Vraag ik jou wat soms?quote:
Dat is toch een doodnormale handeling voor een man?quote:
Sorry, zwaar weekend gehad...quote:
Zeeuwse klei die pokkehrond di weune oas t’is nie hezondquote:Op maandag 20 april 2009 01:49 schreef MiVer het volgende:
ik zie steeds zo'n gast uit gtst als ik hier lees
en toch is het niet zo
zuigen doet de klei
Ik zou het bijna geloven.quote:Op maandag 20 april 2009 01:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is toch een doodnormale handeling voor een man?
Nou, voorruit. Ik zal het deze keer door de vingers zien.quote:Op maandag 20 april 2009 01:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Sorry, zwaar weekend gehad...![]()
Las verkeerd!
Welterusten.quote:Op maandag 20 april 2009 01:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik zou het bijna geloven.
Slapen.![]()
ik moet idd oppassen jaquote:Op maandag 20 april 2009 01:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zeeuwse klei die pokkehrond di weune oas t’is nie hezond
Slaap lekker!quote:Op maandag 20 april 2009 01:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik zou het bijna geloven.
Slapen.![]()
Gelukkig woon je in een flat en heb je derhalve geen tuin die om gespit dient te worden.quote:Op maandag 20 april 2009 02:00 schreef MiVer het volgende:
[..]
ik moet idd oppassen ja
een niet te onderschatte zuigkracht
hahhaaquote:Op maandag 20 april 2009 02:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gelukkig woon je in een flat en heb je derhalve geen tuin die om gespit dient te worden.
vind je michel raar dan?quote:Op maandag 20 april 2009 03:15 schreef Cybey het volgende:
Wat zijn er ineens rare mensen in de SC zo laat
Es verdad, soy raroquote:Op maandag 20 april 2009 03:15 schreef Cybey het volgende:
Wat zijn er ineens rare mensen in de SC zo laat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |