abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 april 2009 @ 16:01:51 #52
185115 Juk
Misschien
pi_68205882
quote:
Op maandag 20 april 2009 15:22 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Niet als je de omstandigheden van de eerste seizoenshelft vergelijkt met de 2e. Zonder zo'n absurd aantal blessures en de zware onrust hadden we in de winterstop hoogstwaarschijnlijk gewoon 5e of 6e gestaan.
Ja maar die dingen zijn allemaal wel gebeurd en dus is het een wonder dat je nu alsnog zo hoog eindigt.

Als NEC en Utrecht gewoon hun niveau hadden vastgehouden had je het nooit meer gehaald.
The only thing I fear is my MoM
pi_68206002
quote:
Op maandag 20 april 2009 15:13 schreef Rots het volgende:
Die 2e gele kaart van Gio is eigenlijk ook onzin als ik het zo terugzie. Hij houdt zich heel duidelijk in en die gast laat zich gewoon overdreven vallen.
Ik vond hem 100% terecht. Gewoon twee hele domme kaarten gepakt, iemand met zijn ervaring zou beter moeten weten vind ik.
pi_68206553
quote:
Op maandag 20 april 2009 16:01 schreef Juk het volgende:

[..]

Ja maar die dingen zijn allemaal wel gebeurd en dus is het een wonder dat je nu alsnog zo hoog eindigt.

Als NEC en Utrecht gewoon hun niveau hadden vastgehouden had je het nooit meer gehaald.
Wij hebben sportief gezien zwaar onder ons niveau geleefd, en NEC en Utrecht er iets boven. Dat zet zich nu recht, het is de vraag of Feyenoord nog op tijd is om de boel te 'compenseren'.
-
  maandag 20 april 2009 @ 16:26:42 #55
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_68206739
quote:
Op maandag 20 april 2009 16:04 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ik vond hem 100% terecht. Gewoon twee hele domme kaarten gepakt, iemand met zijn ervaring zou beter moeten weten vind ik.
Precies.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  maandag 20 april 2009 @ 16:27:50 #56
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_68206782
quote:
Op maandag 20 april 2009 16:21 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Wij hebben sportief gezien zwaar onder ons niveau geleefd, en NEC en Utrecht er iets boven. Dat zet zich nu recht, het is de vraag of Feyenoord nog op tijd is om de boel te 'compenseren'.

Je staat waar je hoort. Kan je lang en breed over lullen, maar Feyenoord is dus blijkbaar niet zo goed als jij denkt . Dat kan met veel factoren te maken hebben, het kan volgend seizoen opeens anders zijn, maar dit is de realiteit en het nu, dat is voorlopig belangrijker.
pi_68206864
quote:
Op maandag 20 april 2009 09:20 schreef Kopbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat spandoek voor Meijer is wel echt lelijk

zie ik 2 nieuwe doeken naast het scorebord?
quote:
Op maandag 20 april 2009 13:22 schreef Joeriii het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Op maandag 20 april 2009 12:50 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Daar ga ik wonen
je gaat het Hofplein verlaten?
pi_68206904
-troll-

[ Bericht 97% gewijzigd door sjimz op 20-04-2009 21:01:27 ]
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
  maandag 20 april 2009 @ 16:33:56 #59
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_68206999
quote:
Op maandag 20 april 2009 16:31 schreef sezten het volgende:
-troll-
Ok, bedankt.

6-2.

[ Bericht 30% gewijzigd door sjimz op 20-04-2009 21:01:49 ]
pi_68207056
quote:
Op maandag 20 april 2009 16:31 schreef sezten het volgende:
-troll-
ok, maar daarna ga je echt naar bed hoor
morgen weer vroeg naar school

[ Bericht 19% gewijzigd door sjimz op 20-04-2009 21:02:03 ]
  maandag 20 april 2009 @ 16:38:04 #61
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_68207174
quote:
Op maandag 20 april 2009 16:29 schreef Ruud het volgende:

[..]

zie ik 2 nieuwe doeken naast het scorebord?
quote:
[..]

pi_68207289
quote:
Op maandag 20 april 2009 16:27 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Je staat waar je hoort. Kan je lang en breed over lullen, maar Feyenoord is dus blijkbaar niet zo goed als jij denkt .
Met zoveel tegenslag als wij dat hadden was AZ gewoon 3e of 4e geworden.
quote:
Dat kan met veel factoren te maken hebben, het kan volgend seizoen opeens anders zijn, maar dit is de realiteit en het nu, dat is voorlopig belangrijker.
Dit is het 'nu' :

za 18/4 Feyenoord FC Twente 1-0 Eredivisie
zo 12/4 Feyenoord Heracles Almelo 5-1 Eredivisie
zo 5/4 FC Volendam Feyenoord 2-1 Eredivisie
zo 22/3 AZ Feyenoord 0-0 Eredivisie
zo 15/3 Feyenoord PSV 1-0 Eredivisie
zo 8/3 NAC Breda Feyenoord 1-2 Eredivisie
zo 1/3 Feyenoord Vitesse 2-2 Eredivisie
zo 22/2 De Graafschap Feyenoord 0-2 Eredivisie

Dat is een puntenaantal waar ze in Amsterdam en Eindhoven zo voor zouden tekenen, zeker gezien er wedstrijden tegen de nummer 1,2,4 en 7 bij zitten. Jammer van zo'n offday tegen een Volendam in vorm maar anders hadden we sinds 22 februari niet meer verloren. Op basis hiervan kun je best met vertrouwen de play-offs ingaan. We hebben nu geen Verbeek en 13 geblesseerden meer en dat hebben we de resterende wedstrijden van het seizoen ook niet. We zitten pas sinds enkele maanden op een 'normaal' blessure-gemiddelde en je ziet de resultaten.
-
  maandag 20 april 2009 @ 16:53:15 #63
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_68207692
quote:
Op maandag 20 april 2009 16:41 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Met zoveel tegenslag als wij dat hadden was AZ gewoon 3e of 4e geworden.
Ja, maar dat hebben ze niet gehad, wij wel.
quote:
[..]

Dit is het 'nu' :

za 18/4 Feyenoord FC Twente 1-0 Eredivisie
zo 12/4 Feyenoord Heracles Almelo 5-1 Eredivisie
zo 5/4 FC Volendam Feyenoord 2-1 Eredivisie
zo 22/3 AZ Feyenoord 0-0 Eredivisie
zo 15/3 Feyenoord PSV 1-0 Eredivisie
zo 8/3 NAC Breda Feyenoord 1-2 Eredivisie
zo 1/3 Feyenoord Vitesse 2-2 Eredivisie
zo 22/2 De Graafschap Feyenoord 0-2 Eredivisie

Dat is een puntenaantal waar ze in Amsterdam en Eindhoven zo voor zouden tekenen, zeker gezien er wedstrijden tegen de nummer 1,2,4 en 7 bij zitten. Jammer van zo'n offday tegen een Volendam in vorm maar anders hadden we sinds 22 februari niet meer verloren. Op basis hiervan kun je best met vertrouwen de play-offs ingaan. We hebben nu geen Verbeek en 13 geblesseerden meer en dat hebben we de resterende wedstrijden van het seizoen ook niet. We zitten pas sinds enkele maanden op een 'normaal' blessure-gemiddelde en je ziet de resultaten.
En nu nog het voetbal. Dit zijn goede cijfers, maar de eerste helft tegen Twente was zwak. Het spel over de hele wedstrijd tegen Heracles was zwak. Er zijn weinig wedstrijden waarin we over een hele wedstrijd goed/aardig hebben gespeeld. We kunnen het wel, maar komt er lang niet altijd uit, en dat is het gevaar, zeker in de plee-offs waarin alles wordt bepaald aan de hand van een momentopname. Het kan in je voordeel zijn, maar net zo goed nadeel.
pi_68208194
quote:
Op maandag 20 april 2009 16:53 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ja, maar dat hebben ze niet gehad, wij wel.
GEHAD idd. Wij hebben het gehad, en dus staan de resultaten van 2008 volledig los van die van de komende weken.
quote:
En nu nog het voetbal. Dit zijn goede cijfers, maar de eerste helft tegen Twente was zwak. Het spel over de hele wedstrijd tegen Heracles was zwak. Er zijn weinig wedstrijden waarin we over een hele wedstrijd goed/aardig hebben gespeeld. We kunnen het wel, maar komt er lang niet altijd uit, en dat is het gevaar, zeker in de plee-offs waarin alles wordt bepaald aan de hand van een momentopname. Het kan in je voordeel zijn, maar net zo goed nadeel.
Hier moet ik je gelijk in geven, ik zeg ook niet dat we met gemak de play-offs gaan winnen. Maar het is niet zo dat onze concurrentie geweldig is, de clubs boven ons zijn ook qua spel én resultaten nog zwakker. Op dit moment hebben we evenveel kans op Europa als b.v. Groningen, misschien zelfs wel iets meer. Een wonder zou het zijn als Willem II nog 9e zou worden of dat Volendam de beker wint. Niet als wij met een redelijk fitte selectie alsnog 6 plekjes hoger eindigen dan in de winterstop.

Overigens was m'n voorspelling ergens in februari dat we tegen het eind van het seizoen weer in het linkerrijtje zouden staan ook goed (al moeten we het nog vasthouden natuurlijk) terwijl vrijwel niemand hier me toen gelijk gaf. Nu voorspel ik winst in de play-offs.
-
  maandag 20 april 2009 @ 17:23:04 #65
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_68208705
quote:
Op maandag 20 april 2009 17:06 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Hier moet ik je gelijk in geven, ik zeg ook niet dat we met gemak de play-offs gaan winnen. Maar het is niet zo dat onze concurrentie geweldig is, de clubs boven ons zijn ook qua spel én resultaten nog zwakker. Op dit moment hebben we evenveel kans op Europa als b.v. Groningen, misschien zelfs wel iets meer. Een wonder zou het zijn als Willem II nog 9e zou worden of dat Volendam de beker wint. Niet als wij met een redelijk fitte selectie alsnog 6 plekjes hoger eindigen dan in de winterstop.
Ik denk dat je er wat betreft nog iets te makkelijk over denkt. Plee-offs zijn wedstrijden op zich, dat bewijst het al die paar seizoen, het is dan ook gewoon een achterlijk kutsysteem.

Daarnaast kan Willem II best nog wel aardig voetballen, maar komt het er daar ook vaak zat niet uit.
  maandag 20 april 2009 @ 17:48:20 #66
185115 Juk
Misschien
pi_68209504
quote:
Op maandag 20 april 2009 16:21 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat het zich recht zet is wel zo, maar dan nog was de achterstand echt gruwelijk groot.
Dat NEC en Utrecht boven hun niveau speelde is niet waar, want met hun selectie moet je gewoon boven alles in het rechterrijtje komen. Dat de achterstand zou worden verkleind mag geen verassing zijn, maar dat zelfs de 7de plek er nog in zit is gewoon pure mazzel.
The only thing I fear is my MoM
  Moderator maandag 20 april 2009 @ 17:53:38 #67
138438 crew  Pizzakoppo
pi_68209633
Wát een wereldgoal, en wat een verdiende penalty, heel erg knap van Feyenoord dat ze hebben gewonnen!!!!!!!!!!!!
  maandag 20 april 2009 @ 18:15:31 #68
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_68210309
pi_68210333
En iedereen dacht na Volendam nog dat we de play-offs sowieso niet gingen halen.

Oke we zijn er nog niet, maar relatief makkelijk wedstrijden nog voor de boeg. Rol eerst die Hagenezen maar eens op.
pi_68210385
quote:
Op maandag 20 april 2009 17:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wát een wereldgoal, en wat een verdiende penalty, heel erg knap van Feyenoord dat ze hebben gewonnen!!!!!!!!!!!!
Jouw avatar is vrij geniaal.
pi_68210687
quote:
Op maandag 20 april 2009 17:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
Allemaal jongens:

-knip-

-Heeft geen zin. -

[ Bericht 9% gewijzigd door Prosac op 20-04-2009 18:30:20 ]
-
pi_68211737
-edit-

Laat maar.

[ Bericht 49% gewijzigd door Ritmo op 20-04-2009 19:13:43 ]
-
  maandag 20 april 2009 @ 19:27:01 #73
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_68212513
Feijenoord

Tomasson
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_68212580
quote:
Op maandag 20 april 2009 16:29 schreef Ruud het volgende:

Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  maandag 20 april 2009 @ 19:29:30 #75
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_68212612
quote:
Op maandag 20 april 2009 13:17 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Hoor je zelf wat je zegt? Gewoon winnen van Groningen. Als er iets niet meer gewoon is, dan is dat wel winnen van Groningen.
Ach, we hebben nu ook gewonnen van Twente, Psv en uit een punt bij de kampioen. Als er een hoop spelers fit zijn hebben we gewoon een goed elftal en kunnen we van iedereen winnen.

p.s.
wat heeft Tiendalli gedaan dat hij zo weinig speelt. Je zou haast denken dat hij zich flink misdragen heeft aangezien hij voetballend gewoon goed presteert. Ik vind het belachelijk dat hij weg moet.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_68213432
tiendalli is inderdaad een betere rb dan leerdam. jammer dat hij (leerdam ook, overigens) opbouwend zo zwak is

maar volgens rijnmond wil hij zelf weg omdat hij te weinig speeltijd krijgt
pi_68214472
quote:
Op maandag 20 april 2009 19:29 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

Ach, we hebben nu ook gewonnen van Twente, Psv en uit een punt bij de kampioen. Als er een hoop spelers fit zijn hebben we gewoon een goed elftal en kunnen we van iedereen winnen.

p.s.
wat heeft Tiendalli gedaan dat hij zo weinig speelt. Je zou haast denken dat hij zich flink misdragen heeft aangezien hij voetballend gewoon goed presteert. Ik vind het belachelijk dat hij weg moet.
Hé ook weer terug van lang weg geweest!

Net als Doopy, maar die heeft ineens niet meer zo'n grote mond.
pi_68216131
Toch ben ik het deels wel eens met Ritmo. We hoeven niet overmoedig te raken, maar we zijn met een aaridge reeks bezig. Waarom zouden we niet voor een verrassing kunnen zorgen in de play/offs. Heel belangrijk is gewoon de selectie fit blijft..

Het is misschien niet allemaal even mooi, maar dat geeft niet. In de Kuip hoeven we al helemaal van niemand te verliezen.
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_68216413
quote:
Op maandag 20 april 2009 20:57 schreef Staanplaats het volgende:
Toch ben ik het deels wel eens met Ritmo. We hoeven niet overmoedig te raken, maar we zijn met een aaridge reeks bezig. Waarom zouden we niet voor een verrassing kunnen zorgen in de play/offs. Heel belangrijk is gewoon de selectie fit blijft..

Het is misschien niet allemaal even mooi, maar dat geeft niet. In de Kuip hoeven we al helemaal van niemand te verliezen.
Als we in de play offs komen winnen we die gewoon hoor. NEC, NAC, Groningen en Utrecht zijn gewoon te pakken.
pi_68216814
quote:
Op maandag 20 april 2009 20:57 schreef Staanplaats het volgende:
Toch ben ik het deels wel eens met Ritmo. We hoeven niet overmoedig te raken, maar we zijn met een aaridge reeks bezig. Waarom zouden we niet voor een verrassing kunnen zorgen in de play/offs. Heel belangrijk is gewoon dat de selectie fit blijft..

pi_68216819
quote:
Jong Feyenoord wint derby

Jong Feyenoord heeft maandagavond op Het Kasteel met 1-2 gewonnen van Jong Sparta Rotterdam. Clint van Stee zette de ploeg van trainer Alex Pastoor in de tweede helft uit een vrije trap op voorsprong, die al snel door de thuisploeg ongedaan werd gemaakt. Kermit Erasmus maakte als invaller zijn eerste minuten na enkele weken aan de kant te hebben gestaan met een knieblessure en de Zuid-Afrikaan luisterde zijn rentree op met de winnende treffer.
Dat Feyenoord de rust haalde met een 0-0 tussenstand, had vooral met het nodige geluk te maken. Doelman Rob van Dijk had enkele minuten voor de onderbreking geen passend antwoord op een schot van de volkomen vrijgelaten Jeffrey Rijsdijk, maar zag tot zijn opluchting de bal op de lat uiteenspatten.

Het was het meest opwindende moment van een eerste helft die verder weinig spektakel bood. Het verschil op de ranglijst tussen beide Rotterdamse ploegen mag dan groot zijn, op het veld bleek daar weinig van. Afgezien van een door Michal Janota slecht afgeronde aanval na tien minuten spelen zorgde Feyenoord voor weinig gevaar, terwijl Sparta zich ook tevreden moest stellen met slechts wat kleine kansen.

Veel veranderde er de tweede helft niet aan het spelbeeld. Beide ploegen probeerden te voetballen, maar ontbrak het in de eindfase aan nauwkeurigheid in de passing, waardoor grote kansen uitbleven.

Er moest voor Feyenoord uiteindelijk een vrije trap na een overtreding op Mitchell Schet aan te pas komen om op voorsprong te komen. Van Stee ging zoals vaker dit seizoen achter de bal staan en schoot vanaf de rand van het strafschopgebied snoeihard langs de muur en de aan de grond genagelde Sparta-doelman Cor Varkevisser: 0-1.

Lang kon Feyenoord niet genieten van de voorsprong, want zes minuten later lag aan de andere kant de gelijkmaker al in het doel. Jeroen Merk zette voor vanaf rechts, waarna de mee opgekomen Jerold Promes bij de tweede paal eenvoudig binnen kon tikken. Dat mocht Norichio Nieveld zich aanrekenen, want hoewel de verdediger alle gelegenheid had om de voorzet te onderscheppen, greep hij niet in.

Gelukkig voor de verdediger had zijn fout uiteindelijk geen invloed op het eindresultaat, want bij de eerste de beste tegenaanval nam Feyenoord weer de leiding in de wedstrijd. Schet werd op links de diepte ingestuurd, trok de bal goed voor, waarna de ingevallen Erasmus van dichtbij de bal hard en hoog achter Varkevisser schoot: 1-2.

Sparta zette hierna nog één keer aan, werd via schoten van David Abdul ook nog gevaarlijk, maar Van Dijk wist zijn doel schoon te houden. Feyenoord won daardoor de wedstrijd, waarin Tobias Waisapy vlak voor tijd met een blessure naar de kant moest.

Jong Sparta Rotterdam – Jong Feyenoord 1-2

Scoreverloop:
72’ 0-1 Van Stee
79’ 1-1 Promes
84´ 1-2 Erasmus

Opstelling Jong Feyenoord: Van Dijk; Van Stee, Nieveld, Kobussen, Waisapy (90’ Barends); Vincken, Wattamaleo, Janota (64’ Erasmus), Pedro (90’ Bijlow); Schet en Pattinama.
pi_68216854
Huh? Naja zal wel?

Zit beetje mezelf te quoten? WIlde gewoon typfout aanpassen..
  maandag 20 april 2009 @ 21:27:49 #83
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_68217535
quote:
Op maandag 20 april 2009 19:50 schreef buddyb het volgende:
tiendalli is inderdaad een betere rb dan leerdam. jammer dat hij (leerdam ook, overigens) opbouwend zo zwak is
Leerdam is geen rechtsback, maar een middenvelder. Hij wordt misbruikt, omdat er te weinig opties zijn voor die positie (Greene en Lucius zijn geen geschikte keuzes...)
quote:
Op maandag 20 april 2009 14:59 schreef Kopbal het volgende:
Sinds wanneer werkt Taument trouwens achter de bar bij Varkenoord?
Hij is daar wel altijd, misschien hielp hij een handje mee? Was dan ook erg druk, bier was gewoon een uur voor de wedstrijd op.
Elite
Tegen TTIP
pi_68217793
Dat Feyenoord zoveel spelers wegdoet zegt denk ik ook wel dat er een aantal aankopen gaan komen de zomer. Je gaat geen 6 jeugdspelers bij het eerste halen terwijl je half Jong Feyenoord al in je selectie hebt.
-
pi_68218374
Weer 200.000 euro weggegooid
En de supporters maar doneren iedere wedstrijd !
  maandag 20 april 2009 @ 21:46:50 #86
139407 jorienvdherik
pi_68218386
quote:
Op maandag 20 april 2009 21:33 schreef Ritmo het volgende:
Dat Feyenoord zoveel spelers wegdoet zegt denk ik ook wel dat er een aantal aankopen gaan komen de zomer. Je gaat geen 6 jeugdspelers bij het eerste halen terwijl je half Jong Feyenoord al in je selectie hebt.
Wij moeten kopen
pi_68218397
quote:
Van welk geld gaan ze die spelers halen? Ze kunnen zelfs Fernandez niet eens betalen.
  maandag 20 april 2009 @ 21:48:11 #88
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_68218438
quote:
Zonder externe financiers zullen er alleen transfervrije spelers gehaald worden.
Ten percent faster with a sturdier frame
  maandag 20 april 2009 @ 21:52:18 #89
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_68218630
quote:
Op maandag 20 april 2009 21:48 schreef TC03 het volgende:

[..]

Zonder externe financiers zullen er alleen transfervrije spelers gehaald worden.
Als Feyenoord nou gewoon eens zou huren.

Een Bruma bijvoorbeeld van Chelsea, zou absoluut een toegevoegde waarde kunnen zijn en dit zou zowel Chelsea, Bruma als Feyenoord goed uitkomen. En zo heb je nog meerdere spelers bij dat soort clubs die gewoon heel interessant zijn. Zie ook bijvoorbeeld Sahar, maar Feyenoord moet dan een niveau hoger nastreven.

Opleiden voor een andere club is misschien minder, maar zie ook Rajkovic bij Twente, als ze gewoon een duidelijke meerwaarde zijn, zijn ze gewoon een uitstekende tijdelijke oplossing om Europees voetbal proberen te halen.
pi_68218668
quote:
Op maandag 20 april 2009 21:48 schreef TC03 het volgende:

[..]

Aan de hand daarvan denk ik dus dat die financiers er komen. Sterker nog: ik weet het wel zeker.

[ Bericht 4% gewijzigd door Ritmo op 20-04-2009 22:00:15 ]
-
pi_68218688
quote:
Op maandag 20 april 2009 21:52 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Als Feyenoord nou gewoon eens zou huren.

Een Bruma bijvoorbeeld van Chelsea, zou absoluut een toegevoegde waarde kunnen zijn en dit zou zowel Chelsea, Bruma als Feyenoord goed uitkomen. En zo heb je nog meerdere spelers bij dat soort clubs die gewoon heel interessant zijn. Zie ook bijvoorbeeld Sahar, maar Feyenoord moet dan een niveau hoger nastreven.

Opleiden voor een andere club is misschien minder, maar zie ook Rajkovic bij Twente, als ze gewoon een duidelijke meerwaarde zijn, zijn ze gewoon een uitstekende tijdelijke oplossing om Europees voetbal proberen te halen.
Bruma? Die verrader? Idd huren en dan meteen terugzetten naar Jong Feyenoord en daar het hele seizoen laten vooetballen
  maandag 20 april 2009 @ 21:55:21 #92
139407 jorienvdherik
pi_68218762
Geen toernooi deze zomer , kost Feyenoord 200.000 euri
pi_68218926
quote:
Op maandag 20 april 2009 21:27 schreef Happel het volgende:

[..]

Leerdam is geen rechtsback, maar een middenvelder. Hij wordt misbruikt, omdat er te weinig opties zijn voor die positie (Greene en Lucius zijn geen geschikte keuzes...)
[..]

Hij is daar wel altijd, misschien hielp hij een handje mee? Was dan ook erg druk, bier was gewoon een uur voor de wedstrijd op.
maar hij speelt wel op die positie en ik zeg dus dat tiendalli beter is als rb dan leerdam op die positie
pi_68219108
quote:
Op maandag 20 april 2009 21:55 schreef jorienvdherik het volgende:
Geen toernooi deze zomer , kost Feyenoord 200.000 euri
Waarom dat dan weer niet? Waar zijn die idioten mee bezig?
-
  maandag 20 april 2009 @ 22:03:45 #95
139407 jorienvdherik
pi_68219214
De partner is zit zonder geld
pi_68219253

Sjesus, dan zoek je toch een andere partner?
-
  maandag 20 april 2009 @ 22:04:39 #97
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_68219260
quote:
Op maandag 20 april 2009 22:01 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Waar zijn die idioten mee bezig?
Niet-Failliet gaan.
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
  maandag 20 april 2009 @ 22:05:19 #98
139407 jorienvdherik
pi_68219286
quote:
Op maandag 20 april 2009 22:04 schreef Ritmo het volgende:

maandag 20 april 2009 @ 22:15:19 #99
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_68219840
quote:
Dat zegt niks over de aankopen hoor. Dat zegt meer over de nijpende situatie bij Feijenoord en vele andere clubs, waar ze de contracten van spelers niet verlengen en overbodige spelers de deur wijzen.

Eerst maar eens afwachten hoe het verder gaat met de investeerders.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 20 april 2009 @ 22:15:40 #100
139407 jorienvdherik
pi_68219861
Ik gok niets
pi_68219904
quote:
Op maandag 20 april 2009 22:04 schreef Ritmo het volgende:

Kan niet. Feyenoord had een contract voor 3 jaar met dat bureau. Feyenoord heeft ze al 200.000 euro betaald en nu is dat Bureau failliet.
pi_68219997
Er blijft ons ook echt niks bespaard hè.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')