het is gewoon de realiteitquote:Op zondag 19 april 2009 23:23 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
En de scheids is een vriend van de joden he
http://www.sportsspeakers.nl/spreker/ton-boot-242quote:Op zondag 19 april 2009 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Geeft hij ook van die trainingen aan het bedrijfsleven, zoals die nitwit van een Van Breukelen?
Nu pas? Dat punt had hij bij mij na 2 zinnen al bereikt. Laat hem oppleuren en met z'n eigen kutsport gaan bemoeien. WTF doet hij hierquote:Op zondag 19 april 2009 23:36 schreef NoizEkick het volgende:
Ok, die Boot begint nu echt irritant te worden.
Het gaat dus om de beelden van die betreffende camera! Die woedende blik... Dat schokkende beeld... Die sensatie..quote:
Blijft moeilijk hé, lezen.quote:Op zondag 19 april 2009 23:29 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Nee het was een mazzeltje, eigenlijk had Ajax moeten winnen
Vraagt het aan die vlieg.quote:Op zondag 19 april 2009 23:36 schreef Rikketik het volgende:
Waterreus met zo'n semi-emotioneel verhaal over hoe Van Gaal belangrijk voor hem was.Wat was zijn punt nu eigenlijk? Die heb ik gemist omdat de vlieg op het plafond interessanter was.
Morgen VIquote:Op zondag 19 april 2009 23:37 schreef TC03 het volgende:
WAAR GAAT HET OVER.
AZ wordt op aparte wijze kampioen. PSV vernedert Ajax met 6-2. Feyenoord doorbreekt de ongeslagen reeks van 20 wedstrijden van Twente. Utrecht scoort voor het eerst in zeven wedstrijden. Volendam pakt belangrijke tegen Sparta en lijkt directe degradatie te ontlopen. Er zijn fantastische wedstrijden in de CL gespeeld deze week.
En er is Ton Boot.
yes plzquote:
Dacht ik ook gelijk aanquote:Op zondag 19 april 2009 23:36 schreef Palmboom313 het volgende:
morgen bij VI wordt het gewoon uitgezonden
Die vond mijn aantrekkelijke gelaat interessanter.quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 23:38 schreef snowgoon het volgende:
Hopelijk gaat die cameramen een klacht indienen bij de politie wegens mishandeling.
Mishandelingquote:Op zondag 19 april 2009 23:38 schreef snowgoon het volgende:
Hopelijk gaat die cameramen een klacht indienen bij de politie wegens mishandeling.
Pure angst. Van Gaal heeft geeist dat het niet uitgezonden wordt, als ze het dan wel doen dan hebben ze volgend jaar Van Gaal weer een heel seizoen niet meer voor de microfoon en dan is commercieel nogal een aderlating met oog op de CL etcquote:Op zondag 19 april 2009 23:39 schreef Blawh het volgende:
Wel hypocriet van de NOS, Westerhof lieten ze wel zien terwijl dat ook niet bedoeld was als interview voor de NOS.
omdat er al genoeg pro-ajacieden in de vaste bezetting zittenquote:Op zondag 19 april 2009 23:39 schreef Wooldoor het volgende:
Waarom nodigen ze die Waterreus uit die gast kan toch alleen maar pro-psv commentaar geven.
quote:Op zondag 19 april 2009 23:42 schreef Zero2Nine het volgende:
Ja interessante vraag, maak eens een grondige analyse.
Ik ben het uhhh helemaal met je uhhh.quote:Op zondag 19 april 2009 23:41 schreef golfer het volgende:
Wat een ongelooflijke zwakke kut-uitzending is dit. Het gaat echt nergens over.
Ik ook nietquote:Op zondag 19 april 2009 23:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoor Waterreus niet graag praten.²
En toch kijken we elke keer weer. Die saté heeft echt gesmaakt. Ofschoon Waterreus alleen maar open deuren intrapt.quote:Op zondag 19 april 2009 23:41 schreef golfer het volgende:
Wat een ongelooflijke zwakke kut-uitzending is dit. Het gaat echt nergens over.
Zoals Hugo Borst bedoel je?quote:Op zondag 19 april 2009 23:42 schreef Fortitudo het volgende:
omdat er al genoeg pro-ajacieden in de vaste bezetting zitten
Zacht tikjequote:Op zondag 19 april 2009 23:41 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Mishandeling![]()
Ja hij verdient 2 jaar cel
Was gewoon een zacht tikje man
Dat van Westerhof was voetbal gezien interessant, wat Van Gaal doet is puur voor de sensatie leuk om te laten zien..... alleen waarom gaan ze er dan over vertellenquote:Op zondag 19 april 2009 23:39 schreef Blawh het volgende:
Wel hypocriet van de NOS, Westerhof lieten ze wel zien terwijl dat ook niet bedoeld was als interview voor de NOS.
quote:Op zondag 19 april 2009 23:42 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
omdat er al genoeg pro-ajacieden in de vaste bezetting zitten
Mooi zo. Stuur je vrouwtje ook even langs bij mij met een portie. Ik beloof je dat ik haar niet onder haar burka zal betasten.quote:
Ton Egberts is naast Heraclessupporter ook elke week te vinden in de Champions Lounge in de ArenAquote:
nu je het zegtquote:Op zondag 19 april 2009 23:39 schreef Blawh het volgende:
Nekschotbank klinkt beter.quote:Op zondag 19 april 2009 23:45 schreef rubbereend het volgende:
Frisia heette toen nog een voorschotbank, dat klinkt best schattig
Zo'n ranzige steenpuist net boven z'n neusvleugelquote:Op zondag 19 april 2009 23:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Grappig eigenlijk dat Youri nog steeds jeugdpuistjes heeft.²
Weet nog een keer dat AZ toen inderdaad heel laag stond en het nieuwe stadion aan een zijden draadje hing. Toen vroeg men aan Co of hij nog trainer was geworden als hij dit had geweten, en dat kon hij niet ontkennend beantwoorden.quote:Op zondag 19 april 2009 23:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Weet je nog een paar jaar geleden dat AZ echt in de degradatiezone speelde, ik meen het eerste seizoen van Co Adriaanse.²
Nee, laten we dat maar niet doen.quote:Op zondag 19 april 2009 23:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi zo. Stuur je vrouwtje ook even langs bij mij met een portie. Ik beloof je dat ik haar niet onder haar burka zal betasten.
wel mooi dat die bank overal de schuld van krijgt terwijl mensen zo dom zijn er te gaan lenenquote:
Inderdaad.quote:Op zondag 19 april 2009 23:48 schreef Twerk het volgende:
weer die sabbatical-lulkoek.. meelopen met coaches en boekjes lezen.
quote:Op zondag 19 april 2009 23:48 schreef Doopy-X- het volgende:
Je zag op die oude beelden al aan die minzame glimlach van Scheringa dat ie wist dat ie klappers zou gaan introduceren
omdat je TV van die tijd nog in de garantie zit?quote:Op zondag 19 april 2009 23:48 schreef golfer het volgende:
Ik verlang weer terug naar de gebroeders Molenaar en Wastora.
Geniaal!quote:Op zondag 19 april 2009 23:48 schreef Doopy-X- het volgende:
Je zag op die oude beelden al aan die minzame glimlach van Scheringa dat ie wist dat ie klappers zou gaan introduceren
quote:Op zondag 19 april 2009 23:51 schreef J.Herrer het volgende:
Die kutklappers![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ]
graf kut hekel aan die dingenquote:Op zondag 19 april 2009 23:51 schreef J.Herrer het volgende:
Die kutklappers![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dat hoor ik mensen regelmatig doen hoorquote:Op zondag 19 april 2009 23:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wel mooi dat die bank overal de schuld van krijgt terwijl mensen zo dom zijn er te gaan lenengeef je de bierbrouwer ook de schuld van de zondagse kater?
quote:Op zondag 19 april 2009 23:48 schreef Doopy-X- het volgende:
Zoals we altijd zingen in het uitvak: "ze zijn te dom om te klappen"quote:Op zondag 19 april 2009 23:51 schreef J.Herrer het volgende:
Die kutklappers![]()
![]()
![]()
Paar duizend euro per wedstrijd vangen om die klappers in je stadion neer te leggen, heel Nederland praat erover (negatieve reclame werkt nog altijd het beste) en kassa. Inmiddels duiken de klappers ook in het buitenland op en daar vangen ze er wel geld voor.quote:
Ja dat dan weer wel.quote:
Wat wil je ook als je zoveel geld in de club hebt gestokenquote:Op zondag 19 april 2009 23:52 schreef Prosac het volgende:
mooi ook die "als een kind zo blij"-blijdschap van Dirk.
Als ik zoveel miljoenen had, stak ik dat ook echt wel deels in mijn FC.quote:Op zondag 19 april 2009 23:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ja dat dan weer wel.
[..]
Wat wil je ook als je zoveel geld in de club hebt gestoken
dat zuip ik gewoon nietquote:Op zondag 19 april 2009 23:53 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Dat hoor ik mensen regelmatig doen hoorHoor jij nooit mensen beweren dat ze van een bepaald biermerk altijd koppijn krijgen?
Nee, omdat het toen nog een soort familie-club was en in heel de omstreek het wekelijkse Wastora-krantje huis-aan-huis werd verspreid.quote:Op zondag 19 april 2009 23:51 schreef rubbereend het volgende:
omdat je TV van die tijd nog in de garantie zit?
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=71859quote:Op zondag 19 april 2009 23:53 schreef BansheeBoy het volgende:
http://www.fcupdate.nl/ni(...)iste-cijfers_118546/²
idd dat is gewoon slimme business. Op die klapper er zelf nog reclame voor je eigen imperium op printen en kassa.quote:Op zondag 19 april 2009 23:53 schreef Prosac het volgende:
[..]
Paar duizend euro per wedstrijd vangen om die klappers in je stadion neer te leggen, heel Nederland praat erover (negatieve reclame werkt nog altijd het beste) en kassa. Inmiddels duiken de klappers ook in het buitenland op en daar vangen ze er wel geld voor.
quote:Op zondag 19 april 2009 23:53 schreef Prosac het volgende:
[..]
(negatieve reclame werkt nog altijd het beste)
wij gaan tenminste europa in. dan maar uitgelachen worden.quote:
Zoals op de klappers die klaar lagen op mijn stoeltje te Craven Cottage.quote:Op zondag 19 april 2009 23:55 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
idd dat is gewoon slimme business. Op die klapper er zelf nog reclame voor je eigen imperium op printen en kassa.
Ook daar zijn de scheidsrechters allemaal voor Ajax, dat weet je he?!quote:Op zondag 19 april 2009 23:56 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
wij gaan tenminste europa in. dan maar uitgelachen worden.
Suarez is ondanks zijn rommelige "op goed geluk" speelstijl een topper. Het mooie van hem is dat hij echt kansen kan creėren, het jammere van hem echter, en daar moet hij aan werken en dat gaat vast wel leukken: is dat hij zoveel kansen mist, vaak ook 100% kansen, van Basten heeft daar een aantal keer al (openlijke) kritiek op gehad.quote:Op zondag 19 april 2009 23:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=71859²
?quote:Op zondag 19 april 2009 23:57 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ook daar zijn de scheidsrechters allemaal voor Ajax, dat weet je he?!
![]()
Sneue AZ-kloon van Ritmo
Op mijn steun kan AZ in ieder geval rekenen.quote:Op zondag 19 april 2009 23:56 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
boeie indien negatief bedoeltquote:Op zondag 19 april 2009 23:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Op mijn steun kan AZ in ieder geval rekenen.
Om ze er snel uitgeknikkerd te zien worden.
Ik bedoelde meer dat negatieve reclame ook reclame is. Buckler is een erg negatief voorbeeld, maar ik zie een Lenen.nl, Beter Bed of ander bedrijf dat kutreclame maakte ook niet failliet gaan. Iedereen praat over je, dat is goed. Vervelende reclame blijft nou eenmaal beter hangen alsdus bepaalde onderzoeken.quote:Op zondag 19 april 2009 23:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]grootste misverstand wat er is
kun jij je Buckler nog herinneren?
Ik zie het al voor mequote:Op zondag 19 april 2009 23:56 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 april 2009 00:04 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me![]()
uit tegen Inter ofzo, tegenover al die ultras en dan komen jullie met die zielige klappers![]()
![]()
Aan je usericon te zien ben je 100% fan van die dingen.quote:Op maandag 20 april 2009 00:04 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
uit tegen Inter ofzo, tegenover al die ultras en dan komen jullie met die zielige klappers![]()
![]()
Dat vind ik dan ook weer geen argument. Het gaat om de prestaties op het veld, niet wie er het best kan rellen. Als ze wat minder hard zingen boeit het me ook niet zoveel, zolang ze maar die broodnodige punten voor Nederland halen.quote:Op maandag 20 april 2009 00:04 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
![]()
Dit vond ik idd te domquote:Op zondag 19 april 2009 23:45 schreef DrDentz het volgende:
Het viel me op dat Ari met een Braziliaanse vlag zwaaide.
Wat vind je daarvan?
Ik vind er niks van maar het viel me wel op.
Oke.
Zeg er dan niks over als je er niks van vindt. En als je je mening niet wilt uiten, ga er dan niet zitten. Ik kijk alleen voor Hugo.quote:Op maandag 20 april 2009 11:52 schreef SwitSok het volgende:
[..]
Dit vond ik idd te domja ik vind er verder niets van maar het viel me gwoon op haha..hij zat gewoon te wachten dat iemand anders zou zeggen dat het niet hoort want dat vond Waterkneus eigenlijk.
Verder was het wel een redelijk voorspelbare uitzending en Boot was te saai met zijn psychologische geleuter.
http://www.nos.nl/nosstudiosport/beeld_en_geluid/quote:Op maandag 20 april 2009 15:38 schreef Sethje het volgende:
Heeft er iemand al een linkje van uitzendinggemist?
Altijd al geweest hoor. Zelfs als voetballer vond ik hem al een vreselijke houthakker.quote:
Damn !quote:Op maandag 20 april 2009 16:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.nos.nl/nosstudiosport/beeld_en_geluid/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op maandag 20 april 2009 18:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Damn !
(Stotterende Joerie, Angsthaas waterkonijn, T ehhhhhhhh B, T Echtniet![]()
![]()
) en Hugo
ja want anderen mogen het niet. flikker toch opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ajax presteert al jaren geen ene fuck en het is amper meer een topclub te noemen. Het is dat ze redelijk speelden tijdens de play-offs anders hadden ze al 4(?) seizoenen geen vCl of Cl gespeeldEen oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
quote:Op maandag 20 april 2009 19:37 schreef Fortitudo het volgende:
Als Jack er was geweest zou het zo zou gegaan:
"Penalty jongens? Zeg het maar"
"Ik denk zelf dat dit heel erg zwaar bestraft is door de scheids"
Hij was waarschijnlijk al uitgenodigd toe de NOS er vanuit ging dat Ajax wel van PSV zou winnen.quote:Op maandag 20 april 2009 20:09 schreef tong80 het volgende:
Ik vond het wel vermakelijk
Ik ben een fan van Ton Boot. Maar begreep niet waarom ie er na de kampioenswedstrijd van AZ zat.
Ik luister er graag naar. Mede daarom ben ik fan.quote:Op maandag 20 april 2009 20:22 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Hij was waarschijnlijk al uitgenodigd toe de NOS er vanuit ging dat Ajax wel van PSV zou winnen.
Dan was Boot als kenner van de "Misterieuze krachten in de sport" prima op z'n plaats geweest.
Elke zaterdagmiddah bij Langs de Lijn heeft hij ook zijn eigen anderhalf uurtje tijdens het sportforum.
Omdat die arrogante kwal denkt dat hij ook veel van voetbal weet en graag de sportpsychologie boekjes toepast op het voetbal. Meestal als er niemand wil komen is Ton Boot weereens aan de beurt.quote:Op maandag 20 april 2009 20:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik luister er graag naar. Mede daarom ben ik fan.
Maar als er een basketbalclub kampioen wordt nodigen ze toch ook niet een voetbalcoach uit ?
Voetbal is van iedereen. Boot lult sowieso over alles wat los en vast zit mee. Of het nou waterpolo of badminton is.quote:Op maandag 20 april 2009 20:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik luister er graag naar. Mede daarom ben ik fan.
Maar als er een basketbalclub kampioen wordt nodigen ze toch ook niet een voetbalcoach uit ?
just for tonightquote:Op woensdag 22 april 2009 16:33 schreef tho26 het volgende:
ik zat afgelopen zondag studio voetbal te kijken. Op een gegeven moment kwam er een filmpje voorbij met alle uitspraken die analiticy gedaan hadden over AZ. Hier zat een nummer achter en ik zou graag willen weten welk nummer dit was? zou iemand mij kunnen helpen?
quote:Op woensdag 22 april 2009 16:33 schreef tho26 het volgende:
ik zat afgelopen zondag studio voetbal te kijken. Op een gegeven moment kwam er een filmpje voorbij met alle uitspraken die analiticy gedaan hadden over AZ. Hier zat een nummer achter en ik zou graag willen weten welk nummer dit was? zou iemand mij kunnen helpen?
Ton Boot dat zei bedoel je neem ik aan?quote:Op woensdag 22 april 2009 17:30 schreef tho26 het volgende:
bedankt, maar die bedoelde ik eigenlijk niet.... ze zongen iets met tricendo of zo klonk het...het was net voor het stukje dat Hugo borst zei dat hij een voetballiefhebber was
Ik betwijfel het.quote:Op zondag 26 april 2009 17:01 schreef NoizEkick het volgende:
Zou het vandaag dan toch een leuke uitzending worden?
Inderdaad en dan is jack er ook nogquote:Op zondag 26 april 2009 17:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik betwijfel het.
Na amateurpsychologen vorige week, vandaag dus een amateurcoach.
Benieuwd of het weer alleen over Ajax gaat. En niet over de super reeks van Feyenoord, Louis van gaal die niet meer met de NOS wil praten enz.quote:Op zondag 26 april 2009 17:09 schreef De_Hypotheker het volgende:
Het probleem van Studio Voetbal is dat het drie kwart van de tijd niet over actuele voetbalzaken gaat. Kijken waar ze het vanavond met Van Basten over gaan hebben.
Tuurlijk niet.quote:Op zondag 26 april 2009 17:01 schreef NoizEkick het volgende:
Zou het vandaag dan toch een leuke uitzending worden?
Hugo en afkappenquote:Op zondag 26 april 2009 20:03 schreef Rucebo het volgende:
Kritische vragen van Hugo aan Marco zullen door Jack wel allemaal worden afgekapt...
jaquote:
roep ook maar watquote:
Ok, dan is het goed.quote:
kon ook niet veel slechter.quote:Op zondag 26 april 2009 22:52 schreef De_kromme het volgende:
Zal iig een leukere uitzending worden dan vorige week.
Dat deed hij expresquote:Op zondag 26 april 2009 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Louis heeft ook overal dezelfde speech
tuurlijk niet daar is alleen Twente het bestequote:
Om lay-out technische redenen.quote:Op zondag 26 april 2009 22:59 schreef Fukjoeman het volgende:
waarom nou Koeman?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Elke penalty is risicovol.quote:Op zondag 26 april 2009 23:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Panenka is toch echt risicovol. Dat kun je niet ontkennen.²
Ik denk het wel, kampioen is kampioen.quote:Op zondag 26 april 2009 22:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Zou van Basten het de Gaal echt gunnen?²
Sowieso wat problemen met Engelse uitspraak: Mansjester (als in man/vrouw dus).quote:
quote:Op zondag 26 april 2009 23:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sowieso wat problemen met Engelse uitspraak: Mansjester (als in man/vrouw dus).
Hij is wel afgetraind, kun je van Koeman niet zeggen.quote:Op zondag 26 april 2009 23:08 schreef Xenomaniac het volgende:
Hij is een stuk grijzer geworden. Jaartje maar.
quote:Op zondag 26 april 2009 23:07 schreef knnth het volgende:
Ik ga maar slapen.
Wederom een kutuitzending
GMTA.quote:
Cash and carry.quote:
Dat moet haast wel, slappe hap verder.quote:Op zondag 26 april 2009 23:10 schreef xFriendx het volgende:
opvullen, dan klinkt het niet zo hol.
Denk dat je de enige bent idd. Verdedigend is hij idd niet zo sterk. Maar voorgaande jaren vond ik hem dramatisch. Dit jaar vind ik hem aanvallend zeer goed, verdedigend redelijk.quote:Op zondag 26 april 2009 23:12 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ben ik de enige die juist geen stijgende lijn ziet bij Van der Wiel?
Opbouwend is ie uitstekend, maar dat was ie al. Verdedigend vind ik erg teleurstellend. Maakte voorgaande jaren een betere indruk op me.
Verdedigend is hij ook prima, het probleem met hem is dat hij het altijd veel te mooi wil oplossenquote:Op zondag 26 april 2009 23:12 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Opbouwend is ie uitstekend, maar dat was ie al. Verdedigend vind ik erg teleurstellend. Maakte voorgaande jaren een betere indruk op me.
Toen speelde hij ook centraal slimpie.quote:Op zondag 26 april 2009 23:12 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ja, dat ook BSB.quote:
Ik ook.quote:Op zondag 26 april 2009 23:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Toen speelde hij ook centraal slimpie.
Een positie waar ik hem liever zie.
Grapje zekerquote:Op zondag 26 april 2009 23:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Toen speelde hij ook centraal slimpie.
Een positie waar ik hem liever zie.
Hij had gezegd dat ajax zonder suvalrez PO zou spelen, en zou dan helemaal gelijk hebben.quote:Op zondag 26 april 2009 23:12 schreef Eppie_NL het volgende:
Derksen had allang aangegeven dat ie vindt dat Ajax geen team is. Bij Studio Voetbal durven ze dat niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |