inderdaad.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:53 schreef jna het volgende:
[..]
Wat nou "zelfs ik" Vind jij jezelf soms slimmer? Is het omdat ik zwart ben?! Ja he?! VUILE RACIST! OMDAT EMNEER BLANK IS DENKT IE DAT HET DOMME NEGERTJE HET NIET BEGRIJPT HE!?!?!
quote:
K weet nie of je het door had maar je CAPS staan aan. da is het knopje aan de linkerkant op je toetsenbord onder de Tab en boven Shift.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:53 schreef jna het volgende:
[..]
Wat nou "zelfs ik" Vind jij jezelf soms slimmer? Is het omdat ik zwart ben?! Ja he?! VUILE RACIST! OMDAT EMNEER BLANK IS DENKT IE DAT HET DOMME NEGERTJE HET NIET BEGRIJPT HE!?!?!
quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:57 schreef Olment het volgende:
[..]
K weet nie of je het door had maar je CAPS staan aan. da is het knopje aan de linkerkant op je toetsenbord onder de Tab en boven Shift.
NOU EN!quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:57 schreef Olment het volgende:
[..]
K weet nie of je het door had maar je CAPS staan aan. da is het knopje aan de linkerkant op je toetsenbord onder de Tab en boven Shift.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:57 schreef Olment het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die?![]()
quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:59 schreef denB het volgende:
[..]Yup,, da is die ik bedoel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die?
1 opmerking voor Jna. Op het plaatje is Caps Lock Zwart, de kleur op je toetsenbord kan afwijken van het bovengenoemde plaatjeHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
OH DUS ALS HET ZWART IS, IS HET NIET GOED!!?!!?!?quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:02 schreef Olment het volgende:
[..]
Yup,, da is die ik bedoel.
1 opmerking voor Jna. Op het plaatje is Caps Lock Zwart, de kleur op je toetsenbord kan afwijken van het bovengenoemde plaatje
Kun je voor mij de zin citeren waarin ik dat gezegt heb?quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:03 schreef jna het volgende:
[..]
OH DUS ALS HET ZWART IS, IS HET NIET GOED!!?!!?!?
quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:04 schreef Olment het volgende:
[..]
Kun je voor mij de zin citeren waarin ik dat gezegt heb?
edit:
Mijn capslock is ook zwart hoor en hij doet precies wat die moet doen. HOOFDLETTERS tevoorschijn toveren als ik iets typ xD
Jij ook al?quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:06 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik heb soms wat moeite om geintjes van serieuze opmerkingen te scheiden om internet.
Nee, dat is vaak met bananen ook het geval. Zwarte bananen = weg gooienquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:03 schreef jna het volgende:
[..]
OH DUS ALS HET ZWART IS, IS HET NIET GOED!!?!!?!?
agree,, k ga egt geen zwarte bananen eten, das net appelmoes in een schilquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:08 schreef denB het volgende:
[..]
Nee, dat is vaak met bananen ook het geval. Zwarte bananen = weg gooien![]()
zwarte lichaamsdelen is amputeren enzoquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:08 schreef denB het volgende:
[..]
Nee, dat is vaak met bananen ook het geval. Zwarte bananen = weg gooien![]()
my mistake,, srry Jna voor me reactiequote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zwarte lichaamsdelen is amputeren enzo
Zijn er mensen die dat dachten?quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:12 schreef jna het volgende:
Jullie denken ook echt dat ik het serieus meen he?![]()
idk of je het serieus neemt (wss niet ivm je smilies) mja,, iemand nog iets interessants te vertelle? k heb over 45min pauze =)quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:12 schreef jna het volgende:
nee jij denkt dat wij het serieus menen waardoor jij weer serieus gaat reageren.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:12 schreef jna het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |