abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68234368

ik
heb
draadloos
internet
op
mijn
eigen
netwerk

En het is nu nog beveiligd ook

Zelfs bij Tele2 werken dus toch mensen die er wel verstand van hebben. Ik ben best een beetje boos op die vrouw die me gisteren doodleuk vertelde dat ik niet geholpen kon worden! Minder assertieve mensen hadden het daar misschien verslagen bij gelaten.

WoW wat fijn

(ps: internet doet het nu niet meer op de andere laptop waarvan de ventilator kapot is )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_68234425
Wat was het nou?
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 21 april 2009 @ 12:51:19 #263
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_68234534
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 12:44 schreef folie het volgende:

[..]

Inderdaad, waarschijnlijk is namelijk de winsock beschadigd geraakt.
[....]
Wellicht (voor de zoveelste keer) moet je je wellicht een klein beetje inlezen voordat je onzin gaat wauwelen.

Laat ik het nog 1x duidelijk zeggen: D'R DRAADLOZE VERBINDING DEED HET NIET.
pi_68234558
Jeetje, het is al bijna 13:00 en hij belde me om 11:00

Nou, hij gaf Acer een beetje de schuld met het enet management center. Ik moest eerst alles weer doen wat ik al 2x eerder had gedaan. Daarna zijn we gaan prutsen in dat acer empowering technology enet management center (jaja) en heeft hij de router een harde start laten maken zodat alle fabrieksinstellingen weer ingesteld waren. En hij heeft direct de router beveiligd met een sleutel

Aanvankelijk had ik nog steeds geen netwerk, maar de laptop zag wel dat het netwerk er was èn dat het een sleutel nodig had. Ook was de sleutel goed. Maar een verbinding kwam niet tot stand. Jongen helemaal in de war Maar na het terugzetten naar de fabrieksinstellingen kwam alles goed
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 21 april 2009 @ 12:52:54 #265
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_68234578
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 12:45 schreef Isabeau het volgende:

ik
heb
draadloos
internet
op
mijn
eigen
netwerk

Yeah!
pi_68234607
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 12:51 schreef qltel het volgende:

Wellicht (voor de zoveelste keer) moet je je wellicht een klein beetje inlezen voordat je onzin gaat wauwelen.

Dat is wel een beetje het probleem van online om hulp vragen. Mensen die maar wat roepen komen ook met advies aanzetten. Heel verwarrend.

Maar jullie hadden natuurlijk nooit mijn router kunnen terugzetten naar de fabrieksinstellingen, dus ik had blijkbaar echt de helpdesk van tele2 nodig.
pi_68234668
En ik wil toch heel graag iedereen die gisteren zo z'n best voor me deed héél erg bedanken. Jullie gaven me toch wel hoop dat het allemaal goed zou komen En wie van diegenen die me zo lief probeerden te helpen ooit appeltaart wil komen eten die roept maar
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 21 april 2009 @ 12:57:05 #268
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_68234697
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 12:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar jullie hadden natuurlijk nooit mijn router kunnen terugzetten naar de fabrieksinstellingen, dus ik had blijkbaar echt de helpdesk van tele2 nodig.
Klopt. Al zou ik het kunnen, dan zou ik het nog niet doen. Want ik weet te weinig van het ding en wellicht gaat hij het dan wel helemaal niet meer doen.

Fijn dat hij het doet voordat deel 2 geopend had moeten worden..
pi_68234733
Een deel 2 was wel heel ernstig geweest

En qltel, naar jullie kom ik de appeltaart wel brengen We moeten nog eens afspreken
  dinsdag 21 april 2009 @ 13:03:59 #270
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68234892
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 12:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat is wel een beetje het probleem van online om hulp vragen. Mensen die maar wat roepen komen ook met advies aanzetten. Heel verwarrend.

Had je zelf gekund. Mits je het ww en de username had gehad. Maar die had je niet
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_68234986
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 13:03 schreef Qwea het volgende:
Had je zelf gekund. Mits je het ww en de username had gehad. Maar die had je niet
Nee, die had ik idd niet Maar dan nog had ikd at zelf denk ik niet gedurfd. Geen idee of tele2 bepaalde speciale routerinstellingen hanteert natuurlijk.
  dinsdag 21 april 2009 @ 13:10:48 #272
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_68235076
eindelijk
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_68235162
En ik heb er maar 3-4 uur voor aan de telefoon gezeten
En minstens 4 uur hier op fok mee bezig geweest.

Ik weet nu wel hoe je internet op pc's kan instellen en wat de meest voorkomende problemen zijn waar ik 3x langs ben gelopen.
pi_68235886
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 12:51 schreef qltel het volgende:

[..]

quote:
Op maandag 20 april 2009 12:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

"verbinding maken mislukt"

Hij ziet het modem wel.
Als je computer een netwerk ziet dan doet je netwerk het...
(of en je computer en je netwerk doen het beide niet goed, maar aangezien je op feedback moet wachten passen we occams razor toe...)
Als je netwerk het doet maar je kan geen verbinding maken en de netwerk naam is aangepast dus de computer ziet het netwerk als een nieuw netwerk, dan zit het probleem meestal in je winsock...

kortom ik trek na het lezen van het topic een logische conclusie...

Misschien moet je niet zo fel zijn zonder goede reden, kabouter...

Anyway, het probleem is opgelost en dan lijkt me het belangrijkst
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 21 april 2009 @ 13:48:12 #275
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_68236273
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 13:35 schreef folie het volgende:

[..]

[..]

kortom ik trek na het lezen van het topic een logische conclusie...
Kennelijk ben je toch vergeten om wat aardig relevante stukjes te lezen..
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 21 april 2009 @ 13:48:57 #276
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_68236298
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 12:58 schreef Isabeau het volgende:
En qltel, naar jullie kom ik de appeltaart wel brengen We moeten nog eens afspreken
Goed idee! PM ons maar eens..
pi_68243525
Weer geen excuus om Isa te zien .

Maar mooi dat het weer werkt.
You tell someone you're a Metatron, they stare at you blankly. You mention something out of a Charlton Heston movie and suddenly everyone is a theology scholar!
Meh.
pi_68258312
Blij te zien dat het eindelijk werkt. Gefeli Isa
Oh, en die enet management center heb ik ook nog al eens problemen mee gehad.
Stom dat ik daar niet aan gedacht heb
To err is human, but to really foul things up requires a computer.
pi_68258649
enet management is ook voor uhm.. lamballen in de TD van Acer ofzo

dat was het eerste wat ik er bij mn ouders aftiefte.. kreng wou niet op mn netwerk als ik een WPA2 sleutel had !

WEP en WPA wou t wel.. !

enet meuk er af.. en ineens mocht ik wel WPA2n
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 22 april 2009 @ 00:54:34 #280
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_68258777
ik mik de standaard software van een fabrikant er af. Puur zodat je via de windows software verbinding kan maken.

Maar zoals ik het lees had Isa waarschijnlijk nog steeds verbinding met netwerk van buurman terwijl ze aan de helpdesk aan het pingen was omdat ze geen verbinding had met eigen draadloos netwerk.

Toch blij dat er nog goede helpdeskmedewerkers bij Tele2 aan het werk zijn
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')