Zozoquote:Op maandag 20 april 2009 00:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heb ik wel een verse velg, draagarm en lager met ABS regelunit
Denk jij. Een vriend van me laatst met dezelfde maat, 4 banden 209 euri (IN DE AANBIEDING), nou die aanbieding is dr nu niet meerquote:Op maandag 20 april 2009 00:18 schreef mstr het volgende:
[..]
Ach, kleine + smalle bandjes = goedkope bandjes
Dan doe ik dat nietquote:
Wij hebben volgens mij vrij cheapo banden. Maarja die konden we samen met de velgen voor een mooi prijsje via mijn neef krijgenquote:Op maandag 20 april 2009 00:19 schreef nijnja het volgende:
[..]
Denk jij. Een vriend van me laatst met dezelfde maat, 4 banden 209 euri (IN DE AANBIEDING), nou die aanbieding is dr nu niet meer
Okee, bij mij liggen er 4 nieuwe banden onder @ 70 euro per stuk.quote:Op maandag 20 april 2009 00:19 schreef nijnja het volgende:
[..]
Denk jij. Een vriend van me laatst met dezelfde maat, 4 banden 209 euri (IN DE AANBIEDING), nou die aanbieding is dr nu niet meer
Dat vind ik niet 'Weinig geld' ofzoquote:Op maandag 20 april 2009 00:20 schreef mstr het volgende:
[..]
Okee, bij mij liggen er 4 nieuwe banden onder @ 70 euro per stuk.
2 Good Year en 2 Continentals
Misschien ging daarom die burnout bij de Burger King niet zo, door dat lager met ABS dingquote:
Merk of geen merk maakt me niet uit, ik wil gewoon goedkoop. Maar dat kennen ze in deventer nietquote:Op maandag 20 april 2009 00:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wij hebben volgens mij vrij cheapo banden. Maarja die konden we samen met de velgen voor een mooi prijsje via mijn neef krijgen
Ook niet bij B. De Haas?quote:Op maandag 20 april 2009 00:21 schreef nijnja het volgende:
[..]
Merk of geen merk maakt me niet uit, ik wil gewoon goedkoop. Maar dat kennen ze in deventer niet
??quote:
ABS is alleen als je remt, niet als je een bo wilt doenquote:Op maandag 20 april 2009 00:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Misschien ging daarom die burnout bij de Burger King niet zo, door dat lager met ABS ding
Ja ik vervang mn stadslicht voor de APKquote:Op maandag 20 april 2009 00:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee klopt
Ik heb een punt waarop ze je auto zouden kunnen afkeuren!
Sorry. Ik ben niet waker.quote:
Dan is het goedquote:Op maandag 20 april 2009 00:22 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja ik vervang mn stadslicht voor de APK
Daaromquote:
Dat is slimmer als andersom jaquote:Op maandag 20 april 2009 00:23 schreef Renesite het volgende:
Mijne wordt eerst voorzien van een beurt + APK. Dus eerst nagekeken en daarna gekeurd!
Dan toch meer gas.quote:Op maandag 20 april 2009 00:22 schreef mstr het volgende:
[..]
ABS is alleen als je remt, niet als je een bo wilt doen
Succes!quote:Op maandag 20 april 2009 00:23 schreef nijnja het volgende:
Maar schatjes ik ben weg, even dat formulier afmakenen dan slapen.
Ik smeer hem ook zo. Half 3 gaat 't niet meer worden heute.quote:Op maandag 20 april 2009 00:23 schreef nijnja het volgende:
Maar schatjes ik ben weg, even dat formulier afmakenen dan slapen.
Danke, samequote:
Ik moet over 6 uur ook alweer opstaan. Nog de laatste dingetjes doen enzo en dan weg.quote:Op maandag 20 april 2009 00:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik smeer hem ook zo. Half 3 gaat 't niet meer worden heute.
Dat denk ik ook wel jaquote:Op maandag 20 april 2009 00:24 schreef Sjoegerd het volgende:
Toch is zo'n Clio best te pruimen denk ik. Dan heb ik aan de 1.4-16v met 94 pk ook wel voldoende
Prima te doenquote:Op maandag 20 april 2009 00:24 schreef Sjoegerd het volgende:
Toch is zo'n Clio best te pruimen denk ik. Dan heb ik aan de 1.4-16v met 94 pk ook wel voldoende
Doet me denken aan de pet van tante Jett.quote:Op maandag 20 april 2009 00:25 schreef Rosbief het volgende:
Maar dit is dus niet de SC van Jett, weten jullie toevallig waar ik deze wel kan vinden?
Misschien die in de Sport wel. Ben sowieso gewend aan die Astra stoelen, die zijn vrij stevig bij ons. Ik hoef niet van die zachte dingen als in een Citroën C5 bijvoorbeeld.quote:Op maandag 20 april 2009 00:25 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel ja
Alleen ik vind de stoelen in een Clio niet zo persoonlijk
In de sport zijn wel beter denk ik jaquote:Op maandag 20 april 2009 00:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Misschien die in de Sport wel. Ben sowieso gewend aan die Astra stoelen, die zijn vrij stevig bij ons. Ik hoef niet van die zachte dingen als in een Citroën C5 bijvoorbeeld.
Ja heb ook liever een grotere, maar ik denk dat ik voor de eerste 2/3 jaar wel met zo'n auto kan levenquote:Op maandag 20 april 2009 00:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Prima te doenMijn broer deed na 2 jaar scheuren zijn cliootje weg, hij vond het tijd worden voor een groter(e) mensen auto.
Daaromquote:Op maandag 20 april 2009 00:27 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja heb ook liever een grotere, maar ik denk dat ik voor de eerste 2/3 jaar wel met zo'n auto kan leven
Of gewoon uberhaupt de sportstoelen. Die zitten in wel meer uitvoeringen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |