ik neem negerts nooit serieusquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:12 schreef jna het volgende:
Jullie denken ook echt dat ik het serieus meen he?![]()
quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:14 schreef Olment het volgende:
[..]
idk of je het serieus neemt (wss niet ivm je smilies) mja,,
Het leeft!quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:14 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
nee jij denkt dat wij het serieus menen waardoor jij weer serieus gaat reageren.
paradox in je hoofd
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door FunkyHomosapien op 21-04-2009 11:27:26 ]'t logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
afkorting als je gewoon praat? Ik vond het al erg genoeg dat een klasgenoot serieus hard omg zei en dat zo dingen..quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:25 schreef Olment het volgende:
door me gegame heb ik veel afkortingen geleerd en overgenomen in de taal, het ergste is als een kameraad en ik praten over iets, want dan gebruike we ook afkortignen xD![]()
ma tis wel grappigiemand die die niet kent weet absoluut niet waar we het over hebben.
Ja ik weet het, de meeste gebruikte zijn: iig, idd, idk, idc, omg, omfg, wss.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
afkorting als je gewoon praat? Ik vond het al erg genoeg dat een klasgenoot serieus hard omg zei en dat zo dingen..
Zei als in: O-M-G? (alleen de letters?)quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
afkorting als je gewoon praat? Ik vond het al erg genoeg dat een klasgenoot serieus hard omg zei en dat zo dingen..
erg? het is bizar en afgrijselijk. Maar dat vind ikquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:29 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja ik weet het, de meeste gebruikte zijn: iig, idd, idk, idc, omg, omfg, wss.
mja, tis wel erg xD
als 1 woord.. omg..quote:
ik kan me dat echt niet voorstellen. Dat jij samen met iemand bijvoorbeeld in de trein zit en dan zegt: OMG (hoe spreek je dat uit trouwens?)quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:36 schreef denB het volgende:
In gesprekken op een forum ofzo gebruik ik het wel
Maar in gesprekken gebruik ik omg en lol wel, maar dat komt heb jaren lang gegamed
Onze zanger doet dat ook wel eens. Nerdsquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:38 schreef jna het volgende:
[..]
ik kan me dat echt niet voorstellen. Dat jij samen met iemand bijvoorbeeld in de trein zit en dan zegt: OMG (hoe spreek je dat uit trouwens?)
gewoon zoals je het schrijft, omgquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:38 schreef jna het volgende:
[..]
ik kan me dat echt niet voorstellen. Dat jij samen met iemand bijvoorbeeld in de trein zit en dan zegt: OMG (hoe spreek je dat uit trouwens?)
En jullie drummer zegt zeker wel eens ROFL?quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Onze zanger doet dat ook wel eens. Nerds
quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:40 schreef jna het volgende:
[..]
En jullie drummer zegt zeker wel eens ROFL?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |