Dat duurt nog ff. En we weten nog niet waar we geen gaanquote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 20 april 2009 22:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar ik ga nog ff tv kijken en dan ook naar bed.
Ik normaal ook niet hoorquote:Op maandag 20 april 2009 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar jij hebt dan ook een uitzonderlijk goede baan
Ik zou het me niet eens kunnen veroorloven om zo vaak op vakantie te kunnenZou het best willen..
![]()
Dat is het probleem bij mij. Ik heb alleen familie in de buurt (Nederland) wonen. Op mijn oom in Australië na dan, maar ja die tickets zijn ook niet echt goedkoopquote:Op maandag 20 april 2009 22:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet hoor
Het is dat ik nu steeds op tijden vlieg dat er geen hond gaat, dus de vluchten zijn goedkoop.
Daarbij vlieg ik steeds naar familie toe dus hoef niks te betalen aan onderdak en voer, dat scheelt ook aardig watOok heb ik steeds een auto tot m'n beschikking, moet wel iets aan benzine betalen, maar dat is in Afrika en Amerika ook om te lachen.
Ja vanmiddag shoppen in Bocholtquote:Op dinsdag 21 april 2009 08:52 schreef Puala het volgende:
Niet zo handig Milou.
Nog wel leuke plannen voor vandaag?
dan doe je iets niet goedquote:Op dinsdag 21 april 2009 08:49 schreef Milou__ het volgende:
Hallo!
Ik ben al wakker op mijn vrije dag
Ik normalitair ook. Maar nu was ik om acht uur al klaar wakkerquote:Op dinsdag 21 april 2009 08:57 schreef Olment het volgende:
[..]
dan doe je iets niet goed
als ik een vrije dag heb blijf ik lang in me bedje ligge.
Nicequote:Op dinsdag 21 april 2009 08:54 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja vanmiddag shoppen in Bocholt![]()
Jij? Of moet je naar school?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |