er zijn geen eens sprinters short aegon.... Ben je niet long gegaan?quote:Op maandag 20 april 2009 16:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik ben een beetje aan het kloten met de sprinters. Ik heb er nog niet echt ervaring mee dus ik doe het met een klein bedrag. Ik zit short op Aegon en het aandeel is flink aan het dalen. In mijn scherm van Alex.nl geeft hij ook aan dat de waarde flink daalt. Waar kan ik zien wat mijn winst is?
Ja dat vraag ik me ook afquote:Op maandag 20 april 2009 16:53 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
er zijn geen eens sprinters short aegon.... Ben je niet long gegaan?
Ow geluk bij een ongeluk! De order is niet uitgevoerd omdat ik dacht dat ik short zat, wat blijkbaar niet kanquote:Op maandag 20 april 2009 16:53 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
er zijn geen eens sprinters short aegon.... Ben je niet long gegaan?
quote:Op maandag 20 april 2009 16:54 schreef Gremen het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook af
Vooral door ze zin:
"mijn scherm van Alex.nl geeft hij ook aan dat de waarde flink daalt"
Voor welke sprinters had je een order staan dan? Sprinters short aegon bestaan helemaal niet.....quote:Op maandag 20 april 2009 16:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ow geluk bij een ongeluk! De order is niet uitgevoerd omdat ik dacht dat ik short zat, wat blijkbaar niet kan
Sprinters Long Aegon, maar ik had bij de opdracht "short" geselecteerd. Dit heeft hij dus niet geaccepteerdquote:Op maandag 20 april 2009 16:59 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Voor welke sprinters had je een order staan dan? Sprinters short aegon bestaan helemaal niet.....
eind dit jaar ??quote:Op maandag 20 april 2009 15:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Binnen 3 jaar zal de AEX op 100-125 punten staan. Dat zou mogelijk het dieptepunt kunnen worden.
Dat van die insolventie klopt wel hoor denk ik.quote:Op maandag 20 april 2009 16:19 schreef dramatiek het volgende:
scam...was bs
http://www.cnbc.com/id/30307192
Oke, maar waarom beleggen er mensen dan in bijvoorbeeld short 318? Je kunt dan toch beter voor het zekere gaan en voor die 248 gaan want dan beperk je je eventuele verlies.quote:Op maandag 20 april 2009 17:05 schreef abovenalles het volgende:
stel je hebt short 248: als de koers boven 248 komt, dan wordt de sprinter verworpen
stel je hebt long 220: als de koers onder de 220 komt, dan wordt de sprinter verworpen
ze bestaan niet en het mag nietquote:Op maandag 20 april 2009 16:59 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Voor welke sprinters had je een order staan dan? Sprinters short aegon bestaan helemaal niet.....
Je beperkt eventueel verlies door de 318 te nemen, niet door de 248 te nemen. Immers heeft de 318 minder risico dus lagere winst en dus lager verliesquote:Op maandag 20 april 2009 17:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Oke, maar waarom beleggen er mensen dan in bijvoorbeeld short 318? Je kunt dan toch beter voor het zekere gaan en voor die 248 gaan want dan beperk je je eventuele verlies.
Inderdaad. Die moet haast wel komen. Hoe laat zal het PPT in actie komen vanavond?quote:Op maandag 20 april 2009 17:13 schreef Lemans24 het volgende:
Als er morgen een correctie komt, wordt het feest met KPN!
Die doet het vandaag al geweldig.
Oh niet als, maar wanneer er morgen een correctie komt, natuurlijk.
Onder correctie versta ik morgen trouwens ook een daling van <2%quote:Op maandag 20 april 2009 17:16 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Inderdaad. Die moet haast wel komen. Hoe laat zal het PPT in actie komen vanavond?
Nog steeds aan het nadenken?quote:Op maandag 20 april 2009 17:06 schreef sitting_elfling het volgende:
Zit er toch wel over na te denken om weer flink short te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |