van 2 topics terugquote:Op maandag 20 april 2009 17:23 schreef Belsezar het volgende:
De Op staat als mini linkje in de OP van eht gesloten topic D_H
Bengeltjelief!quote:Op maandag 20 april 2009 17:18 schreef Bengeltje het volgende:
Zo hey, hier zat een lekker tempo in.
Ik zag het, daarom ook het linkjequote:
ik ookquote:
wat een schaap zeg...quote:Op maandag 20 april 2009 17:43 schreef liefie_ het volgende:
Ow tof, toen ik in roemenie was moest vriendje een jurkje voor me terug sturen naar de H&M dat heeft ie te laat gedaan
dus nu heb ik een rekening inclu. 5 euro aanmaningskosten en niet eens een jurkje
dumpen die prutserquote:Op maandag 20 april 2009 17:43 schreef liefie_ het volgende:
Ow tof, toen ik in roemenie was moest vriendje een jurkje voor me terug sturen naar de H&M dat heeft ie te laat gedaan
dus nu heb ik een rekening inclu. 5 euro aanmaningskosten en niet eens een jurkje
nou ja ik heb wel echt ff een hekel aan m nuquote:
koken is leukquote:Op maandag 20 april 2009 17:49 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga ff koken
Gelukkig maakt dit me vrolijk:
Lekker Wow spelen tochquote:Op maandag 20 april 2009 17:43 schreef Sandra1983 het volgende:
Hoi allemaal!
Ik zie dat ik wat topics heb gemist haha, jullie gaan snel. Zo weer weg naar sport, jullie leuke dag gehad en/of plannen voor vanavond?
Aaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op maandag 20 april 2009 17:48 schreef Den_Haag het volgende:
ik ga iig voorlopig nog niet naar huis
gekantelde vrachtauto
Whoh, vandaag was te lang, zeker na een zeer slechte nacht gister nacht.. maar vanavond, heerlijk op tijd naar bed! of misschien toch nog evne richting het strand, hmmmm... even kijken waar ik zin in hebquote:Op maandag 20 april 2009 17:43 schreef Sandra1983 het volgende:
Hoi allemaal!
Ik zie dat ik wat topics heb gemist haha, jullie gaan snel. Zo weer weg naar sport, jullie leuke dag gehad en/of plannen voor vanavond?
Keer op vakantie was een vrachtwagen in the middle of the nowhere in de fik gevlogen. Stonden we ruim 7uur muurvastquote:
Whehehehe das kutquote:Op maandag 20 april 2009 18:00 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Keer op vakantie was een vrachtwagen in the middle of the nowhere in de fik gevlogen. Stonden we ruim 7uur muurvast. Kwam de brandweer zonder water om de ze wel uit een beekje zouden slurpen die er niet was
Pfff mijn dag was ook lang, stage enzo, vroeg beginnen, weinig pauze en dan nog een verslag maken ook. Dat tegen een hongerloontje.quote:Op maandag 20 april 2009 17:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Whoh, vandaag was te lang, zeker na een zeer slechte nacht gister nacht.. maar vanavond, heerlijk op tijd naar bed! of misschien toch nog evne richting het strand, hmmmm... even kijken waar ik zin in heb
en jij dan?
Ik ga elke avond tot vrijdag uitrusten van het weekend.quote:Op maandag 20 april 2009 17:43 schreef Sandra1983 het volgende:
Hoi allemaal!
Goeie timing...quote:
Haha, het leven is ook zo gemeen somsquote:Op maandag 20 april 2009 18:01 schreef Sandra1983 het volgende:
[..]
Pfff mijn dag was ook lang, stage enzo, vroeg beginnen, weinig pauze en dan nog een verslag maken ook. Dat tegen een hongerloontje.
jij schijnt te weten wie het geheime stelletje isquote:Op maandag 20 april 2009 18:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Goeie timing...
Ik ga zo vers gerookte forel eten
Jij bent weer wegquote:Op maandag 20 april 2009 18:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Goeie timing...
Ik ga zo vers gerookte forel eten
Niet zo boos doen tegen schaapjes!quote:Op maandag 20 april 2009 17:50 schreef liefie_ het volgende:
ow het schaap vraagt nu ook zo of ik boos op hem benja duuuuuh
Nee, dat wil ik niet...quote:Op maandag 20 april 2009 18:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jij schijnt te weten wie het geheime stelletje is
wil je het me vertellen?
Niet in je upsie voor je upsiequote:
Heb ik ook hoor..quote:Op maandag 20 april 2009 18:05 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ja en ook niets te lezen bij mij omdat ik toch altijd misselijk wordt als die rijd
Euy!quote:Op maandag 20 april 2009 17:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Whoh, vandaag was te lang, zeker na een zeer slechte nacht gister nacht.. maar vanavond, heerlijk op tijd naar bed! of misschien toch nog evne richting het strand, hmmmm... even kijken waar ik zin in heb
en jij dan?
woensdag.. hmmm, misschien ben ik dan in de buurtquote:Op maandag 20 april 2009 18:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet in je upsie voor je upsie
Maar op woensdag kook ik altijd samen met ene vriend.
Dan is het wel gezellig, beetje samen kokkerelnichten!
En jij ook al!quote:
Nee, Lieffe vind me een 16 jarig pubertje die teveel insinueert over seks etc. Verder was het wat homo gelul en wat schade van auto's.. Weinig gemist dusquote:Op maandag 20 april 2009 18:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij bent weer weg
Doe je altijd
Weer lekker zitten flirtenokken vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |