abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 april 2009 @ 03:41:12 #51
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_68359313
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 03:33 schreef F_N het volgende:

[..]

Je hebt dus totaal geen goed gehoor.

Sorry, maar als je me zou kennen zou je weten dat dit een belachelijke opmerking is
quote:
Ik vind dat vibrato ook niets, maar dat neemt niet weg dat deze vrouw een ongelooflijke stem heeft.
Vind ik niet, middelmatig. Wat ik tot nu toe gehoord heb.
quote:
Onvoorstelbaar dat ze nog zo onbekend is, want 90% van de muziekwereld heeft natte dromen van een stem als die van Susan Boyle.
Ik ken mensen die hebben een 90% betere stem dan Susan Boyle, maar die zijn ook nog niet ontdekt. Ik ken ook mensen die hebben een 590% slechtere stem dan Susan Boule,. en die zijn wel ontdekt, en hebben nog succes ook.

Natte dromen krijg ik van veel stemmen. De colloratuur van Joan Sutherland, de intensiteit van Colm Wilkinson, het timbre van Bruno Pelletier, om er maar een paar te noemen.

Maar nogmaals sorry dat ik niet lyrisch ben.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_68359327
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 03:41 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Sorry, maar als je me zou kennen zou je weten dat dit een belachelijke opmerking is
Nee hoor, want als je niet hoort dat die stem van Susan Boyle ongelooflijk is (en zeer zeldzaam) dan heb je echt een probleem. Het filmpje gaat niet alleen de hele wereld over omdat een vreemd uitziende dame redelijk kan zingen. Daar barst het namelijk van. Iemand met een stem als die van Susan Boyle is uniek. Ieder tv station dat een programma als x factor uitzendt droomt van zo'n stem. Het vibrato is idd minder, maar dat is af te leren. De stem is ongelooflijk.
  zaterdag 25 april 2009 @ 03:58:36 #53
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_68359369
Ik heb geen probleem, waar haal je dat in godsnaam vandaan?

Er is niets zeldzaams aan de stem van Boyle. Het zeldzame aan het hele geval is juist dat een niet zo heel erg aantrekkelijk en zich wereldvreemd en banaal gedragend persoon in een zeer populair programma auditeert en over een stem blijkt te beschikken die normaal gesproken niet bij zo'n persoon verwacht wordt, maar die stem is nog steeds gewoon middelmatig. Door het programma wordt het een hype, en nergens anders door. Als Simon Cowell zegt dat iemand goed is neemt de wereld die mening helaas klakkeloos over. Meestal heeft ie gelijk overigens. Maar helaas meent men daar dan een hype aan te moeten verbinden ofzo.

Joan Sutherland ziet er ook uit als de Wicked Witch of the West, maar heeft dus wel een fantastische en zeldzame stem.
pi_68359372
Lekker wijf, maar kan niet zingen.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
  zaterdag 25 april 2009 @ 04:01:31 #55
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_68359377
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 04:00 schreef Twerk het volgende:
Lekker wijf, maar kan niet zingen.
  zaterdag 25 april 2009 @ 10:29:20 #56
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_68361143
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 03:45 schreef F_N het volgende:

[..]

Nee hoor, want als je niet hoort dat die stem van Susan Boyle ongelooflijk is (en zeer zeldzaam) dan heb je echt een probleem. Het filmpje gaat niet alleen de hele wereld over omdat een vreemd uitziende dame redelijk kan zingen. Daar barst het namelijk van. Iemand met een stem als die van Susan Boyle is uniek. Ieder tv station dat een programma als x factor uitzendt droomt van zo'n stem. Het vibrato is idd minder, maar dat is af te leren. De stem is ongelooflijk.
Susan Boyle heeft een rauw talent en had, als ze op jongere leeftijd de juiste zangtraining had gehad, een waarschijnlijk uitstekende (jazz? klassieke?) zangeres kunnen worden. Wat ze nu doet zonder training is goed (ik baseer dit vooral op haar oude cd-opname van Cry Me A River) en zelfs bewonderenswaardig, maar past vooral goed in de context van het programma, waarvoor dit soort sprookjes nodig zijn. Als er een prachtige meid van 26 met haar stem had gestaan, was deze hype er echt niet geweest.

Boyle's stem is niet zeer zeldzaam en ongelooflijk, verre van dat, hij is gewoon goed. Helaas hebben Simon Cowell en consorten hun publiek weer met het grootste gemak laten geloven dat we hier te maken hebben met de reïncarnatie van Maria Callas. Maar voor dit publiek, dat het gemiddelde Idols-niveau als 'goed zingen' beschouwt, is Boyle natuurlijk magistraal en een wereldwonder. Ik gun Boyle haar succes hoor, ze heeft lef en als ze hier een leuke carrière uit kan halen, good for her .
You cheated on me with choreography.
  ESF Reporter zaterdag 25 april 2009 @ 11:16:22 #57
87554 Cee
Welluk?
pi_68362055
Ik gun haar het succes, ik gun iedereen succes in het leven, maar ik zit nog steeds in Team Waar-is-al-die-heisa-om? Ze zingt goed maar ik heb beter gehoord, ze ziet er niet uit maar ik heb lelijker gezien (de spiegel niet meegerekend). En ja ook de combinatie uiterlijk/stem en dat het een niet opweegt tegen het ander, geen unicum. Youtube heeft haar gecatapulteerd naar de grote hoogtes waarin haar populariteit zich nu bevindt. Een lopend vuurtje, dat 5 jaar geleden misschien een paar showbiz-programma's buiten Engeland zou hebben bereikt maar lang niet zoveel mensen als nu.
Maar da's dus even over het Fenomeen Boyle. De Zangeres Boyle, ik vind haar goed, maar ik krijg geen kippevel, ik krijg kippevel van de reacties van het publiek en de jury en Boyle's reactie daarna.

Maar misschien ben ik een gevoelloze robot hoor, want Team Waar-is-al-die-heisa-om? is een stuk kleiner dan Team OMG!!

zaterdag 25 april 2009 @ 11:53:15 #58
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_68362879
Kan het alleen maar heel eens zijn met Malahide en Cee.
pi_68364441
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 16:20 schreef Tokay het volgende:
Mevrouw Boyle is naar de kapper geweest: is getransformeerd in Catherine Keyl:

[ afbeelding ]

Hier met prijzen
Lurf is the message and the message is Lurf
  ESF Reporter zaterdag 25 april 2009 @ 13:21:02 #60
87554 Cee
Welluk?
pi_68364741
Heel Engeland rent nu naar de braderie om ook zo'n spetterend hippe outfit aan te schaffen.
pi_68364798
Allemaal overdreven. En het feit dat het filmpje zo veel keer bekeken is zegt niet meteen dat ze een muzikale messias is. Als je meer dan 2 miljoen views haalt met de hype die ze eromheen creëren dan is het alleen maar logisch dat het meer wordt.

Ze kan niet slecht zingen, maar het is allemaal gewoon zo opgeblazen. Over een paar maanden hoor je er niks meer van.

Of nieuwsitems als: Susan Boyle leert eindelijk foundation uit te smeren.
  zaterdag 25 april 2009 @ 13:32:55 #62
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_68365009
WTF FTW WTF

Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  ESF Reporter zaterdag 25 april 2009 @ 13:33:59 #63
87554 Cee
Welluk?
pi_68365031
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 13:32 schreef eleusis het volgende:
WTF FTW WTF

[ afbeelding ]
Wat een treurnis. Alsof niet iedereen de zelfde reactie als dat arme kind gaf toen ze de clip voor het eerst zagen.
pi_68365084
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 13:32 schreef eleusis het volgende:
WTF FTW WTF

[ afbeelding ]
Serieus van wie komt die onzin, daar geeft zelfs iedereen op /b/ geen drol om
pi_68366893
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 13:06 schreef lurf_doctor het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hier met prijzen
  Moderator zaterdag 25 april 2009 @ 15:42:01 #66
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_68367588
Filmpje opgedoken van een 25jarige Susan Boyle die I don't know how to love him zingt uit Jesus Christ Superstar:

http://www.mirror.co.uk/c(...)rty-115875-21301644/
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  ESF Reporter zaterdag 25 april 2009 @ 19:07:44 #67
87554 Cee
Welluk?
pi_68372338
quote:
The room falls silent as the 25-year-old’s voice soars into the rafters of the Welcome pub in her home town of Blackburn, West Lothian.
Wat kunnen ze toch dingen aandikken zeg.
  zaterdag 25 april 2009 @ 19:13:04 #68
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_68372458
Nou, ik vind het wel leuk
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_68372663
dag
pi_68726640
ovide - Ovide - viOde - videO - video
pi_69073639
Wat leuk voor haar

Dat leek me nou echt iets voor haar, een mooie rol in een musical
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 16 mei 2009 @ 04:25:29 #74
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_69079286
quote:

In godsnaam, welke musical???

Qua postuur en qua uitstraling kan ze helemaal geen rol spelen in een musical, of het moet Ruth zijn, in de Pirates of Penzance, maar dat is geen Webber musical.

Misschien Jennyanydots in Cats? Da's ook een plomp geval. Maar dan moet ze weer kunnen tappen, en dat zie ik Boyle nog niet doen.

Nee, ik denk toch Aspects of Love. Een bijrol. Daar zitten wel meer rollen in die je meteen weer vergeet. Of toch moeder overste in The Sound of Music, die inmiddels ook door AL Webber wordt geproduceerd??

Pffff, echt belachelijk om me dit creatuur in een musical voor te stellen.
  zaterdag 16 mei 2009 @ 04:26:32 #75
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_69079291
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 23:02 schreef Isabeau het volgende:
Wat leuk voor haar

Dat leek me nou echt iets voor haar, een mooie rol in een musical
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')