het is gewoon de realiteitquote:Op zondag 19 april 2009 23:23 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
En de scheids is een vriend van de joden he
http://www.sportsspeakers.nl/spreker/ton-boot-242quote:Op zondag 19 april 2009 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Geeft hij ook van die trainingen aan het bedrijfsleven, zoals die nitwit van een Van Breukelen?
Nu pas? Dat punt had hij bij mij na 2 zinnen al bereikt. Laat hem oppleuren en met z'n eigen kutsport gaan bemoeien. WTF doet hij hierquote:Op zondag 19 april 2009 23:36 schreef NoizEkick het volgende:
Ok, die Boot begint nu echt irritant te worden.
Het gaat dus om de beelden van die betreffende camera! Die woedende blik... Dat schokkende beeld... Die sensatie..quote:
Blijft moeilijk hé, lezen.quote:Op zondag 19 april 2009 23:29 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Nee het was een mazzeltje, eigenlijk had Ajax moeten winnen
Vraagt het aan die vlieg.quote:Op zondag 19 april 2009 23:36 schreef Rikketik het volgende:
Waterreus met zo'n semi-emotioneel verhaal over hoe Van Gaal belangrijk voor hem was.Wat was zijn punt nu eigenlijk? Die heb ik gemist omdat de vlieg op het plafond interessanter was.
Morgen VIquote:Op zondag 19 april 2009 23:37 schreef TC03 het volgende:
WAAR GAAT HET OVER.
AZ wordt op aparte wijze kampioen. PSV vernedert Ajax met 6-2. Feyenoord doorbreekt de ongeslagen reeks van 20 wedstrijden van Twente. Utrecht scoort voor het eerst in zeven wedstrijden. Volendam pakt belangrijke tegen Sparta en lijkt directe degradatie te ontlopen. Er zijn fantastische wedstrijden in de CL gespeeld deze week.
En er is Ton Boot.
yes plzquote:
Dacht ik ook gelijk aanquote:Op zondag 19 april 2009 23:36 schreef Palmboom313 het volgende:
morgen bij VI wordt het gewoon uitgezonden
Die vond mijn aantrekkelijke gelaat interessanter.quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 23:38 schreef snowgoon het volgende:
Hopelijk gaat die cameramen een klacht indienen bij de politie wegens mishandeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |