Ik moet 2 monitoren hebbenquote:Op maandag 20 april 2009 21:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]hij heeft al gekozen
Ik lig helemaal dubbel hier
Ik had precies t zelfdequote:Op woensdag 22 april 2009 19:32 schreef Breathtaking het volgende:
Ik kon 'm niet vinden omdat 'ie centraal was!
We want a man!quote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 @ 19:35 schreef AlmightyArjen het volgende:
Vanwege de twee uitvallers ben ikzelf aan de beurt
TWEEDE MAN KOM UIT DIE LIFT DAN!
Naam: Arjen
Leeftijd: 29
Youtube video:
[afbeelding]
Dames: vinden jullie Arjen hot or not?voor not!
voor hot!
Oh en waarom. Omdat je wel boeiend moet zijn als je dit kunt runnenquote:
Ja, iddquote:Op woensdag 22 april 2009 19:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh en waarom. Omdat je wel boeiend moet zijn als je dit kunt runnen
Met mij wil je ook niet datenquote:Op woensdag 22 april 2009 19:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh en waarom. Omdat je wel boeiend moet zijn als je dit kunt runnen
Als ik bergen ga beklimmen gaat Grover altijd mee!quote:Op woensdag 22 april 2009 19:44 schreef RenRen- het volgende:Is dat Grover?
Omdat het wel interessant klinkt, en ik hou van sneeuw.
Oscar staat op mijn etui. Dus waarom nietquote:Op woensdag 22 april 2009 @ 19:46 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Als ik bergen ga beklimmen gaat Grover altijd mee!
Da's op 3500 meter. In het dal is het warmer dan in NLquote:Op woensdag 22 april 2009 19:46 schreef soofje het volgende:
sneeuw.. brrrr koud. knap als je daar kan wonen...
Arjen kan als bijbaan schaatsles geven..quote:
Op dit moment denk ik nog niet aan kinderen maar ik zou ze wel graag willen, op een gegeven moment als ik een stabiele relatie heb. En uiteraard ga ik dan niet zonder het zin op reis! Misschien een weekje per jaar ruig bergbeklimmen waar ze echt meekunnen maar voor de rest zullen ze altijd meegaan!quote:Op woensdag 22 april 2009 20:06 schreef L.no het volgende:
Ben je een gezinstype? Zoja, neem je het gezin mee op reis of gewoon thuis blijven?
Een date dient om elkaar beter te leren kennen en om uit te vinden of er een klik is. Da's een date voor mij. Mocht die klik er zijn en er is interesse aan beide kanten dan kan er een tweede date komen enz... Dus van een date verwacht ik gewoon een leuke en gezellige tijd te hebben.quote:
Als ik iemand heb vertrouwd die ik niet kon vertrouwen. Zolang ik daar niet achterkom is er niets aan de hand natuurlijk, maar als ik daar achterkom dan voel ik me echt gewoon genaaid en dom dat ik die persoon vertrouwd heb.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:08 schreef Prinsesje4you het volgende:
Waar kan iemand jou persoonlijk het meest mee raken?
quote:Op woensdag 22 april 2009 20:16 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Op dit moment denk ik nog niet aan kinderen maar ik zou ze wel graag willen, op een gegeven moment als ik een stabiele relatie heb. En uiteraard ga ik dan niet zonder het zin op reis! Misschien een weekje per jaar ruig bergbeklimmen waar ze echt meekunnen maar voor de rest zullen ze altijd meegaan!
[..]
Een date dient om elkaar beter te leren kennen en om uit te vinden of er een klik is. Da's een date voor mij. Mocht die klik er zijn en er is interesse aan beide kanten dan kan er een tweede date komen enz... Dus van een date verwacht ik gewoon een leuke en gezellige tijd te hebben.
[..]
Als ik iemand heb vertrouwd die ik niet kon vertrouwen. Zolang ik daar niet achterkom is er niets aan de hand natuurlijk, maar als ik daar achterkom dan voel ik me echt gewoon genaaid en dom dat ik die persoon vertrouwd heb.
Hm, sorry, ruig bergbeklimmen is toch niet echt mijn ding, al hou ik van wel sneeuw.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:16 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Op dit moment denk ik nog niet aan kinderen maar ik zou ze wel graag willen, op een gegeven moment als ik een stabiele relatie heb. En uiteraard ga ik dan niet zonder het zin op reis! Misschien een weekje per jaar ruig bergbeklimmen waar ze echt meekunnen maar voor de rest zullen ze altijd meegaan!
ff off record: was je er nog in geweest als je niet was weggevallen?quote:Op woensdag 22 april 2009 20:19 schreef Frosting het volgende:
Sorry luitjes, viel der af hier.....
Wanneer kunnen we Kudfokker keuren ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |