Apart...quote:Susan Boyle heeft eindelijk een man
van onze redactie
Ik ben niet degene die een ander voor gedrocht uitmaakt, kinderachtig figuur.quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:36 schreef JaneDoe het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ze zijn vergeten erbij te zeggen dat je foundation moet uitsmeren
...en daar ging m'n theequote:Op vrijdag 24 april 2009 20:59 schreef pberends het volgende:
Geile baard...
Combinatie Catherine en Paul de Leeuw wmb.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:20 schreef Tokay het volgende:
Mevrouw Boyle is naar de kapper geweest: is getransformeerd in Catherine Keyl:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bron: http://www.dailymail.co.u(...)-shock-makeover.html
de foundation is helemaal niet goed uitgesmeerdquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:20 schreef zhe-devilll het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zit er op haar voorhoofd?
Sperma oid?
Ik vind het, ook na de make-over, een spook dat niet heel bijzonder zingt. Sorry dat ik mijn mening geef op een forum.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:43 schreef MoonCore het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die een ander voor gedrocht uitmaakt, kinderachtig figuur.
Heb je haar verder horen zingen Elizabeth? Hoorde laatst een liedje die ze ooit heeft ingezongen op een cd en dat klonk werkelijk schitterendquote:Op zaterdag 25 april 2009 02:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik vind het, ook na de make-over, een spook dat niet heel bijzonder zingt. Sorry dat ik mijn mening geef op een forum.
Filmpje - Bloemetje voor Annie de Rooyquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Combinatie Catherine en Paul de Leeuw wmb.
Je hebt dus totaal geen goed gehoor. Ik vind dat vibrato ook niets, maar dat neemt niet weg dat deze vrouw een ongelooflijke stem heeft. Onvoorstelbaar dat ze nog zo onbekend is, want 90% van de muziekwereld heeft natte dromen van een stem als die van Susan Boyle.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:30 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik ook. Ik vind haar stem niet eens zo bijzonder. Teveel vibrato, slecht gedoseerd alles en ze zit er toch regelmatig net onder.
Maar goed, een sociaal gestoord gedrocht dat ineens een beetje blijkt te kunnen zingen is natuurlijk apart bij BGT, omdat de meeste gedrochten die bij BGT komen helemaal niets kunnen.
Alles wat met geenstijl te maken heeft klik ik sowieso niet aan. Er zitten daar net even te veel trieste figuren zodat geen enkel bericht meer enige nieuwswaarde heeft.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:12 schreef pberends het volgende:
Bij geenstijl grotere foto's:
http://www.geenstijl.nl/m(...)l_makeover.html#more
daar zie je echt dat ze een snor/baard had/heeft.
Nee, ik baseer mijn mening alleen op die uitzending van BGT.quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb je haar verder horen zingen Elizabeth? Hoorde laatst een liedje die ze ooit heeft ingezongen op een cd en dat klonk werkelijk schitterend
En DAAR gaat het om inderdaad. Dat gezeik over haar uiterlijk is om kotsmisselik van te worden. Maar ja, we zitten op FOK hè. Dat vergeet ik wel eens. Hier is get gemiddelde IQ echt zeer laag (vandaar dat WIlders zo hoog scoort), dus erg veel rekening moet je daar niet mee houden.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:19 schreef Miam het volgende:
Susan Boyle![]()
Wat een fantastische uitvoerig van I dreamed a dream![]()
kippenvel!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |