Artikel 6.3 van de CAO:quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:57 schreef MissTT het volgende:
[..]
En op grond waarvan denk jij dit te kunnen weigeren? Albert Heijn bepaalt ook de werktijden. In de meeste contracten staat namelijk dat de werktijden binnen het bedrijf in de regel tussen 06.00 en 22.00 liggen. Je hebt dus geen poot om op te staan.
Tuurlijk moet hier de kanttekening bij geplaatst worden dat de werknemer wel de gelegenheid moet krijgen om bijvoorbeeld kinderopvang te regelen.
De rechten van de werknemer zijn vaak beter dan men denkt en aangezien ik afgesproken heb om op vrijdag en zaterdag te werken, kunnen ze mij niet zomaar verplichten op bijvoorbeeld een maandag te werken.quote:3. a. Bij het opstellen van roosters wordt rekening gehouden met de (structurele)
afspraken die met de werknemer zijn gemaakt over zijn arbeidstijden. Wijziging van
deze afspraken vindt plaats in overleg met de betrokken werknemer. Een verzoek
van de werknemer tot wijziging wordt gehonoreerd indien dit redelijkerwijs mogelijk
is.
Gelukkig heb je die ook van andere merken.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:53 schreef arj1o1 het volgende:
Ik denk dat er voor Bitter Lemon en Tonic toch een aantal loyale klanten zijn...
Ik vond het al zo gek, wie begint nu op zondag met werken.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:18 schreef Nouwk het volgende:
Kwestie van goed lezen he. Op JE zeventiende, niet op DE zeventiende..
Ik hoor het graag of er deze vakanties extra's te zijn verwachten en hoeveel dat dan is of zou kunnen zijn. Ben van plan rond de 20-25 uur te werken per week.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:18 schreef Nouwk het volgende:
Kwestie van goed lezen he. Op JE zeventiende, niet op DE zeventiende.. Werk je meer dan 10 uur per week dan krijg je 3.87 per uur + verschillende keren in het jaar extra's, als je minder werkt krijg je meer salaris en geen 'extra's' los betaalt.
Extra's zul je deze vakantie volgens mij niet echt krijgen, je krijgt alleen vakantieuren dus doorbetaald in je vakantie, anderen hebben dat niet met een kleiner contract. Ook krijg je medewerkersvoordeel nog een keer in de vakantie, max. 75 euro.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:45 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Ik hoor het graag of er deze vakanties extra's te zijn verwachten en hoeveel dat dan is of zou kunnen zijn. Ben van plan rond de 20-25 uur te werken per week.
print je die zelf per filiaalquote:Op maandag 18 mei 2009 23:27 schreef Weemz het volgende:
Hé, da's lachen. Sinds we via Word de schapkaartjes moeten printen is ook ineens het 'officiële' (?) Ah lettertype geïnstalleerd... Blijkt een font te zijn wat in principe commercieel beschikbaar is.
Grappig, dacht dat het wel een eigen font zou zijn...
Dat is ook volledig nieuw voor mijquote:Op maandag 18 mei 2009 23:27 schreef Weemz het volgende:
Hé, da's lachen. Sinds we via Word de schapkaartjes moeten printen is ook ineens het 'officiële' (?) Ah lettertype geïnstalleerd... Blijkt een font te zijn wat in principe commercieel beschikbaar is.
Grappig, dacht dat het wel een eigen font zou zijn...
Wel als je een actie verlengt of weer eens geen volledige promo hebt ontvangen ja... Was nog een heel WinkelWeb bericht over...quote:
Waarom niet gewoon in DASA, werkt toch primaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:38 schreef Weemz het volgende:
[..]
Wel als je een actie verlengt of weer eens geen volledige promo hebt ontvangen ja... Was nog een heel WinkelWeb bericht over...
Inderdaad. Ongeveer het enige programma wat nog wel werkt op die gare teringcomputers die bij ons staan.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:46 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon in DASA, werkt toch prima
in de wijkwinkel en de xl ook niet meer want het formaat is tegenwoordig hetzelfdequote:Op donderdag 21 mei 2009 08:30 schreef keerweer het volgende:
Alks je in een "nieuwe winkel" werkt , heb je weinig aan de Dasa aktie kaarten, omdat zij afwijkende maten hebben, vandaar dat wij die andere printen.
en? ging het goed?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:12 schreef GasTurbine het volgende:
#1623 Bediening, straks eerste werkdag joehoe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |