quote:
Vind ik niet, middelmatig. Wat ik tot nu toe gehoord heb.quote:Ik vind dat vibrato ook niets, maar dat neemt niet weg dat deze vrouw een ongelooflijke stem heeft.
Ik ken mensen die hebben een 90% betere stem dan Susan Boyle, maar die zijn ook nog niet ontdekt. Ik ken ook mensen die hebben een 590% slechtere stem dan Susan Boule,. en die zijn wel ontdekt, en hebben nog succes ook.quote:Onvoorstelbaar dat ze nog zo onbekend is, want 90% van de muziekwereld heeft natte dromen van een stem als die van Susan Boyle.
Nee hoor, want als je niet hoort dat die stem van Susan Boyle ongelooflijk is (en zeer zeldzaam) dan heb je echt een probleem. Het filmpje gaat niet alleen de hele wereld over omdat een vreemd uitziende dame redelijk kan zingen. Daar barst het namelijk van. Iemand met een stem als die van Susan Boyle is uniek. Ieder tv station dat een programma als x factor uitzendt droomt van zo'n stem. Het vibrato is idd minder, maar dat is af te leren. De stem is ongelooflijk.quote:Op zaterdag 25 april 2009 03:41 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Sorry, maar als je me zou kennen zou je weten dat dit een belachelijke opmerking is
quote:
Susan Boyle heeft een rauw talent en had, als ze op jongere leeftijd de juiste zangtraining had gehad, een waarschijnlijk uitstekende (jazz? klassieke?) zangeres kunnen worden. Wat ze nu doet zonder training is goed (ik baseer dit vooral op haar oude cd-opname van Cry Me A River) en zelfs bewonderenswaardig, maar past vooral goed in de context van het programma, waarvoor dit soort sprookjes nodig zijn. Als er een prachtige meid van 26 met haar stem had gestaan, was deze hype er echt niet geweest.quote:Op zaterdag 25 april 2009 03:45 schreef F_N het volgende:
[..]
Nee hoor, want als je niet hoort dat die stem van Susan Boyle ongelooflijk is (en zeer zeldzaam) dan heb je echt een probleem. Het filmpje gaat niet alleen de hele wereld over omdat een vreemd uitziende dame redelijk kan zingen. Daar barst het namelijk van. Iemand met een stem als die van Susan Boyle is uniek. Ieder tv station dat een programma als x factor uitzendt droomt van zo'n stem. Het vibrato is idd minder, maar dat is af te leren. De stem is ongelooflijk.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:20 schreef Tokay het volgende:
Mevrouw Boyle is naar de kapper geweest: is getransformeerd in Catherine Keyl:
[ afbeelding ]
Wat een treurnis. Alsof niet iedereen de zelfde reactie als dat arme kind gaf toen ze de clip voor het eerst zagen.quote:
quote:
Wat kunnen ze toch dingen aandikken zeg.quote:The room falls silent as the 25-year-old’s voice soars into the rafters of the Welcome pub in her home town of Blackburn, West Lothian.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:48 schreef LoudGirl het volgende:
http://www.ad.nl/cultuure(...)_in_een_musical.html
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:02 schreef Isabeau het volgende:
Wat leuk voor haar
Dat leek me nou echt iets voor haar, een mooie rol in een musical
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |