Die willen echt wel met een overwinning de schaal in ontvangst nemen.quote:Op maandag 20 april 2009 10:45 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Wel nee, ze zullen denk wel wat spelers rust geven, zoals Hamlap of Dembélé, en van mij mogen ze!
Dan nog zal een AZ er alles aan doen om met een mooie uitslag in de Arena die schaal omhoog te kunnen houdenquote:Op maandag 20 april 2009 10:45 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Wel nee, ze zullen denk wel wat spelers rust geven, zoals Hamlap of Dembélé, en van mij mogen ze!
quote:Op maandag 20 april 2009 10:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
Sinds wanneer mag je iemand die doelbewust spelers uit een wedstrijd trapt niets meer toewensen?
Het was ook echt een kwestie van tijd voor je net zo irritant zou gaan modden als die andere pannenkoek die weg is.
Neem eens een voorbeeld aan BS of Ray. Daar kan je wat van leren. Die kunnen dingen in een bepaalde context zien.
Zeker ja. Vooral Louis wil gewoon winnen en hij verstaat wel de kunst om dat over te brengen op z'n spelers.quote:Op maandag 20 april 2009 10:52 schreef Rots het volgende:
Hamlap zullen ze wel rust geven na een schorsing ja.
Maargoed, jullie gaan echt niet zo maar winnen van AZ, ik moet het nog zien. Natuurlijk is het een voordeel dat ze niks te verliezen hebben, maar AZ zal toch wel gemotiveerd beginnen.
door de beugel, netquote:Op maandag 20 april 2009 10:54 schreef Suijk het volgende:
Overigens wens ik Ibi ook een blauwe plek toe.
3de in Spanje of 3de in Nederland, ik zou het wel weten.quote:Op maandag 20 april 2009 10:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij wil alleen naar echte topclubs.
Sevilla is niet eens subtop meer,.
Okayquote:Op maandag 20 april 2009 10:53 schreef Prosac het volgende:
BS en Ray hadden dat ook gewoon weggeedit dat is een afspraak die wij samen hebben gemaakt.
Blessures toewensen op welke wijze dan ook, doen we niet meer.
Je realiseert je hopelijk wel dat Sevilla niet de absolute top is he? En het dus compleet irrelevant is dat Sevilla interesse heeft?quote:Op maandag 20 april 2009 10:55 schreef sezten het volgende:
[..]
3de in Spanje of 3de in Nederland, ik zou het wel weten.
Dat realiseer ik mij. Ook realiseer ik mij dat Suarez voor de komende 4 jaar niet goed genoeg zal zijn voor clubs als Arsenal, Barcelona, AC Milan etc.quote:Op maandag 20 april 2009 10:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
Je realiseert je hopelijk wel dat Sevilla niet de absolute top is he? En het dus compleet irrelevant is dat Sevilla interesse heeft?
quote:Op maandag 20 april 2009 10:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ik je mening deel over Afellay hoor.
Je kan op basis van dit seizoen geen zinnig woord over volgende week zeggen.quote:Op maandag 20 april 2009 10:59 schreef Frankz0rz het volgende:
Ik zie ons na gister ook niet meer winnen van AZ hoor, ik mag toch hopen dat de spelers een hele harde schop onder hun kont krijgen van Vermaelen en van Basten en er nog wat van proberen te maken.
quote:Op maandag 20 april 2009 10:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ik je mening deel over Afellay hoor.
quote:Op maandag 20 april 2009 11:01 schreef sezten het volgende:
[..]
Dat realiseer ik mij. Ook realiseer ik mij dat Suarez voor de komende 4 jaar niet goed genoeg zal zijn voor clubs als Arsenal, Barcelona, AC Milan etc.
Meer richting een Schalke, Sevilla, Lyon nog net en dat niveau.
Hij wil alleen topclubs, geen pure middelmaat.quote:
Ik ga gewoon uit van winst voor Ajax. 2-1 ofzo. Elke keer als je geen stuiver meer gaf voor Ajax, dan wisten ze wel weer te winnen. (Fiorentina, HSV bijvoorbeeld)quote:Op maandag 20 april 2009 11:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je kan op basis van dit seizoen geen zinnig woord over volgende week zeggen.
Of Ajax tikt AZ compleet van de mat, of ze krijgen genadeloos op hun broek. Maar een logische voorspelling kan je niet maken.
Ajax speelt nog wisselvalliger dan de voorgaande jaren.
Moet hij vooral blijven_!!quote:Op maandag 20 april 2009 11:07 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hij wil alleen topclubs, geen pure middelmaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |