Zozoquote:Op maandag 20 april 2009 00:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heb ik wel een verse velg, draagarm en lager met ABS regelunit
Denk jij. Een vriend van me laatst met dezelfde maat, 4 banden 209 euri (IN DE AANBIEDING), nou die aanbieding is dr nu niet meerquote:Op maandag 20 april 2009 00:18 schreef mstr het volgende:
[..]
Ach, kleine + smalle bandjes = goedkope bandjes
Dan doe ik dat nietquote:
Wij hebben volgens mij vrij cheapo banden. Maarja die konden we samen met de velgen voor een mooi prijsje via mijn neef krijgenquote:Op maandag 20 april 2009 00:19 schreef nijnja het volgende:
[..]
Denk jij. Een vriend van me laatst met dezelfde maat, 4 banden 209 euri (IN DE AANBIEDING), nou die aanbieding is dr nu niet meer
Okee, bij mij liggen er 4 nieuwe banden onder @ 70 euro per stuk.quote:Op maandag 20 april 2009 00:19 schreef nijnja het volgende:
[..]
Denk jij. Een vriend van me laatst met dezelfde maat, 4 banden 209 euri (IN DE AANBIEDING), nou die aanbieding is dr nu niet meer
Dat vind ik niet 'Weinig geld' ofzoquote:Op maandag 20 april 2009 00:20 schreef mstr het volgende:
[..]
Okee, bij mij liggen er 4 nieuwe banden onder @ 70 euro per stuk.
2 Good Year en 2 Continentals
Misschien ging daarom die burnout bij de Burger King niet zo, door dat lager met ABS dingquote:
Merk of geen merk maakt me niet uit, ik wil gewoon goedkoop. Maar dat kennen ze in deventer nietquote:Op maandag 20 april 2009 00:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wij hebben volgens mij vrij cheapo banden. Maarja die konden we samen met de velgen voor een mooi prijsje via mijn neef krijgen
Ook niet bij B. De Haas?quote:Op maandag 20 april 2009 00:21 schreef nijnja het volgende:
[..]
Merk of geen merk maakt me niet uit, ik wil gewoon goedkoop. Maar dat kennen ze in deventer niet
??quote:
ABS is alleen als je remt, niet als je een bo wilt doenquote:Op maandag 20 april 2009 00:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Misschien ging daarom die burnout bij de Burger King niet zo, door dat lager met ABS ding
Ja ik vervang mn stadslicht voor de APKquote:Op maandag 20 april 2009 00:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee klopt
Ik heb een punt waarop ze je auto zouden kunnen afkeuren!
Sorry. Ik ben niet waker.quote:
Dan is het goedquote:Op maandag 20 april 2009 00:22 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja ik vervang mn stadslicht voor de APK
Daaromquote:
Dat is slimmer als andersom jaquote:Op maandag 20 april 2009 00:23 schreef Renesite het volgende:
Mijne wordt eerst voorzien van een beurt + APK. Dus eerst nagekeken en daarna gekeurd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |