Ten eerste hoe kan die koffie automaat het dan wel doen?quote:Op maandag 20 april 2009 11:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Whehehe, heel goed ingeschat van hem![]()
Hier nog steeds geen stroom, duurt al meer dan twee uur nu
quote:Op maandag 20 april 2009 11:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ten eerste hoe kan die koffie automaat het dan wel doen?
Ten tweede hoe kan jij dan op internet of heb je gewoon een goede accu in je laptop?
Omdat het licht en de koffieautomaten kennelijk op een andere groep zaten. En ik zat via m'n mobiele telefoon net op internet. Nu doet alles het (vooralsnog) weerquote:Op maandag 20 april 2009 11:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ten eerste hoe kan die koffie automaat het dan wel doen?
Ten tweede hoe kan jij dan op internet of heb je gewoon een goede accu in je laptop?
Nee!quote:Op maandag 20 april 2009 11:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zal het maar niet hebben over de 2 uur die je dus langer in je bed had kunnen blijven liggen he?
Is goed!quote:Ik ga nu, sms je wel even als ik gebeld heb, ik moet eerst dat briefje zien. Die post -it ja!
O, is dat die bobbelquote:Op maandag 20 april 2009 12:11 schreef Manu82 het volgende:
Ik verdenk je er toch ernstig van dat er een stop in je rechterbroekzak zit, zodat jij nog even met Liesje kon praten
Niks om je voor te schamen hoor. Ik vind het juist skattig.quote:Op maandag 20 april 2009 12:29 schreef remlof het volgende:
Nee hoor, ik word gewoon blij van Liesje
een gegeven paard kan ook uit zijn bek stinkenquote:Op maandag 20 april 2009 11:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mwoah, ik wilde alleen wat paardensport termen hebben.
LOLquote:Op maandag 20 april 2009 12:53 schreef FANN het volgende:
een gegeven paard kan ook uit zijn bek stinken![]()
voot wat is het dan?quote:Op maandag 20 april 2009 12:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
LOL
Jammer dat dat account geen mondspray was.
quote:
Veel plezier!quote:Op maandag 20 april 2009 12:54 schreef Manu82 het volgende:
En nu ga ik naar het strand
Tot woensdag, tenzij er draadloos internet is![]()
veel plezierquote:Op maandag 20 april 2009 12:54 schreef Manu82 het volgende:
Have funquote:Op maandag 20 april 2009 12:54 schreef Manu82 het volgende:
Genieten maar Manu.quote:Op maandag 20 april 2009 12:54 schreef Manu82 het volgende:
Zo'n bureau. Met gerechtsdeurwaarders en zulks. Gezellig onderwerp. Maar het is alweer geluktquote:
Ah, ik wilde nog variëren op "Een goede reputatie komt te voet en gaat te paard" door "Een goede reputatie" te vervangen door "Kredietwaardigheid" maar dat zal de lading dan wel niet dekkenquote:Op maandag 20 april 2009 13:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo'n bureau. Met gerechtsdeurwaarders en zulks. Gezellig onderwerp. Maar het is alweer gelukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |