quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Stoppen met de relatie?
Leuk leesvoer.
Vandaag al KNVB-beker?quote:
quote:
Twente - Heerenveen teken ik voorquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:08 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Hoop het niet. Play-off plek minder dan.
Welke?quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:13 schreef Houniet het volgende:
Ik moet die nieuwe Calvin Klein poster hebben.
Ik zag haar voor het eerst vanmorgen in Nijmegen, in een bushokje. Mooie dame manquote:
Ahjoh alsof we de top8 niet halen. Volendam in UEFA cup, stel het je is voor.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:08 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Hoop het niet. Play-off plek minder dan.
Laat je dat hokje heel?quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik zag haar voor het eerst vanmorgen in Nijmegen, in een bushokje. Mooie dame man.
Ik haakte af na 'ik dwingde'quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Stoppen met de relatie?
Leuk leesvoer.
Ja man, zo erg is het nou ook weer niet.quote:
Leuk speelgoedje...quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:25 schreef Prosac het volgende:![]()
[ afbeelding ]
must..... not..... buy....
vakantie...
Waar preciesquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik zag haar voor het eerst vanmorgen in Nijmegen, in een bushokje. Mooie dame man.
Hm, ik had 'm gisteren wel gezien. Yeovil staat 18e trouwens. Vond het verschil 18-24 niet groot genoeg denk ik. Maar het is het proberen waard. Ik heb echter al op die bet van morgen ingezet. Ik heb geen haast.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:27 schreef Breach het volgende:
20:45 Yeovil - Hereford 1 1,53
Hereford staat stijf onderaan (24ste in Conference 1) Yeovil 16e. Hereford verloor al 5 keer achtereen.
Wat denk je ervan Aanvoerder?
Het blijft bekervoetbal. En het verleden leert mij dat je daar met je poten vanaf moet blijvenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |