Dat waren er toch maar 2? Bosvelt en Kuyt, die spraken toch altijd af op een hotelkamerquote:Op zondag 19 april 2009 20:07 schreef Gitanov het volgende:
Ik had vroeger een Ajax trainingbroek. Ik ging naar de Feyenoord spelers toe in het hotel vlakbij handtekeningen vragen.
Ik krijg een afkeer tegen Ajax door de supporters die er heden ten dag zijn. Grote mond, arrogantie en door het verleden denken dat ze NU de besten zijn.
Groetjes
Door het feit dat heel Nederland er over viel, heeft het wel z'n effect gehadquote:Op zondag 19 april 2009 20:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Die gouden 1 op de stropdas was dus ook sarcasme?
Waar zeg ik dat ik het over de supporters heb?quote:Op zondag 19 april 2009 20:09 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat was belachelijk, maar dat doen de supporters niet?
Tegen het kaliber Willem II misschien. De combinatie van die drie spelers is tegen een tegenstander van formaat niet voldoende.quote:Op zondag 19 april 2009 20:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nog geen 5 dagen geleden was het drie wekenlangAissati
+ Enoh
+ Anita
.
.
Ja ja in Heerenveen is alles beterquote:Op zondag 19 april 2009 20:09 schreef SCH het volgende:
Ik zou wel eens willen dat de supporters bij ons zo blijig en naief zijn als de ajaxsupporters hier. Wij hebben alleen maar Heatwavejes terwijl we al jaren de gestelde doelen bereiken.
Ja die Jupiler Leaguequote:Op zondag 19 april 2009 20:10 schreef Fortitudo het volgende:
zal ajax bij topic #2000 weer een prijs hebben gepakt?
Ja dat laatste wordt dus elk seizoen gezegd. Als we dat nou eens niet doen aankomend seizoen en gewoon geduldig een team opbouwen met eigen jeugd, wat goed gescoute aankopen en ervaring met mensen als Suárez, Gabri en Vermaelen.quote:Op zondag 19 april 2009 20:09 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Dat is lange-termijn beleid. Volgend seizoen heb je een x-aantal spelers nodig die er onmiddellijk staan.
In je reactie op Mike, min of meer.quote:Op zondag 19 april 2009 20:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik het over de supporters heb?
Een goed team opbouwen wil niet echt werken als je de trainer alweer wilt wegsturen.quote:Op zondag 19 april 2009 20:11 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Ja dat laatste wordt dus elk seizoen gezegd. Als we dat nou eens niet doen aankomend seizoen en gewoon geduldig een team opbouwen met eigen jeugd, wat goed gescoute aankopen en ervaring met mensen als Suárez, Gabri en Vermaelen.
Vond ik ook niet zo sterk.quote:Op zondag 19 april 2009 20:11 schreef Cyberia18 het volgende:
Louis zong trouwens ook lekker vrolijk mee ''Helemaal niets in Amsterdam''.
Ik hoef hem nooit meer een functie zien bekleden bij Ajax. Klerelijer.
Dit viel mij ook opquote:Op zondag 19 april 2009 20:11 schreef Cyberia18 het volgende:
Louis is al jaren geen echte Ajacied meerquote:Op zondag 19 april 2009 20:11 schreef Cyberia18 het volgende:
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 19 april 2009 20:11 schreef Cyberia18 het volgende:
quote:Op zondag 19 april 2009 20:12 schreef need2009 het volgende:
[ afbeelding ]
Jongens waar is die 3de ster nou?
Hij zit nu bij een echte topclubquote:Op zondag 19 april 2009 20:13 schreef denthemen het volgende:
[..]
Louis is al jaren geen echte Ajacied meer
Voor mij had hij al volledig afgedaan. Dit verbaast mij al niet eens meer.quote:Op zondag 19 april 2009 20:11 schreef Cyberia18 het volgende:
Om te beginnen:quote:Op zondag 19 april 2009 20:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nou, stel eens wat voor, met al je historische kennis.
Maar Ajax ook Ajax niet meer als ik soms de reacties hier en op AN lees, dus zo opmerkelijk is het wellicht ook niet.quote:Op zondag 19 april 2009 20:13 schreef denthemen het volgende:
[..]
Louis is al jaren geen echte Ajacied meer
Ajax is Ajax al jaren niet meer.quote:Op zondag 19 april 2009 20:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar Ajax ook Ajax niet meer als ik soms de reacties hier en op AN lees, dus zo opmerkelijk is het wellicht ook niet.
En ik krijg een afkeer tegen imbecielen die geen fatsoen en respect kunnen opbrengen voor het grootste voetbalramp die Engeland ooit heeft gekend.quote:Op zondag 19 april 2009 20:07 schreef Gitanov het volgende:
Ik had vroeger een Ajax trainingbroek. Ik ging naar de Feyenoord spelers toe in het hotel vlakbij handtekeningen vragen.
Ik krijg een afkeer tegen Ajax door de supporters die er heden ten dag zijn. Grote mond, arrogantie en door het verleden denken dat ze NU de besten zijn.
Groetjes
Ajax is niet meer het Ajax zoals wij willen nee, maar daar gaat mijn clubliefde niet door wegquote:Op zondag 19 april 2009 20:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar Ajax ook Ajax niet meer als ik soms de reacties hier en op AN lees, dus zo opmerkelijk is het wellicht ook niet.
Idd... Nu is echt mijn allerlaatste stukje respect voor hem weg....quote:Op zondag 19 april 2009 20:11 schreef Cyberia18 het volgende:
Ja maar noem eens namenquote:Op zondag 19 april 2009 20:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Om te beginnen:
1. Een trainer met trainings-ervaring en gezag en autoriteit aanstellen.
2. Ervaren leidinggevende speler zoeken die de lijnen kan uitzetten.
3. In het midden van het seizoen je topscorer niet verkopen.
4. Vasthouden aan 1 speelstijl en niet van week tot week de speelstijl wijzigen.
5. Spelers die niet door het vuur willen gaan voor de club niet meer opstellen.
Kom je nog met quotes of ga je me negeren?quote:Op zondag 19 april 2009 20:15 schreef Barca het volgende:
Iemand die roept dat het met Ajax zo goed gaat is zeker geen echte Ajacied!
Jullie zijn nog ver gekomenquote:Op zondag 19 april 2009 20:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
De uefa cup had ons seizoen nog best mooi kunnen maken
Dat wil dan ook niemand, behalve mensen die zich door emotie laten leiden. Dat moet je dus niet doen als bestuur.quote:Op zondag 19 april 2009 20:12 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Een goed team opbouwen wil niet echt werken als je de trainer alweer wilt wegsturen.
Nee idd.. je wordt er mee geboren...quote:Op zondag 19 april 2009 20:16 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ajax is niet meer het Ajax zoals wij willen nee, maar daar gaat mijn clubliefde niet door weg
Je vervalt in herhalingquote:Op zondag 19 april 2009 20:17 schreef denthemen het volgende:
[..]
Kom je nog met quotes of ga je me negeren?
Hoor je ze in Alkmaar over eindhoven, rotterdam of enschede zingen? Ik niet. Het gaat wéér over Amsterdam. Iedereen kijkt tegen ons op. Leer er mee leven jochie.quote:Op zondag 19 april 2009 20:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat roepen jullie wel.
Ja jullie hebben de grootste begroting. En als je dan geen kampioen wordt in de afgelopen 5 jaar dan ben je zeker geen club waar iedereen in Nederland tegenop kijkt.
Nooit.quote:Op zondag 19 april 2009 20:16 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ajax is niet meer het Ajax zoals wij willen nee, maar daar gaat mijn clubliefde niet door weg
De arrogantie in die steden is ook niet zo groot.quote:Op zondag 19 april 2009 20:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hoor je ze in Alkmaar over eindhoven, rotterdam of enschede zingen? Ik niet. Het gaat wéér over Amsterdam. Iedereen kijkt tegen ons op. Leer er mee leven jochie.
Bullshit, eigenlijk zijn we helemaal niet arogant alleen jullie snappen onze humor nietquote:Op zondag 19 april 2009 20:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De arrogantie in die steden is ook niet zo groot.
Leuk, dat stokpaardje "arrogantie"quote:Op zondag 19 april 2009 20:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat en niets anders. Ajax is de grootste, dat zal je altijd blijven houden.quote:Op zondag 19 april 2009 20:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hoor je ze in Alkmaar over eindhoven, rotterdam of enschede zingen? Ik niet. Het gaat wéér over Amsterdam. Iedereen kijkt tegen ons op. Leer er mee leven jochie.
"Eindhoven, voetbalhoofdstad van Nederland" ruikt ook naar arrogantie, hoor. Maar goed.quote:Op zondag 19 april 2009 20:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Om te beginnen:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |