Wellicht (voor de zoveelste keer) moet je je wellicht een klein beetje inlezen voordat je onzin gaat wauwelen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:44 schreef folie het volgende:
[..]
Inderdaad, waarschijnlijk is namelijk de winsock beschadigd geraakt.
[....]
quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:45 schreef Isabeau het volgende:
ik
heb
draadloos
internet
op
mijn
eigen
netwerk
Dat is wel een beetje het probleem van online om hulp vragen. Mensen die maar wat roepen komen ook met advies aanzetten. Heel verwarrend.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:51 schreef qltel het volgende:
Wellicht (voor de zoveelste keer) moet je je wellicht een klein beetje inlezen voordat je onzin gaat wauwelen.
Laat ik het nog 1x duidelijk zeggen: D'R DRAADLOZE VERBINDING DEED HET NIET.
Klopt. Al zou ik het kunnen, dan zou ik het nog niet doen. Want ik weet te weinig van het ding en wellicht gaat hij het dan wel helemaal niet meer doen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar jullie hadden natuurlijk nooit mijn router kunnen terugzetten naar de fabrieksinstellingen, dus ik had blijkbaar echt de helpdesk van tele2 nodig.
Had je zelf gekund. Mits je het ww en de username had gehad. Maar die had je nietquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje het probleem van online om hulp vragen. Mensen die maar wat roepen komen ook met advies aanzetten. Heel verwarrend.
Maar jullie hadden natuurlijk nooit mijn router kunnen terugzetten naar de fabrieksinstellingen, dus ik had blijkbaar echt de helpdesk van tele2 nodig.
Nee, die had ik idd nietquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:03 schreef Qwea het volgende:
Had je zelf gekund. Mits je het ww en de username had gehad. Maar die had je niet
quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:51 schreef qltel het volgende:
[..]
Wellicht (voor de zoveelste keer) moet je je wellicht een klein beetje inlezen voordat je onzin gaat wauwelen.
Laat ik het nog 1x duidelijk zeggen: D'R DRAADLOZE VERBINDING DEED HET NIET.
Als je computer een netwerk ziet dan doet je netwerk het...quote:Op maandag 20 april 2009 12:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
"verbinding maken mislukt"
Hij ziet het modem wel.
Kennelijk ben je toch vergeten om wat aardig relevante stukjes te lezen..quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:35 schreef folie het volgende:
[..]
[..]
kortom ik trek na het lezen van het topic een logische conclusie...
Goed idee! PM ons maar eens..quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:58 schreef Isabeau het volgende:
En qltel, naar jullie kom ik de appeltaart wel brengenWe moeten nog eens afspreken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |