abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68208674
quote:
Op maandag 20 april 2009 17:19 schreef Charizma het volgende:

[..]

Nog steeds aan het nadenken?
Ik koop vaak een minuut voor sluitingstijd in. Ik heb dus nog even
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_68208696
Ik denk dat ik vandaag niks bijkoop.
pi_68208741
morgen weer rood?
  maandag 20 april 2009 @ 17:24:18 #204
140580 Charizma
El Cohones Grande
pi_68208755
Ik zit met een kleine positie short op de SS248
Be water my friend
pi_68208758
quote:
Op maandag 20 april 2009 17:22 schreef Sloggi het volgende:
Ik denk dat ik vandaag niks bijkoop.
Ik ben de afgelopen 2 week altijd overnight gegaan inclusief het weekend, ong. op een 275% winst over die 2 week. Uiteraard blijft het vaak giswerk ook voor morgen weer. Normaliter verwacht je een correctie op deze correctie. Maar ik denk dat we nog wel even verder kunnen dalen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_68208776
quote:
Op maandag 20 april 2009 17:24 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik ben de afgelopen 2 week altijd overnight gegaan inclusief het weekend, ong. op een 275% winst over die 2 week. Uiteraard blijft het vaak giswerk ook voor morgen weer. Normaliter verwacht je een correctie op deze correctie. Maar ik denk dat we nog wel even verder kunnen dalen.
Dus jij gaat...???
pi_68208843
quote:
Op maandag 20 april 2009 17:24 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Als jij het morgen fout hebt, lopen volgens mij veel mensen enorme schade op
pi_68208866
quote:
Op maandag 20 april 2009 11:25 schreef pberends het volgende:

[..]

Short euro versus yen!
Alweer >50 cent winst! Procentueel best lekker, maar goed
pi_68208905
quote:
Op maandag 20 april 2009 17:24 schreef Anoniemos het volgende:

[..]

Dus jij gaat...???
Dat zijn we op dit moment aan het onderzoeken met een aantal mensen hier in de terminal room. Probleem is alleen dat ong. de helft zegt dat we long moeten gaan en de andere helft short.
pi_68208961
quote:
Op maandag 20 april 2009 17:28 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dat zijn we op dit moment aan het onderzoeken met een aantal mensen hier in de terminal room. Probleem is alleen dat ong. de helft zegt dat we long moeten gaan en de andere helft short.
Haha, ok.. Straks ben je nog te laat

Ik ga maar niks meer doen. Zie het morgen wel!
pi_68209023
Er is hier eerder op de dag al gesproken over trailing-stop.
Wanneer kan je deze instellen? bij de koop of tijdens de periode dat je de sprinter hebt door hem te verkopen.

beetje vaag, maar hopen dat jullie het begrijpen
pi_68209027
quote:
Op maandag 20 april 2009 17:29 schreef Anoniemos het volgende:

[..]

Haha, ok.. Straks ben je nog te laat :p

Ik ga maar niks meer doen. Zie het morgen wel!
Ik ben over het algemeen nooit te laat. Zo heb ik net 15 seconden geleden toch nog Shorts aangeschaft terwijl de rest long gaat hier. We zien wel wie hier morgen de koffie ronde gaat betalen Ik weiger in PPT sprookes te geloven.
pi_68209137
Het is maar goed dat ik vanmiddag een stop loss order heb ingesteld voor SNS en Bank of America. Nu heb ik toch mooi 9.60 USD voor mijn aandelen BAC gekregen.
pi_68209163
Wat houd "stop loss" exact in?
pi_68209243
quote:
Op maandag 20 april 2009 17:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hier
pi_68209308
quote:
MARKET TALK: AMG omlaag naar sell van hold bij Petercam
20-04-2009 17:39:00

AMSTERDAM (Dow Jones)--Het advies op AMG is verlaagd naar sell van hold bij Petercam. Analist Luuk van Beek stelt dat de teruggevallen vraag en het heronderhandelen van orders van Timminco's solar grade silicon de competitieve productiekosten op de korte termijn bedreigt. Ook op de lange termijn zijn er significante risico's voor de producent van zonnecellen. De afzeggingen van orders kunnen een negatieve katalysator zijn voor de aandelen. Het koersdoel is eveneens neerwaarts bijgesteld naar EUR4,50 van EUR5,50. Maandag omstreeks 17.35 uur noteert het aandeel 17,3% lager op EUR5,02, terwijl de Midkap met 3,98% daalt. (SDW)
pi_68209395
quote:
Op maandag 20 april 2009 17:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Stel je koopt aegon op 3,00, dan kan je een stoploss verkooporder ingeven op bijv 2,60 om je (mogelijk) verlies te beperken. Gaat de koers onder de 2,60 dan wordt je aandeel verkocht.

Als je al winst hebt op Aegon, kan je een stoploss ingeven, om je winst veilig te stellen.
pi_68209426
quote:
Op maandag 20 april 2009 17:44 schreef Dave7 het volgende:

[..]

Stel je koopt aegon op 3,00, dan kan je een stoploss verkooporder ingeven op bijv 2,60 om je (mogelijk) verlies te beperken. Gaat de koers onder de 2,60 dan wordt je aandeel verkocht.

Als je al winst hebt op Aegon, kan je een stoploss ingeven, om je winst veilig te stellen.
Om je winst veilig te stellen kun je beter zo'n trailing order instellen, toch?
pi_68209483
quote:
Op maandag 20 april 2009 17:28 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Off-topic: Wat voor werk doe jij dan? Beursanalist oid?
pi_68209485
quote:
Op maandag 20 april 2009 17:31 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik ben over het algemeen nooit te laat. Zo heb ik net 15 seconden geleden toch nog Shorts aangeschaft terwijl de rest long gaat hier. We zien wel wie hier morgen de koffie ronde gaat betalen Ik weiger in PPT sprookes te geloven.
Ik denk dat je met shorts goed zit. Het is niet best wat er op dit moment gebeurd en de macro indicatoren vandaag waren ook weer bagger van de eerste orde.
pi_68209539
quote:
Op maandag 20 april 2009 17:45 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Om je winst veilig te stellen kun je beter zo'n trailing order instellen, toch?
Als je er niet de hele dag zelf bovenop zit, ja. En het voordeel van die trailing is dat het eigenlijk een stoploss is die meeverschuift omhoog en op die manier je winst veilig stelt.
pi_68209651
http://www.volkskrant.nl/(...)erica_verdrievoudigd

Deze resultaten waren ook beter dan 'verwacht' vanwege de nieuwe boekhoudregels?
pi_68209677
Had m'n Dow shorts maar verkocht met een kleine winst. De AEX shorts laat ik lekker staan, die staan zo ver in de plus dat ik even vanaf een ivoren toren kan kijken waar ze heen gaan.
pi_68209725
quote:
Op maandag 20 april 2009 17:54 schreef Sloggi het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)erica_verdrievoudigd

Deze resultaten waren ook beter dan 'verwacht' vanwege de nieuwe boekhoudregels?
quote:
Op maandag 20 april 2009 14:13 schreef veekeend het volgende:

[..]

zit een 2,2 mrd fair value adjustment op ML structured notes en een 1,9 mrd pre-tax gain op CCB shares..

oftewel nagenoeg een volledige winst obv eenmalige posten... credit losses blijven toenemen...
  maandag 20 april 2009 @ 18:07:41 #225
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_68210084
AAAAAAAARGH!!!!

Echt wat een kutdag voor mij vandaag. Loop ik twee weken voor niks de beurs te analyseren. Was ik er vorige week volledig van overtuigd dat vrijdag een top gevormd zou worden en ik dan AEX shorts en ING puts zou kopen, mis ik de top en begin ik te twijfelen waardoor ik niks koop.

De positie die ik vrijdag wilde innemen was 1000 AEX Sprinter Short 248 en 10x ING puts mei 5,60.

Ik was trouwens zeker tot morgen blijven zitten met deze positie. Ik verwacht morgen dan ook een verdere daling.
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')