Ik koop vaak een minuut voor sluitingstijd in. Ik heb dus nog evenquote:
Ik ben de afgelopen 2 week altijd overnight gegaan inclusief het weekend, ong. op een 275% winst over die 2 week. Uiteraard blijft het vaak giswerk ook voor morgen weer. Normaliter verwacht je een correctie op deze correctie. Maar ik denk dat we nog wel even verder kunnen dalen.quote:
Dus jij gaat...???quote:Op maandag 20 april 2009 17:24 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen 2 week altijd overnight gegaan inclusief het weekend, ong. op een 275% winst over die 2 week. Uiteraard blijft het vaak giswerk ook voor morgen weer. Normaliter verwacht je een correctie op deze correctie. Maar ik denk dat we nog wel even verder kunnen dalen.
Als jij het morgen fout hebt, lopen volgens mij veel mensen enorme schade opquote:Op maandag 20 april 2009 17:24 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen 2 week altijd overnight gegaan inclusief het weekend, ong. op een 275% winst over die 2 week. Uiteraard blijft het vaak giswerk ook voor morgen weer. Normaliter verwacht je een correctie op deze correctie. Maar ik denk dat we nog wel even verder kunnen dalen.
Dat zijn we op dit moment aan het onderzoeken met een aantal mensen hier in de terminal room. Probleem is alleen dat ong. de helft zegt dat we long moeten gaan en de andere helft short.quote:
Haha, ok..quote:Op maandag 20 april 2009 17:28 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat zijn we op dit moment aan het onderzoeken met een aantal mensen hier in de terminal room. Probleem is alleen dat ong. de helft zegt dat we long moeten gaan en de andere helft short.
Ik ben over het algemeen nooit te laat. Zo heb ik net 15 seconden geleden toch nog Shorts aangeschaft terwijl de rest long gaat hier. We zien wel wie hier morgen de koffie ronde gaat betalenquote:Op maandag 20 april 2009 17:29 schreef Anoniemos het volgende:
[..]
Haha, ok..Straks ben je nog te laat :p
Ik ga maar niks meer doen. Zie het morgen wel!
Hierquote:Op maandag 20 april 2009 17:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat houd "stop loss" exact in?
quote:MARKET TALK: AMG omlaag naar sell van hold bij Petercam
20-04-2009 17:39:00
AMSTERDAM (Dow Jones)--Het advies op AMG is verlaagd naar sell van hold bij Petercam. Analist Luuk van Beek stelt dat de teruggevallen vraag en het heronderhandelen van orders van Timminco's solar grade silicon de competitieve productiekosten op de korte termijn bedreigt. Ook op de lange termijn zijn er significante risico's voor de producent van zonnecellen. De afzeggingen van orders kunnen een negatieve katalysator zijn voor de aandelen. Het koersdoel is eveneens neerwaarts bijgesteld naar EUR4,50 van EUR5,50. Maandag omstreeks 17.35 uur noteert het aandeel 17,3% lager op EUR5,02, terwijl de Midkap met 3,98% daalt. (SDW)
Stel je koopt aegon op 3,00, dan kan je een stoploss verkooporder ingeven op bijv 2,60 om je (mogelijk) verlies te beperken. Gaat de koers onder de 2,60 dan wordt je aandeel verkocht.quote:
Om je winst veilig te stellen kun je beter zo'n trailing order instellen, toch?quote:Op maandag 20 april 2009 17:44 schreef Dave7 het volgende:
[..]
Stel je koopt aegon op 3,00, dan kan je een stoploss verkooporder ingeven op bijv 2,60 om je (mogelijk) verlies te beperken. Gaat de koers onder de 2,60 dan wordt je aandeel verkocht.
Als je al winst hebt op Aegon, kan je een stoploss ingeven, om je winst veilig te stellen.
Off-topic: Wat voor werk doe jij dan? Beursanalist oid?quote:Op maandag 20 april 2009 17:28 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat zijn we op dit moment aan het onderzoeken met een aantal mensen hier in de terminal room. Probleem is alleen dat ong. de helft zegt dat we long moeten gaan en de andere helft short.
Ik denk dat je met shorts goed zit. Het is niet best wat er op dit moment gebeurd en de macro indicatoren vandaag waren ook weer bagger van de eerste orde.quote:Op maandag 20 april 2009 17:31 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik ben over het algemeen nooit te laat. Zo heb ik net 15 seconden geleden toch nog Shorts aangeschaft terwijl de rest long gaat hier. We zien wel wie hier morgen de koffie ronde gaat betalenIk weiger in PPT sprookes te geloven.
Als je er niet de hele dag zelf bovenop zit, ja. En het voordeel van die trailing is dat het eigenlijk een stoploss is die meeverschuift omhoog en op die manier je winst veilig stelt.quote:Op maandag 20 april 2009 17:45 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Om je winst veilig te stellen kun je beter zo'n trailing order instellen, toch?
quote:Op maandag 20 april 2009 17:54 schreef Sloggi het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)erica_verdrievoudigd
Deze resultaten waren ook beter dan 'verwacht' vanwege de nieuwe boekhoudregels?
quote:Op maandag 20 april 2009 14:13 schreef veekeend het volgende:
[..]
zit een 2,2 mrd fair value adjustment op ML structured notes en een 1,9 mrd pre-tax gain op CCB shares..
oftewel nagenoeg een volledige winst obv eenmalige posten... credit losses blijven toenemen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |