Misschien de TT aanpassen? Ik denk ook telkens als dit topic een kick krijgt dat het gebeurd is met Swayze...quote:Op maandag 20 juli 2009 08:25 schreef MikeyMo het volgende:
Ik meen dat de vraag in de topic titel nu wel beantwoord is
quote:Op maandag 20 juli 2009 09:32 schreef Malahide het volgende:
[..]
Misschien de TT aanpassen? Ik denk ook telkens als dit topic een kick krijgt dat het gebeurd is met Swayze...
Wat een vreemde Google ad?quote:Patrick Swayze?
Pas deze simpele richtlijnen toe en stop ook in amper 3 uren met roken.
StopNuMetRoken.com/Stop-Met-Roken
Dat idee had ik ookquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:38 schreef paddy het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat bericht al eerder gezien
Patrick Swayze heeft alvleesklierkanker, een ziekte veelal veroorzaakt door kanker en Patrick rookt behoorlijk veelquote:
Dan blijft het nog steeds een heel vreemde ad. Eentje die wat mij betreft de adverteerder totaal diskwalificeert. Een beetje andermans doodstrijd uitbuiten zeg, heel treurig.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:14 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Patrick Swayze heeft alvleesklierkanker, een ziekte veelal veroorzaakt door kanker en Patrick rookt behoorlijk veel
Als ik wist dat ik toch snel doodging, zou ik ook flink doorroken.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:14 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Patrick Swayze heeft alvleesklierkanker, een ziekte veelal veroorzaakt door kanker en Patrick rookt behoorlijk veel
Hey Static, ho is boem.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:22 schreef static het volgende:
Ja, en ho maar weer voordat MM dit hele gebeuren aanpakt om weer eens te ageren tegen roken/rokers.
lijkt wel of de behandeling heeft aangeslagen, hij ziet er weer gezonder uitquote:Op maandag 20 juli 2009 08:24 schreef E.T. het volgende:
Bij jouw foto krijg ik een kruisje, Malahide..
Nieuwe poging
[ afbeelding ]
dit ziet er iig een stuk beter uit dan de foto's van april. Maar ja, er is gewoon niets van te zeggen
'Huppelen' zou ik het toch niet willen noemen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 04:06 schreef PrinceLu het volgende:
Hij bijt wel flink door die Swayze, huppelt nog steeds vrolijk rond.
Hm, begin augustus reed hij in ieder geval vrolijk in het rond in z'n auto.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:20 schreef Greys het volgende:
[..]
'Huppelen' zou ik het toch niet willen noemen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze foto is van begin deze maand. Hij ziet er niet naar uit dat hij ieder moment dood kan neervallen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:28 schreef Tamashii het volgende:
Neeeeeee! Hij mag niet dood. :|
We zijn nu eind augustus he, in een maand kan het hard gaan.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:27 schreef Lkw het volgende:
[..]
Hm, begin augustus reed hij in ieder geval vrolijk in het rond in z'n auto.
Zie http://www.dailymail.co.u(...)s-STILL-smoking.html
Nee, hij ziet er nog niet echt jofel uit, maar vergeleken met hoe hij er uit gezien heeft, is het toch een stuk beter.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:07 schreef Tamashii het volgende:
Nouja, gezond noem ik het ook niet hoor mazaru!
Ze hopen erop ofzoquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:24 schreef senesta het volgende:
Ik snap niet dat ze nog met dat soort uitspraken durven doen
Had eerder zoiets verwacht voor zo'n grote ster.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:23 schreef kvd het volgende:
Een oude foto, een nieuwe cover, en weer zou hij snel overlijden...
[ afbeelding ]
Road House?quote:Op dinsdag 15 september 2009 06:50 schreef Stroekie het volgende:
dankjewel voor het moois dat je ons gaf Patrick
M'n favo nummer uit Dirty dancingquote:
Nee, 5 weken werden 20 maanden maandenquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:01 schreef Ericr het volgende:
R.I.P.
5 weken werden dus 5 maanden, blijft waardeloos.
Heb het over de 5 weken uit de openingsposting in dit topic.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:21 schreef kvd het volgende:
[..]
Nee, 5 weken werden 20 maanden maanden
ow, okee, dan snap ik hem. dacht dat je het had over het alleereerste bericht, kwam uit dezelfde periode, alleen een jaartje eerder, en ook toen gaven ze hem volgens mij al 5 weken. Dacht dus even dat je je ee jaartje had vergist....my mistakequote:Op dinsdag 15 september 2009 09:35 schreef Ericr het volgende:
[..]
Heb het over de 5 weken uit de openingsposting in dit topic.
quote:
wtf?quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |