meestal is het roflcopterquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:40 schreef jna het volgende:
[..]
En jullie drummer zegt zeker wel eens ROFL?"Hey jongens, ik doe in deze maat ff een ROFL"
quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:37 schreef Daph_ het volgende:
Heb weer 75 woorden in mijn scriptie erbij getypt
Lijkt me lastig, om een ROFLcopter te doen, Tenzij ie z'n snaredrum aan een plafondventilator hangtquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:42 schreef Olment het volgende:
[..]
meestal is het roflcopter
of lmao, roflmao
Moeten we ook nog om een ventilator zeker?quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:44 schreef jna het volgende:
[..]
Lijkt me lastig, om een ROFLcopter te doen, Tenzij ie z'n snaredrum aan een plafondventilator hangt
* Bootje84 maakt zich er ook weleens schuldig aanquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:40 schreef denB het volgende:
[..]
gewoon zoals je het schrijft, omg
Gebeurt tegenwoordig niet meer hoor
Yay ikkes is blijquote:
Jeezquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:47 schreef Olment het volgende:
ok,, laten we het over iets ander hebben.
wat hebbe jullie vanmorge genuttigt?
ik een boterham met kaas en 2 glazen melk xD
quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:48 schreef jna het volgende:
Misschien heb ik een spraakgebrek ofzo maar als ik OMG uitspreek klinkt het niet alsof ik een woord zeg. Als ik het zou zeggen zouden mensen me waarschijnlijk vragen of ik wat in m'n keel heb zitten ofzo
Kuche, kuche OMMGGGGGGGG*schraaptkeel, uche uche.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:48 schreef jna het volgende:
Misschien heb ik een spraakgebrek ofzo maar als ik OMG uitspreek klinkt het niet alsof ik een woord zeg. Als ik het zou zeggen zouden mensen me waarschijnlijk vragen of ik wat in m'n keel heb zitten ofzo
You know it's sad but trueueueueueuequote:
waar gaat je scriptie eigelijk over daph?quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:37 schreef Daph_ het volgende:
Heb weer 75 woorden in mijn scriptie erbij getypt
tuurlijk.. typen kreng!quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:48 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Yay ikkes is blij
Ik vraag me af of ik 800 woorden ga halen voor mijn bespreking om 14.00 maargoed ik ben onderweg![]()
bier ga ik wel voor mee maar de rest tog egt niet.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:48 schreef The_Dean het volgende:
Drie flessen bier, pot bockwursten en een bord snert.
Hoelaat was dat? Ik ontbijt ook vaak genoeg met Bockwurst op broodquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:48 schreef The_Dean het volgende:
Drie flessen bier, pot bockwursten en een bord snert.
heerlijk inderdaadquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:06 schreef jna het volgende:
[..]
Hoelaat was dat? Ik ontbijt ook vaak genoeg met Bockwurst op brood
Dat moet je zelf doen als je dat nog niet hebt gedaanquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:10 schreef Olment het volgende:
PAUZE!!!
tot over een uurtje ofzo mensen =)
wss is er dan een nieuw topic ma dan zien jullie me daar vanzelf in verschijnen. Btw, kan ik ook in de OP komen te staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |