he laurriettie liefquote:
Ja die heb ik ook maar even weggehaald.quote:Op maandag 20 april 2009 14:35 schreef Desunoto het volgende:
Hij is inderdaad iets korter zo.
Maar dan moeten er niet meer smileys tussen.
quote:Op maandag 20 april 2009 14:36 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook maar even weggehaald.![]()
Ik moet vanaf morgen weer naar school. Nieuw blok. Ben benieuwd.quote:Op maandag 20 april 2009 14:33 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Good. Zn gangetje. Zometeen weer even aan school werken.Bij jou?
Ja dat klopt wel, maar dan wordt het straks een OP van 3 min scrolltijd ben ik bang.quote:Op maandag 20 april 2009 14:39 schreef Lauriette91 het volgende:
Ik vond het daarnet overzichtelijker. Meer ruimte tussen de regels.
Maargoed. Ik ga even een reflectieverslag in elkaar prutsen.![]()
Waarom halen we gewoon niet die "Bekende gezichten" banner weg, die neemt echt onnodig veel ruimte in beslag. Zonder die banner is het even duidelijk en overzichtelijker.quote:Op maandag 20 april 2009 14:42 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel, maar dan wordt het straks een OP van 3 min scrolltijd ben ik bang.
Of kleiner, net als bij Klbquote:Op maandag 20 april 2009 14:43 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Waarom halen we gewoon niet die "Bekende gezichten" banner weg, die neemt echt onnodig veel ruimte in beslag. Zonder die banner is het even duidelijk en overzichtelijker.
Eens.quote:Op maandag 20 april 2009 14:43 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Waarom halen we gewoon niet die "Bekende gezichten" banner weg, die neemt echt onnodig veel ruimte in beslag. Zonder die banner is het even duidelijk en overzichtelijker.
quote:Op maandag 20 april 2009 14:43 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Kan allebei.quote:
Dan zet je het in een spoiler.quote:Op maandag 20 april 2009 14:42 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel, maar dan wordt het straks een OP van 3 min scrolltijd ben ik bang.
quote:Op maandag 20 april 2009 14:40 schreef Desunoto het volgende:
Reflectieverslagen![]()
![]()
Degene die dat heeft uitgevonden moet.. een klap voor z'n kop krijgen.
Wordt vast leukquote:Op maandag 20 april 2009 14:40 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik moet vanaf morgen weer naar school. Nieuw blok. Ben benieuwd.
NIET WEG!quote:Op maandag 20 april 2009 14:43 schreef Blaxje het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/b(...)006173620/index.htmlquote:Op maandag 20 april 2009 14:47 schreef Heroinjunk het volgende:
Lauuuu! Waar had je die box van Twilight gevonden?
Waarom niet weg? Hij breekt de stijl van de OP echt volledig. Stukje slechte vormgeving hoorquote:Op maandag 20 april 2009 14:48 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
NIET WEG!![]()
Maar ze dan gewoon kleiner.
Ik vind het juist wel mooi.quote:Op maandag 20 april 2009 14:49 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Waarom niet weg? Hij breekt de stijl van de OP echt volledig. Stukje slechte vormgeving hoor
quote:Op maandag 20 april 2009 14:50 schreef Noortje. het volgende:
HOI ik eet Crčme Brulée Viennetta met banaan en kaneel.
Mooi, die ga ik vragen voor mijn verjaardag.quote:Op maandag 20 april 2009 14:48 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/b(...)006173620/index.html
quote:
Doe maar.quote:Op maandag 20 april 2009 14:48 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
NIET WEG!![]()
Maar ze dan gewoon kleiner.
Nice.quote:Op maandag 20 april 2009 14:51 schreef Lauriette91 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Als je in of uit dit gedeelte wilt kan je dit zelf aanpassen bij de OP.
quote:Op maandag 20 april 2009 14:53 schreef Noortje. het volgende:
Ik stem voor
BEKENDE GEZICHTEN
*UI's*
USERS
*blabla*
quote:Op maandag 20 april 2009 14:54 schreef Noortje. het volgende:
Zonder dubbele punten dus want dat is lelijk.
De film ja!quote:Op maandag 20 april 2009 14:54 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Tegen mij zei je dattie "wel aardig" was
Ik ging ook met Jimbo naar Twilightquote:Op maandag 20 april 2009 14:54 schreef Noortje. het volgende:
Ik ging met Jimbo naar Twilight op onze eerste date.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |