Ik wel, past goed bij de TT en bij Feyenoord.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:39 schreef Rots het volgende:
Ik vind die smilie gewoon niet mooi bij het Feyenoord-topic.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:39 schreef Kopbal het volgende:
Kan je dan wel even de overtollige hoofdletters weghalen?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:39 schreef denthemen het volgende:
Haal dan iig even al die hoofdletters weg, het is net een breezer TT
Hopen dat hij het snaptquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:39 schreef Rots het volgende:
Oja en maak er ook ff kleine letters van. Elk woord met een hoofdletter ziet er niet best uit.
Ik vind die smilie gewoon niet mooi bij het Feyenoord-topic.
Mods kunnen toch helemaal geen TI's weghalen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:35 schreef Rots het volgende:
Prosac, kan je ff die smilie weghalen bij het Feyenoord-topic.
Kunnen ze niet neequote:Op vrijdag 24 april 2009 17:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Mods kunnen toch helemaal geen TI's weghalen?
Ik weet het beter na een een half jaar dan een modquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:01 schreef Prosac het volgende:
Ja hoor, dat kunnen wij wel degelijk. Kijk maar.
edit: oh nee.. toch niet.![]()
quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:01 schreef Prosac het volgende:
Ja hoor, dat kunnen wij wel degelijk. Kijk maar.
edit: oh nee.. toch niet.![]()
Er wordt toch niemand persoonlijk aangevallen? Waarom mag deze TT bijvoorbeeld wel blijven staan dan:quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:27 schreef Prosac het volgende:
Dat valt dan inderdaad niet in de categorie grappig, geinig en leuk. Gewijzigd
"Marchanderen" in het voordeel van Ajax.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:46 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ben ook wel benieuwd naar de reden aangezien je vorige week ook sterf vitesse goedkeurde aangezien het hier over de club gaat en dat doen niemand pijn zolang het maar niet over forummers of voetballers gaat.
Flikker aub even opquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
"Marchanderen" in het voordeel van Ajax.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:48 schreef Prosac het volgende:
Oke, dan wijzig ik de volgende keer
Het FEYENOORD Topic #141 - Kakkerlakken niet in Europa!
ook niet. Oke?
Die van Rots vond ik toch wel 5x zo positief als jouw voorbeeld.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:48 schreef Prosac het volgende:
Oke, dan wijzig ik de volgende keer
Het FEYENOORD Topic #141 - Kakkerlakken niet in Europa!
ook niet. Oke?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |