En nu welquote:Op maandag 25 mei 2009 12:35 schreef Silverstone het volgende:
Nog geen loon hier (ING)...
Ik blij dat ik vrij was maandag.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:44 schreef kmaestro het volgende:
Zaterdag afscheid van een collega-teamleider die negen jaar bij ons werkte. En zoals altijd met het afscheid van iemand die er al lang werkt, moet er natuurlijk iets gedaan worden![]()
Dit keer het ASM-kantoor, tot in detail![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach onze ene ASM vond t onwijs grappig, maakte zijn stoel en pc vrij, en ging aan het werk en liet de rest voor de andere ASM achterquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:43 schreef M_arijn het volgende:
Woehahaha zouden wij echt niet moeten flikken.
SM zou ontploffen van woede
Nope.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:30 schreef Kadooosh het volgende:
Is het zo dat je eigenlijk voor verkoper B kassa en bakeoff moet kunnen?
Ah gelukkig dan maar dat ik het nog ben geworden des tijdsquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:53 schreef M_arijn het volgende:
[..]
Nope.
Maar volgens mij is Verkoper B afgeschaft. Geldt alleen nog voor mensen die aangenomen voordat deze regeling veranderd is.
Het is even wennen, maar ik merk al dat ik er veel plezier ga hebben.quote:
Oké, tof. Ik ben namelijk ook voorzichtig gepolst of ik kassa erbij wilde doen en dat ik daarmee dus blijkbaar Verkoper B zou worden. En dan gaat je loon dus permanent omhoog, in plaats van alleen als je achter de kassa zit? Iedereen zegt daar wat anders over namelijk.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:53 schreef M_arijn het volgende:
[..]
Nope.
Maar volgens mij is Verkoper B afgeschaft. Geldt alleen nog voor mensen die aangenomen voordat deze regeling veranderd is.
Volgens mij moet je normaalgesproken zelfs drie maanden wachten. Verder weet ik het nietquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:08 schreef uitje4life het volgende:
weet iemand hoe het zit als je contract afloopt en hij niet wordt verlengd en je wil solliciteren bij een franchise? In dit geval (ik weet niet of dit overal zo is) gaat het om een supermarkt waar later alleen de naam AH aan gegeven is.
Moet ik dan ook een maand wachten?
Wanneer is de regeling afgeschraft? ik val er namelijk of net binnen of net buiten denk ik!quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:53 schreef M_arijn het volgende:
[..]
Nope.
December 2007 geloof ik al.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:12 schreef girlyli het volgende:
[..]
Wanneer is de regeling afgeschraft? ik val er namelijk of net binnen of net buiten denk ik!
Ik werk nu bijna een jaar (nog 3 weken!) ik hoop dat mn contract wordt verlengd!
Daar hebben ze toch tot 14 juni de tijd voor?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:40 schreef Brammie1 het volgende:
gisteren: uiteraard een aantal klanten die eftelingkaartjes komen halen, heeft AH ze uit het assortiment geflikkerdgelukkig nog kunnen toevoegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |