van 2 topics terugquote:Op maandag 20 april 2009 17:23 schreef Belsezar het volgende:
De Op staat als mini linkje in de OP van eht gesloten topic D_H
Bengeltjelief!quote:Op maandag 20 april 2009 17:18 schreef Bengeltje het volgende:
Zo hey, hier zat een lekker tempo in.
Ik zag het, daarom ook het linkjequote:
ik ookquote:
wat een schaap zeg...quote:Op maandag 20 april 2009 17:43 schreef liefie_ het volgende:
Ow tof, toen ik in roemenie was moest vriendje een jurkje voor me terug sturen naar de H&M dat heeft ie te laat gedaan
dus nu heb ik een rekening inclu. 5 euro aanmaningskosten en niet eens een jurkje
dumpen die prutserquote:Op maandag 20 april 2009 17:43 schreef liefie_ het volgende:
Ow tof, toen ik in roemenie was moest vriendje een jurkje voor me terug sturen naar de H&M dat heeft ie te laat gedaan
dus nu heb ik een rekening inclu. 5 euro aanmaningskosten en niet eens een jurkje
nou ja ik heb wel echt ff een hekel aan m nuquote:
koken is leukquote:Op maandag 20 april 2009 17:49 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga ff koken
Gelukkig maakt dit me vrolijk:
Lekker Wow spelen tochquote:Op maandag 20 april 2009 17:43 schreef Sandra1983 het volgende:
Hoi allemaal!
Ik zie dat ik wat topics heb gemist haha, jullie gaan snel. Zo weer weg naar sport, jullie leuke dag gehad en/of plannen voor vanavond?
Aaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op maandag 20 april 2009 17:48 schreef Den_Haag het volgende:
ik ga iig voorlopig nog niet naar huis
gekantelde vrachtauto
Whoh, vandaag was te lang, zeker na een zeer slechte nacht gister nacht.. maar vanavond, heerlijk op tijd naar bed! of misschien toch nog evne richting het strand, hmmmm... even kijken waar ik zin in hebquote:Op maandag 20 april 2009 17:43 schreef Sandra1983 het volgende:
Hoi allemaal!
Ik zie dat ik wat topics heb gemist haha, jullie gaan snel. Zo weer weg naar sport, jullie leuke dag gehad en/of plannen voor vanavond?
Keer op vakantie was een vrachtwagen in the middle of the nowhere in de fik gevlogen. Stonden we ruim 7uur muurvastquote:
Whehehehe das kutquote:Op maandag 20 april 2009 18:00 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Keer op vakantie was een vrachtwagen in the middle of the nowhere in de fik gevlogen. Stonden we ruim 7uur muurvast. Kwam de brandweer zonder water om de ze wel uit een beekje zouden slurpen die er niet was
Pfff mijn dag was ook lang, stage enzo, vroeg beginnen, weinig pauze en dan nog een verslag maken ook. Dat tegen een hongerloontje.quote:Op maandag 20 april 2009 17:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Whoh, vandaag was te lang, zeker na een zeer slechte nacht gister nacht.. maar vanavond, heerlijk op tijd naar bed! of misschien toch nog evne richting het strand, hmmmm... even kijken waar ik zin in heb
en jij dan?
Ik ga elke avond tot vrijdag uitrusten van het weekend.quote:Op maandag 20 april 2009 17:43 schreef Sandra1983 het volgende:
Hoi allemaal!
Goeie timing...quote:
Haha, het leven is ook zo gemeen somsquote:Op maandag 20 april 2009 18:01 schreef Sandra1983 het volgende:
[..]
Pfff mijn dag was ook lang, stage enzo, vroeg beginnen, weinig pauze en dan nog een verslag maken ook. Dat tegen een hongerloontje.
jij schijnt te weten wie het geheime stelletje isquote:Op maandag 20 april 2009 18:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Goeie timing...
Ik ga zo vers gerookte forel eten
Jij bent weer wegquote:Op maandag 20 april 2009 18:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Goeie timing...
Ik ga zo vers gerookte forel eten
Niet zo boos doen tegen schaapjes!quote:Op maandag 20 april 2009 17:50 schreef liefie_ het volgende:
ow het schaap vraagt nu ook zo of ik boos op hem benja duuuuuh
Nee, dat wil ik niet...quote:Op maandag 20 april 2009 18:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jij schijnt te weten wie het geheime stelletje is
wil je het me vertellen?
Niet in je upsie voor je upsiequote:
Heb ik ook hoor..quote:Op maandag 20 april 2009 18:05 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ja en ook niets te lezen bij mij omdat ik toch altijd misselijk wordt als die rijd
Euy!quote:Op maandag 20 april 2009 17:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Whoh, vandaag was te lang, zeker na een zeer slechte nacht gister nacht.. maar vanavond, heerlijk op tijd naar bed! of misschien toch nog evne richting het strand, hmmmm... even kijken waar ik zin in heb
en jij dan?
woensdag.. hmmm, misschien ben ik dan in de buurtquote:Op maandag 20 april 2009 18:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet in je upsie voor je upsie
Maar op woensdag kook ik altijd samen met ene vriend.
Dan is het wel gezellig, beetje samen kokkerelnichten!
En jij ook al!quote:
Nee, Lieffe vind me een 16 jarig pubertje die teveel insinueert over seks etc. Verder was het wat homo gelul en wat schade van auto's.. Weinig gemist dusquote:Op maandag 20 april 2009 18:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij bent weer weg
Doe je altijd
Weer lekker zitten flirtenokken vandaag?
Goed, wanneer gaan we stappen?quote:Op maandag 20 april 2009 18:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En jij ook al!
Oh, wat ene hoop bekende hier zeg!
Hoe is't lekker wijf?
ja en me 40 euro gekost zonder jurkje er voor te krijgenquote:Op maandag 20 april 2009 18:06 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Niet zo boos doen tegen schaapjes!![]()
Hij heeft wel boodschappen gedaan.
Nou dan moet hij vanavond, koken, afwassen, opruimen, schoonmaken, masseren en betalen.quote:Op maandag 20 april 2009 18:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja en me 40 euro gekost zonder jurkje er voor te krijgen
Ben ik de enige die zich afvraagt waar dat jurkje nu is dan?quote:Op maandag 20 april 2009 18:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja en me 40 euro gekost zonder jurkje er voor te krijgen
quote:Op maandag 20 april 2009 18:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hi
Wat doe ik nu!
Dit is zo niet ik!
Volgens mij ben jij ook niet zo heel goed in samenvattingen, of wel?quote:Op maandag 20 april 2009 18:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, Lieffe vind me een 16 jarig pubertje die teveel insinueert over seks etc. Verder was het wat homo gelul en wat schade van auto's.. Weinig gemist dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
bij de mensen van de H&Mquote:Op maandag 20 april 2009 18:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ben ik de enige die zich afvraagt waar dat jurkje nu is dan?
Zon is heerlijkquote:Op maandag 20 april 2009 18:10 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Alles goed met de zon, of houdt de zon niet van jouw?
Ik ben normaal ook anders hoor.
hij heeft uiteraard geen geldquote:Op maandag 20 april 2009 18:10 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nou dan moet hij vanavond, koken, afwassen, opruimen, schoonmaken, masseren en betalen.
quote:Op maandag 20 april 2009 18:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Goed, wanneer gaan we stappen?
Whoooh, en mij niet uitnodigen.. als ik maar niet ga dromen, dan is alles goedquote:Op maandag 20 april 2009 18:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, ik zou zeggen we doen een leuk frisootje met Dreamer of zo.
Maar ja, die kan maar 1x in de 500 jaar![]()
Nodigen we zbbrox ook uit
Ik zwaai ook nooit tochquote:Op maandag 20 april 2009 18:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zon is heerlijk
Maar ik bedoel, ik zeg eigenlijk nooit hi ofzo.
Waait het daar nog zo hard?
Okee, dan mag je wel boos doen tegen het schaap.quote:Op maandag 20 april 2009 18:12 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hij heeft uiteraard geen geld
dat heeft ie nooit
hij is me ook nog een fiets schuldig
aargh ik kan hem serieus wel iets aan doen nu
maar ja
Jij en dreamer ok, zbbrox vind ik engquote:Op maandag 20 april 2009 18:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:
dat vond ik ookquote:Op maandag 20 april 2009 18:15 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Okee, dan mag je wel boos doen tegen het schaap.
Leuke dag gehad?quote:Op maandag 20 april 2009 18:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij en dreamer ok, zbbrox vind ik eng
[..]
Dan is het weer net iets te fris...quote:Op maandag 20 april 2009 18:15 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ik zwaai ook nooit toch
Denk laat ik weer eens wat anders proberen. Mensen op straat altijd kijken mij altijd raar aan als ik heel vrolijk naar ze zwaai.
Keihard, geen ventilator nodig.
Ja, mooi weer hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Tuurlijk jou ook! Moet je wel durvenquote:Op maandag 20 april 2009 18:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Whoooh, en mij niet uitnodigen.. als ik maar niet ga dromen, dan is alles goed
whehe, met zo veel lekkers...quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 18:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, mooi weer he
Jij nog iets gedaan?Ja, lekker opgeruimdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb tegenwoordig een kast
Dus heb nu een hele rits zomerkleren terug gevonden die ik kwijt was
(die overigens allemaal nog naar 't wasmiddel van ex ruiken
)
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Sgoed hoor. Wil je op de slaapbank of mij mij in bed?quote:Op maandag 20 april 2009 18:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
whehe, met zo veel lekkers...als ik dat laat lopen moet ik wel gestoord zijn.. mag ik dan bij jou slapen?!
O, dat is wel ff lastig jaquote:Op maandag 20 april 2009 18:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, lekker opgeruimdIk heb tegenwoordig een kast
Dus heb nu een hele rits zomerkleren terug gevonden die ik kwijt was
(die overigens allemaal nog naar 't wasmiddel van ex ruiken
)
Ok.. volgens mij is het zo, dat als je iets niet hebt, je niet hoeft te betalen, dus dat is ff bellen enzo en klaar.quote:
Ok.. goed dat ik dat weet..quote:Op maandag 20 april 2009 18:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ehm... geen idee eigk... Noem 's watquote:Op maandag 20 april 2009 18:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, dat is wel ff lastig ja
Wanneer gaan we naar Duitsland, want ik heb dus geen verstopte kleding meer liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
* Snuitebolletje checkt of zijn webcam aan staat...quote:Op maandag 20 april 2009 18:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sgoed hoor. Wil je op de slaapbank of mij mij in bed?
Enne...... Neem jij magnum-ijsjes mee dan?
Ja jeeeeeeeezus, wordt nou iedereen jaloers?!quote:
Die moet ik ook nog steeds zien, maar iedereen was al geweestquote:Fijne avond allen, ga eten en film kijken (The Curious Case of Benjamin Button)
Shoppuuuh!!!!!!!! net slippers gekocht van 50 euroquote:Op maandag 20 april 2009 18:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, dat is wel ff lastig ja
Wanneer gaan we naar Duitsland, want ik heb dus geen verstopte kleding meer liggen
quote:Op maandag 20 april 2009 18:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ehm... geen idee eigk... Noem 's wat
Ik weet het ook echt niet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Eeehm, donderdag de bioscoop in vlissingen?!quote:Op maandag 20 april 2009 18:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja jeeeeeeeezus, wordt nou iedereen jaloers?!
Ok oproep: Allemala naar 't frisofeest!
(ik zou wle eerst ff googelen, maar don't worry, Francois Sagat zal er niet zijn)
[..]
Die moet ik ook nog steeds zien, maar iedereen was al geweest
ZONDER MIJ!!!!!!!!!!!
Engelen hebben overal ogen!quote:Op maandag 20 april 2009 18:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
* Snuitebolletje checkt of zijn webcam aan staat...
Hoe weet jij dat ik een magnum mini aan het happen was?!![]()
Goed hoorquote:Hmmmm, hoe slaapt de slaapbank?
Tuurlijk!quote:kruip jij daar dan ook bij?!
Showen!quote:Op maandag 20 april 2009 18:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Shoppuuuh!!!!!!!! net slippers gekocht van 50 euro
Ik ga truitjes kopen van 50 cent danquote:Op maandag 20 april 2009 18:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ohhhh!!!quote:Op maandag 20 april 2009 18:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik een magnum mini aan het happen was?!![]()
Donderdag ga ik met m'n beste vriendin (je weet wel, dat mooie meisje, eefje) cocktails shaken en zat worden onder het genot van ene berg Chinees en Sex & The City dvd's. Sowwy.quote:Op maandag 20 april 2009 18:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Eeehm, donderdag de bioscoop in vlissingen?!
Slippers van 50,-?!quote:Op maandag 20 april 2009 18:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan zou je ze moeten dragen voor het plezier van andere mensenquote:Op maandag 20 april 2009 18:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Slippers van 50,-?!
Dat zijn niet zomaar plastic Havannaatjes neme ik aan dan.
Ik verafschuw slipperdragende mensen
(omdat ik ze ook wil dragen maar mijn voeten zijn heel smal dus die krengen schieten steeds uit waardoor ik de helft van de tijd OF op blote voeten strompel OF op m'n bek lig op straat)
Die film is echt zooo goedquote:Op maandag 20 april 2009 18:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
(ik zou wle eerst ff googelen, maar don't worry, Francois Sagat zal er niet zijn)
[..]
Die moet ik ook nog steeds zien, maar iedereen was al geweest
ZONDER MIJ!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 20 april 2009 18:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet het ook echt niet..Binnenkort even agenda's naast elkaar leggen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 20 april 2009 18:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ga truitjes kopen van 50 cent dan
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Die zien er nog wel redelijk smallig uit eigenlijk!quote:Op maandag 20 april 2009 18:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze lopen zoooooooo lekker!
Bandje van leer of van plastic? Van leer mag ik hopen?quote:Op maandag 20 april 2009 18:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze lopen zoooooooo lekker!
Die ongelovelijk sexy dame die zulke soepele heupen heeft dat ze iedereen op de dansvloer met open bek laat staren??? Diegene met die blonde golvende haren zoals alleen prinsesjes uit sprookjesboeken hebben? Die ene met die ogen waarin je verdrinkt?!quote:Op maandag 20 april 2009 18:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Donderdag ga ik met m'n beste vriendin (je weet wel, dat mooie meisje, eefje) cocktails shaken en zat worden onder het genot van ene berg Chinees en Sex & The City dvd's. Sowwy.
quote:Op maandag 20 april 2009 18:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan zou je ze moeten dragen voor het plezier van andere mensen
Ik mensen met sandalen. Dat vind ik echt ja... dan moet ik wel even recapituleren, zeg maar.quote:
Nee dat ben ik zelf.quote:Op maandag 20 april 2009 18:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Die ongelovelijk sexy dame die zulke soepele heupen heeft dat ze iedereen op de dansvloer met open bek laat staren??? Diegene met die blonde golvende haren zoals alleen prinsesjes uit sprookjesboeken hebben? Die ene met die ogen waarin je verdrinkt?!
Ja die ja!quote:Met EEF??? Damn.. geloof dat ik heel hard vanuit zeeland richting Eindhovuh moet scheuren dan
Nike Air Jeruzalem.quote:Op maandag 20 april 2009 18:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik mensen met sandalen. Dat vind ik echt ja... dan moet ik wel even recapituleren, zeg maar.
Je komt te weinig op het strandquote:Op maandag 20 april 2009 18:31 schreef Pien85 het volgende:
Ik word altijd een beetje verdrietig van mannen op slippers
Leer.. en zolen van autobanden rubberquote:Op maandag 20 april 2009 18:31 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Bandje van leer of van plastic? Van leer mag ik hopen?
Ze zijn wel cool.
Ja!quote:Op maandag 20 april 2009 18:30 schreef Pien85 het volgende:
Binnenkort even agenda's naast elkaar leggen dan
In de zomer is dat zo fijnquote:Op maandag 20 april 2009 18:31 schreef Pien85 het volgende:
Ik houd niet van slippersquote:Op maandag 20 april 2009 18:31 schreef Pien85 het volgende:
niet jaloers, maar wel ff een goed gesprekje met een zeker iemandquote:Op maandag 20 april 2009 18:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb hem al gezien, maar was iets te enthousiast tegenover vrienden van mij, dus die zijn er nu en willen hem ook zien. Gezellig, 2 uur en drie kwartier een film kijken die je al kentquote:Die moet ik ook nog steeds zien, maar iedereen was al geweest
ZONDER MIJ!!!!!!!!!!!
Dat kloptquote:Op maandag 20 april 2009 18:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je komt te weinig op het strand
Tuurlijkquote:Op maandag 20 april 2009 18:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja!
Lijkt me wel leuk, nemen we een man mee om te sjouwen?
Donderdag. 19:00. Hier.quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 18:31 schreef Pien85 het volgende:
Helemaal met je eensquote:Op maandag 20 april 2009 18:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik houd niet van slippers
Nooit. Alleen bij kinderen kan het
Neem iemand die leuke schoenen kan vindenquote:Op maandag 20 april 2009 18:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat klopt
[..]
TuurlijkDan hoeven we zelf niet te sjouwen
Mijn kast staat VOL met films die ik al gezien hebquote:Op maandag 20 april 2009 18:33 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb hem al gezien, maar was iets te enthousiast tegenover vrienden van mij, dus die zijn er nu en willen hem ook zien. Gezellig, 2 uur en drie kwartier een film kijken die je al kent
Heb nog niet gekeken, maar vermoed TS JonKeLquote:Op maandag 20 april 2009 18:33 schreef JonKeL het volgende:
Welke banananpoeper heeft verzonnen om er Singles SC van te maken?
1700 klaar in middelburg, dan moet ik 1900 wel redden, is dat incl. of excl. the naked chef?!quote:Op maandag 20 april 2009 18:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Donderdag. 19:00. Hier.
Be there! Be naked!
Dat bedoelde ik inderdaad. Het zou voor veel mensen goed zijn eens wat meer te lachenquote:Op maandag 20 april 2009 18:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hij's fijn. Ik een beetje mijn wonden likken en die andere mensen genietend van een pilsje op het terras mij uitlachen!
ik wacht met smartquote:Op maandag 20 april 2009 18:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
niet jaloers, maar wel ff een goed gesprekje met een zeker iemand![]()
[..]
Nou zijn we mooi klaar mee dan... nu gaat iedereen snel zekerquote:Op maandag 20 april 2009 18:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Heb nog niet gekeken, maar vermoed TS JonKeL
quote:Op maandag 20 april 2009 18:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
1700 klaar in middelburg, dan moet ik 1900 wel redden, is dat incl. of excl. the naked chef?!
Schoenen? Waarom?quote:Op maandag 20 april 2009 18:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Neem iemand die leuke schoenen kan vinden
Ah, dus er moet dan nog gegeten wordenquote:
maar toch niet ten koste van mijhijhij??quote:Op maandag 20 april 2009 18:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik inderdaad. Het zou voor veel mensen goed zijn eens wat meer te lachen![]()
Hoest afgelopen met de schade? Al iets meer duidelijkheid?quote:Op maandag 20 april 2009 18:36 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nou zijn we mooi klaar mee dan... nu gaat iedereen snel zeker
Nou vooruit, dan zet ik me wel voor schutquote:Op maandag 20 april 2009 18:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
maar toch niet ten koste van mijhijhij??
Ik bedoel, geen leuker vermaak dan leedvermaak, maar die stelling weiger ik te verdedigen als ik degene ben met het leed!!
Ja het is traditie dat we enorm stinkend lui de chinees thyuis laten bezorgen.quote:Op maandag 20 april 2009 18:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ah, dus er moet dan nog gegeten wordenprima, hoef ik eens een keer niet macD te eten
Fotoquote:Hmmm, heb mn outfit al klaar voor het koken
Zullen we samen een slippertje maken dan?quote:Op maandag 20 april 2009 18:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou vooruit, dan zet ik me wel voor schut
Dat klinkt wel gezellig.quote:Op maandag 20 april 2009 18:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zullen we samen een slippertje maken dan?
Knus! En daarna alcohol erop om het te verzachten?quote:Op maandag 20 april 2009 18:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat klinkt wel gezellig.
Gaan we gearmd over de markt lopen, struikel ik en trek je tegen de grond
edit - of andersom
quote:Op maandag 20 april 2009 18:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja het is traditie dat we enorm stinkend lui de chinees thyuis laten bezorgen.
En dan gaan we erg onflatteus in grote joggingbroek (nog net niet met krulspelden in) en een lading cocktails dvd's kijken![]()
Filosoferen over de dingen van het leven terwijl Sex & The City opstaat..... Heerlijk!
[..]
Foto
Was met Dreamer zeker?!quote:Op maandag 20 april 2009 18:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Knus! En daarna alcohol erop om het te verzachten?
Ik heb nog een huge ass litteken van zo'n actie van 2 jaar terug Pasen
O, maar dan is het een minder goed idee..quote:Op maandag 20 april 2009 18:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Knus! En daarna alcohol erop om het te verzachten?
Ik heb nog een huge ass litteken van zo'n actie van 2 jaar terug Pasen
Hey Boxie! Jazekerquote:Op maandag 20 april 2009 18:43 schreef mrbox het volgende:
Ooh van dat flip flop lopende tuigkan echt niet. Of sandalen met sokken er in
![]()
(en dat wil nog wel eens voorkomen op de uni) :
![]()
Hey MNRAl zin in morgen meis ?
Whehequote:
Meestal leent ze dan wel een broek van mij, want dan komt ze van d;'r werk af in een heel kort rokje met laarzen en zoquote:Op maandag 20 april 2009 18:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]Joggingbroek op de bank met cocktails!
whaaaaaaaaaaah, je maakt me gek!
Helemaal niets mis met slippers.quote:Op maandag 20 april 2009 18:43 schreef mrbox het volgende:
Ooh van dat flip-flop lopende tuigkan echt niet. Of sandalen met sokken er in
![]()
(en dat wil nog wel eens voorkomen op de uni) :
![]()
Hey MNRAl zin in morgen meis ?
Opzich wel goed hoor op wat vreemde, slecht te definiëren, gevoelens naquote:
Dus ik moet er voor 1900 zijn dan om dat nog even mee te maken.. pfoe, dat wordt door rijden!quote:Op maandag 20 april 2009 18:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Meestal leent ze dan wel een broek van mij, want dan komt ze van d;'r werk af in een heel kort rokje met laarzen en zo
Aha! Overboord ermee!quote:Op maandag 20 april 2009 18:47 schreef mrbox het volgende:
[..]
Opzich wel goed hoor op wat vreemde, slecht te definiëren, gevoelens na![]()
Jaa oke maar niet in de trein/ de college zaal enzo. Rokjesquote:Op maandag 20 april 2009 18:47 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Helemaal niets mis met slippers.![]()
Rokje erboven, bikini erbij.
quote:Op maandag 20 april 2009 18:47 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Helemaal niets mis met slippers.![]()
Rokje erboven, bikini erbij.
Nee helaas. Allemaal opquote:Op maandag 20 april 2009 18:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dus ik moet er voor 1900 zijn dan om dat nog even mee te maken.. pfoe, dat wordt door rijden!
Jij nog een broek voor mij te leen donderdag?
wie nietquote:Op maandag 20 april 2009 18:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
* Snuitebolletje nu de wildste fantasieen heeft!
Overleefd? Hahaquote:Op maandag 20 april 2009 18:51 schreef tijnbrein het volgende:
Goede avond
Ik heb mijn eerste werkdag bij mijn nieuwe baan overleefd.
Och, dan ga ik wel in mn boxer, of ik heb nog wel een korte broek in mn achterbak liggen.. Alleen zakt die iedere keer van mijn kont afquote:
quote:Op maandag 20 april 2009 18:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Och, dan ga ik wel in mn boxer, of ik heb nog wel een korte broek in mn achterbak liggen.. Alleen zakt die iedere keer van mijn kont af
Ja, maar het was wel vermoeiend. Maar dat geeft niet. Aangezien ik daar al eerder gewerkt had was niet alles nieuw voor mij. Dat maakt het al weer iets makkelijker.quote:
Ken het liedje nietquote:Op maandag 20 april 2009 18:50 schreef MNR het volgende:
[..]
Aha! Overboord ermee!
Maak ik je blij wanneer je huilt
voel ik mij rijk
wanneer je lacht naar mij
breek ik het ijzer met mijn hand
Ken je dat liedje? 2 x luisteren en je voelt je meer happy
Offe... werkt dat zo niet?
Okay! Bedankt voor de tip. Ga zaterdag naar de bios. Gaan we die pikkenquote:Op maandag 20 april 2009 18:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
aan alle vrouwen... deze film moeten jullie echt zien.. zoooo grappig
"He's just not that in to you"
Daar ga ik sowieso nog heen. Kunnen we er ook nog wat van leren.quote:Op maandag 20 april 2009 18:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
Die lijkt me ook erg melig.quote:Op maandag 20 april 2009 18:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
Haha! LOL!, die had ik net opstaan. Mijn nichtje is daar helemaal fan vanquote:Op maandag 20 april 2009 18:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ken het liedje nietmaar ik luister dat jungle drum liedje
is ook tof
Scarletquote:Op maandag 20 april 2009 18:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die lijkt me ook erg melig.
Best een flinke cast ook.
En Scarlet Johansen + Justin Long!
quote:Op maandag 20 april 2009 18:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Lijkt me wel leuk, nemen we een man mee om te sjouwen?
quote:Op maandag 20 april 2009 18:34 schreef Pien85 het volgende:
TuurlijkDan hoeven we zelf niet te sjouwen
Ik vond haar vroeger in The Horsewishperer leuk. Nu niet echt meer.quote:
Voordat ik haar mijn bed uit trap moet hemel en aarde minimaal 16x verschoven zijnquote:Op maandag 20 april 2009 18:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vond haar vroeger in The Horsewishperer leuk. Nu niet echt meer.
Toeval ?quote:Op maandag 20 april 2009 18:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha! LOL!, die had ik net opstaan. Mijn nichtje is daar helemaal fan van
(Wiegeleid, 3 J's)
erg lang?quote:
Hoeveel keer moet de hemel en aarde verschoven zijn voordat ze bij jou in bed ligt?quote:Op maandag 20 april 2009 18:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Voordat ik haar mijn bed uit trap moet hemel en aarde minimaal 16x verschoven zijn
Ben je nu inmiddels wel naar huis?quote:
ze ziet er erg lekker uit in die filmquote:
Het liedje is erg populair op het moment, ik weet het nietquote:
Heey, hoop doet leven!quote:Op maandag 20 april 2009 18:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Hoeveel keer moet de hemel en aarde verschoven zijn voordat ze bij jou in bed ligt?
Ja, je had het laatst anders vertaald. Iets in de trant van: "ik weet mijn weg met vrouwen wel" / "ik weet wel hoe ze in elkaar zitten". Kan het niet echt anders vertalen atmquote:
quote:
Okequote:Op maandag 20 april 2009 18:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Voordat ik haar mijn bed uit trap moet hemel en aarde minimaal 16x verschoven zijn
Hey, kijk wie we daar hebben!quote:
Je hebt ervaring?quote:Op maandag 20 april 2009 19:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En die sukkels bij ons op dansles durfden Megan Fox boven haar te verkiezen!
Vast omdat ze voor die plastic snol minder moeite hoeven te doen.
Te gezellig hier?quote:
Ja inderdaad.quote:
Ehmm.. de kids. En visite. En straks weer visitequote:
quote:Op maandag 20 april 2009 19:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik heb het nog over je gehad!
Neuh.. Maar ik heb geen zin om naar die zeikerd te gaanquote:
Ze is sowieso lekker!quote:Op maandag 20 april 2009 19:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
ze ziet er erg lekker uit in die film
quote:Op maandag 20 april 2009 19:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik heb het nog over je gehad!
[Singles] waar iemand de OP moet gaan zoeken
Heb jij nog een goede naam?quote:Op maandag 20 april 2009 19:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]![]()
![]()
Mijn goede naam! Ik ben heul nie onhandig! Toch..?
Ik krijg elke keer zin in chocola als ik je ziequote:Op maandag 20 april 2009 19:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Aha
Niet oordelen dan, misschien is het wel een móéilijke plastieke snol
Ang3l, kop jij hem in of moet ik het doen?!quote:Op maandag 20 april 2009 19:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]![]()
![]()
In de wereld zoals ik die beleef welquote:
chocolade jummiequote:Op maandag 20 april 2009 19:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik krijg elke keer zin in chocola als ik je zie
Ik had het kunnen weten.. het keert zich massaal tegen me. En ik vond jullie nog wel lief...quote:Op maandag 20 april 2009 19:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ang3l, kop jij hem in of moet ik het doen?!
Ik krijg zin in andere lekkere dingenquote:Op maandag 20 april 2009 19:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik krijg elke keer zin in chocola als ik je zie
Ja hij was ook ZO makkelijk!quote:Op maandag 20 april 2009 19:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ang3l, kop jij hem in of moet ik het doen?!
Ah, laat maar, jij hebt het al gedaan
Ben je goed met woorden of beter in daden?quote:Donderdag kom ik je persoonlijk mijn dank hiervoor uitspreken
Ookquote:Op maandag 20 april 2009 19:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik krijg zin in andere lekkere dingen
Je kent mequote:Op maandag 20 april 2009 19:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik had het kunnen weten.. het keert zich massaal tegen me. En ik vond jullie nog wel lief...
Die zit tegenwoordig gevangen in een andere topic-reeksquote:ZBBROX!!! Kom jij me helpen?!?!?!
Jawel, straks wel, kun je niet PMen?quote:Op maandag 20 april 2009 19:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ook![]()
straks wel weer thuis enzo, of helemaal niet meer?
Typische kwestie van 'meisjes plagen, zoentjes vragen'. Sommige mensen worden nooit volwassen!quote:Op maandag 20 april 2009 19:06 schreef DR34M3R het volgende:
![]()
![]()
Ik kom jou wel helpen.quote:Op maandag 20 april 2009 19:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik had het kunnen weten.. het keert zich massaal tegen me. En ik vond jullie nog wel lief...
ZBBROX!!! Kom jij me helpen?!?!?!
Ik ben goed met woorden, maar als ik 2 van die blonde engeltjes zie, dan ben ik bang dat er geen fatsoenlijk woord meer uit komt en ik het bij daden moet houdenquote:Op maandag 20 april 2009 19:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hij was ook ZO makkelijk!
[..]
Ben je goed met woorden of beter in daden?
Oh! Daar had ik nog helemaal niet aan gedachtquote:Op maandag 20 april 2009 19:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jawel, straks wel, kun je niet PMen?
Niks mis mee toch.quote:Op maandag 20 april 2009 19:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Typische kwestie van 'meisjes plagen, zoentjes vragen'. Sommige mensen worden nooit volwassen!
quote:Op maandag 20 april 2009 19:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ben goed met woorden, maar als ik 2 van die blonde engeltjes zie, dan ben ik bang dat er geen fatsoenlijk woord meer uit komt en ik het bij daden moet houden
Eef is helegaar niet heul zo blond hoorquote:Op maandag 20 april 2009 19:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ben goed met woorden, maar als ik 2 van die blonde engeltjes zie, dan ben ik bang dat er geen fatsoenlijk woord meer uit komt en ik het bij daden moet houden
Eef? Is ie nu weer bezig? Weet hij ook dat je er 2 hebt?quote:Op maandag 20 april 2009 19:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eef is helegaar niet heul zo blond hoor
Heb je wel de goede voor je?
2 eefjes?quote:Op maandag 20 april 2009 19:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Eef? Is ie nu weer bezig? Weet hij ook dat je er 2 hebt?
Jazeker wel!quote:Op maandag 20 april 2009 19:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eef is helegaar niet heul zo blond hoor
Heb je wel de goede voor je?
Die mankepoot, die ken ik! althans, die had een hyves (met nadruk op had geloof ikquote:Op maandag 20 april 2009 19:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
2 eefjes?
Nee dat weet ie vast nog niet
Da's niet lief om te zeggenquote:Op maandag 20 april 2009 19:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Die mankepoot, die ken ik! althans, die had een hyves (met nadruk op had geloof ik)
Nee, ik weet het, maar dan mag ze op mijn rug zittenquote:
Op het moment kan ik alle hulp gebruiken die ik kan krijgen. Wie schopt die 2 even naar een private room? Ik ga mijn kids naar bed brengen.quote:Op maandag 20 april 2009 19:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kom jou wel helpen.![]()
Wat moet ik doen?
Ja die's weg omdat ze stalkers had.quote:Op maandag 20 april 2009 19:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Die mankepoot, die ken ik! althans, die had een hyves (met nadruk op had geloof ik)
Nee nee, deze!quote:Op maandag 20 april 2009 19:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, ik weet het, maar dan mag ze op mijn rug zittenen draag ik haar overal naartoe
en mag ze de hele tijd dit zingen
quote:Op maandag 20 april 2009 19:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die's weg omdat ze stalkers had.
Toch niet jij he?
Ik ken bijna niemand!quote:Op maandag 20 april 2009 19:19 schreef mrbox het volgende:
Begint hier wel steeds meer inteelt/kliek te worden met al die "bekende" uit het echte leven verhalen....
En dat valt je nu pas op.quote:Op maandag 20 april 2009 19:19 schreef mrbox het volgende:
Begint hier wel steeds meer inteelt/kliek te worden met al die "bekende" uit het echte leven verhalen....
Vriendjes worden?quote:
Pas op! Je arm valt er bijna af!quote:Op maandag 20 april 2009 19:23 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik ken helemaal niemand.![]()
*krast dieper*
Hey mopperkont, alles goed?quote:Op maandag 20 april 2009 19:23 schreef Feitosa het volgende:
Je gaat toch hier niet ouwehoeren met mensen die je doordeweeks ziet , of wat?
Dat is wel erg sneu.
Jaquote:
Ja hoor. just being me.quote:
Jou mag ik nu alquote:Op maandag 20 april 2009 19:23 schreef Feitosa het volgende:
Je gaat toch hier niet ouwehoeren met mensen die je doordeweeks ziet , of wat?
Dat is wel erg sneu.
quote:Op maandag 20 april 2009 19:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik heb niets met krassende mensen!
Ook niet als ze daarmee knaken proberen te verdienen... Kansspelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 april 2009 19:23 schreef Ofresca het volgende:
[..]
*krast dieper*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Twee keer! Ze is zelfs een keer bij me thuis geweest!quote:Op maandag 20 april 2009 19:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
DOUBLE U T F! Q.! Heb jij MNR gezien?!
Jeetje, ga je me nu serieus vertellen dat je dat niet wist?quote:Op maandag 20 april 2009 19:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
DOUBLE U T F! Q.! Heb jij MNR gezien?!
quote:Op maandag 20 april 2009 19:26 schreef Ofresca het volgende:
[..]Okee, als jij die strepen op mijn rug weet te zetten, kan jij voorlopig nog niet slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar dan ben ik dus een niemandquote:Op maandag 20 april 2009 19:23 schreef Ofresca het volgende:
[..]
*krast dieper*
Watquote:Op maandag 20 april 2009 19:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JaEchte mensen... best eng eigenlijk
Ja, en ik heb je toen nog een compliment gegeven over je stekkiequote:Op maandag 20 april 2009 19:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Twee keer! Ze is zelfs een keer bij me thuis geweest!.
Ik kan het serieus doen:quote:Op maandag 20 april 2009 19:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Jeetje, ga je me nu serieus vertellen dat je dat niet wist?
Het is hier nu nog veeeeeeeeel toffer.quote:Op maandag 20 april 2009 19:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, en ik heb je toen nog een compliment gegeven over je stekkie
Helaas.quote:Op maandag 20 april 2009 19:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heey geile sloeries, zijn er nog lichaamssappen uitgewisseld?!
quote:Op maandag 20 april 2009 19:26 schreef Ofresca het volgende:
[..]Give it to me baby.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Haha! Ik heb het nooit onder stoelen of banken geschoven hoor Snuitjequote:Op maandag 20 april 2009 19:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik kan het serieus doen:
Goh, heey, MNR en Q., jullie hadden me wel eens op de hoogte mogen houden!
Of minder serieus:
Heey geile sloeries, zijn er nog lichaamssappen uitgewisseld?!
Jaquote:
Prima, binnenkort heb ik geen baan meer, maar heb het daar onderhand toch helemaal gehad met die chaos.quote:
Het was toen al uit! Moet je nagaan.quote:Op maandag 20 april 2009 19:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow ja, Q., dat vroeg ik me nog af: is het nu onderuit uit tussen Vork en zijn vriendin? (niet lullig bedoeld, maar het voelde zo raar aan tussen die 2).
Okay... dat is naar nieuws. Nog wel een beetje financiele zekerheid?quote:Op maandag 20 april 2009 19:31 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Prima, binnenkort heb ik geen baan meer, maar heb het daar onderhand toch helemaal gehad met die chaos.
Hopelijk vind ik snel iets anders.
In de tussentijd maak ik me er niet druk om en neem het zoals het komt.
Met die scharrel gaat het wel ok, alleen twijfel ik of het nog meer word.
Hehe.quote:Op maandag 20 april 2009 19:31 schreef Q. het volgende:
[..]
En dat kan Snuit weer bevestigen, die was hier in november nog.
Ha! Heeft ie daar maar mooi goed aan gedaan. Was echt te gespannen. Doe Vork de groetjes van me, als je hem ziet. Leuk mannekequote:
One way to find out MNRquote:Op maandag 20 april 2009 19:34 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe.
OMFG!!!!![]()
![]()
Heb jij Snuit in het echt gezien?!?!![]()
![]()
Hoe is hij nu in het echt?
ALT + F4quote:Op maandag 20 april 2009 19:34 schreef Ang3l het volgende:
Zeg, ik probeer So you think you can Dance Australia Season 2 te volgen maar als jullie er steeds zo doorheen kleppen komt daar niks van hoor!
Twee keer zelfs! Hij is bijna net zo tof als ik ben.quote:Op maandag 20 april 2009 19:34 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe.
OMFG!!!!![]()
![]()
![]()
Neh... eerst recensie materiaal inwinnenquote:
Ik ook.quote:Op maandag 20 april 2009 19:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja
* Pien toch wel een beetje trots is
Erg liefquote:Op maandag 20 april 2009 19:34 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe.
OMFG!!!!![]()
![]()
![]()
Whehequote:Op maandag 20 april 2009 19:36 schreef MNR het volgende:
[..]
Neh... eerst recensie materiaal inwinnen
Ik ben nieuwsgierig, ik wilrecensiemateriaal
Pffff..... daar kan ik dus helemaal niets mee he?quote:Op maandag 20 april 2009 19:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Twee keer zelfs! Hij is bijna net zo tof als ik ben.
Ligt er aan bij wie ze te rade gaatquote:Op maandag 20 april 2009 19:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Whehesucces!
of moet ik mezelf nu succes wensen?!
Ik geloof dat ik hem daarna niet meer heb gezien.quote:Op maandag 20 april 2009 19:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Ha! Heeft ie daar maar mooi goed aan gedaan. Was echt te gespannen. Doe Vork de groetjes van me, als je hem ziet. Leuk manneke
Awwwwwquote:
Nee hoor, je bent vast een leuke gozerquote:Op maandag 20 april 2009 19:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Whehesucces!
of moet ik mezelf nu succes wensen?!
quote:Op maandag 20 april 2009 19:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Snuit is heel leuk
Hij is lief, heeft pretoogjes en je kan met m praten enzo
(En hij is een beetje verlegen, dus als je hem wil zoenen, zul jij moeten beginnen)
fixedquote:
Ik had niet de behoefte om dat te proberen.quote:Op maandag 20 april 2009 19:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
(En hij is een beetje verlegen, dus als je hem wil zoenen, zul jij moeten beginnen)
quote:Op maandag 20 april 2009 19:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als ze jou gaat PM'en kan ik haar wel op mijn buik schruiven.. Zo van links naar rechts MNR
Al die veren is handig voor donderdagquote:Op maandag 20 april 2009 19:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Eten is klaar! Tot later
(kijk Snuit, hoop dat jij ook nog plek hebt voor de veren)
Baai!
Hij blijkbaar ook niet, vandaar dat hij niet begon...quote:
Ik vraag me af of het wel een goede keuze voor mij is, aangezien ik geen workaholic ben en ze vraagt zich af hoe ze buiten uitgaan en internet mannen kan ontmoeten.quote:Op maandag 20 april 2009 19:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Okay... dat is naar nieuws. Nog wel een beetje financiele zekerheid?
Ja, ik had al zo'n vermoedenHoe komt het zo? Bedoel, waardoor komt je twijfel?
quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 19:04 schreef DR34M3R het volgende:
Wat heb je weer zitten roddelen dan?
Roddels.. .
quote:
Oooooooohhhh, zeg dat dan!quote:Op maandag 20 april 2009 19:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wij roddelen niet. Wij pm'en alleen.
Nee. Is er een reden waarom dat zou moeten dan?quote:Op maandag 20 april 2009 19:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oooooooohhhh, zeg dat dan!dan wordt er natuurlijk niet over mij gepraat!
Kan dit via de PM?quote:Op maandag 20 april 2009 19:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee. Is er een reden waarom dat zou moeten dan?
Neuh, kan me niet bedenken wat de reden zou moeten zijn!quote:Op maandag 20 april 2009 19:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee. Is er een reden waarom dat zou moeten dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |