Die van de kakkerlak? Die is al vol. Wilde even voorkomen dat dat gespuis opnieuw een Ajax-topic zouden openen.quote:
Dan had je dat eerder moeten zeggen in deze reeks. Je doet het alleen maar na wedstrijden zoals vandaag. Dan is volgens jou alles slecht, moet de trainer weg, moet die speler weg, etc. Doe het eens een keertje eerder, ook als we 7-0 winnen van iemand. Want op dat moment is de selectie ook middelmaat, gekocht of uit het buitenland.quote:Op zondag 19 april 2009 19:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je kan ook alles weer omdraaien hoor, ik zeg niet dat het bagger is, ik vind het de laatste jaren niet goed genoeg, en nee ik ga geen cijferneuken vergeleken met andere clubs, de jeugd is het sterke punt van Ajax, en op dit moment barst de selectie gewoon van de middelmaat, gekocht of uit het buitenland.
Klopt, maar je ziet hem (en Barca) veel meer, zo niet alleen, na een slechte wedstrijd..quote:Op zondag 19 april 2009 19:59 schreef SCH het volgende:
Heatwave is kritisch. Is toch niks mis mee. Dat zou denk ik wel wat meer mogen bij veel supporters.
quote:Op zondag 19 april 2009 20:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Even nog een keer:
Ongelooflijke schandalige wanprestatie waar iedereen absoluut enorm hard op afgerekend mag worden en geklaagd mag worden en even puur frustratie afgereageerd mag worden. Alleen moet je het dan wel in een tweede perspectief zien, een anderhalfuur later ofzo.
Je begint gewoon goed, raakt dan de controle over alles kwijt door een rare actie van Vermeer en een PSV wat het middenveld in handen krijgt. Door persoonlijke fouten krijg je de 1-0 en 3-0 tegen, en dan is het gewoon gebeurd. Dat kan gebeuren tegen PSV, en dan mag je eigenlijk alleen maar hopen op een feller Ajax in de tweede helft en dat je niet compleet afgestraft wordt. Wat dan wel gebeurd.
Wat ik de selectie vooral enorm kwalijk neem is de ontiegelijke laffe bedoening na de 2-0, met als dieptepunt de bal van Vertonghen. Heel erg zwak, totaal geen overtuiging, totaal geen motivatie, totaal geen uitstraling. Na zo'n actie van Afellay bij de 3-0 moet er gewoon een PSV'er drie meter door de lucht vliegen en laten dat we nog altijd fuckin Ajax zijn en geen FC Bal op 't Dak.
Lichtpuntje voor mij was een goede Cvitanich aan de bal en in de duels. Duidelijk is wel dat wanneer Suarez uit het spel gehaald wordt, en het middenveld niet aan voetballen toekomt, dat je dan gewoon nergens staat aan Ajax zijnde.
De kul dat Vertonghen, Oleguer, Van Basten en wie al nog niet meer gelijk weer moeten optieven en dood moeten en boehoehoehoe, gaat echt compleet nergens over. Daarmee praat ik geen6-2
nederlaag goed, maar het is niet dat we in deze wedstrijd het kampioenschap laten gaan.
Het enige wat de selectie kan doen is 9 punten halen met een doelsaldo van +10 in de drie laatste wedstrijden en laten zien dat je het shirt waard bent en niet als een laffe dodo gaat voetballen.
Overigens is dit ook natuurlijk een 'goed teken' richting de selectie, dat wie er nu nog durft te beweren klaar te zijn voor een grotere buitenlandse competitie zich echt compleet belachelijk maakt en gelijk zou mogen optieven. Niemand is constant goed genoeg om zich geslaagd te kunnen noemen bij Ajax in de Eredivisie. Dat is een pluspunt omdat de selectie dan waarschijnlijker bij elkaar kan blijven en je daar, hoe je het wendt of keert, ook veel sterker van wordt volgend seizoen.
Bij Feyenoord roepen we niet elk jaar dat we kampioen worden en dat we de besten zijn.quote:Op zondag 19 april 2009 19:48 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dus met deze redenering bedoel je eigenlijk dat Feyenoord helemaal geen fuck meer voorstelt?
In die berichten waarin wordt geschreven dat we de meest succesvolle club zijn van Nederland lees ik niet dat dat gaat over de afgelopen decennia.quote:Op zondag 19 april 2009 19:55 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat is het punt niet. Er werd in twijfel getrokken of Ajax wel de succesvolste club van Nederland is
Kritisch? Een hoop geblaat na de wedstrijd over voornamelijk dingen die nergens op slaan, totaal irrelevant zijn, meer uit subjectiviteit komen en voornamelijk persoonlijke aversie tegen bepaalde personen bij Ajax, en ook nog eens dingen die feitelijk niet eens waar zijn.quote:Op zondag 19 april 2009 19:59 schreef SCH het volgende:
Heatwave is kritisch. Is toch niks mis mee. Dat zou denk ik wel wat meer mogen bij veel supporters.
Bij Ajax roepen we het ook niet, we hebben wel de verwachtingen. Maar zei je net niet zelf ook dat wij het wel moeten worden met de grootste begroting e.d?quote:Op zondag 19 april 2009 20:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Bij Feyenoord roepen we niet elk jaar dat we kampioen worden en dat we de besten zijn.
Dat doe ik ook echt wel hoor, maar dan krijg je dus weer "er zijn nog mensen die zeiken na 7-0". En natuurlijk ben ik ook blij na de 7-0, waarom zou ik niet. Maar na een 6-2 kloppartij komt de frustratie van weer een verkloot kutseizoen naar boven ja, gek he, na 5 jaar drama?quote:Op zondag 19 april 2009 20:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dan had je dat eerder moeten zeggen in deze reeks. Je doet het alleen maar na wedstrijden zoals vandaag. Dan is volgens jou alles slecht, moet de trainer weg, moet die speler weg, etc. Doe het eens een keertje eerder, ook als we 7-0 winnen van iemand. Want op dat moment is de selectie ook middelmaat, gekocht of uit het buitenland.
Heatwave komt hier toch al wat langer dan de meesten van jullie en heeft wel wat credits vind ik. Waarom zou je na een 7-0 overwinning op een slechte ploeg moeten meejuichen. Waarom moet je hier vaak komen om kritiek te mogen hebben. Het lijkt me zinvoller om inhoudelijk op de kritiek in te gaan en niet de boodschapper te onthoofdenquote:Op zondag 19 april 2009 20:01 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Klopt, maar je ziet hem (en Barca) veel meer, zo niet alleen, na een slechte wedstrijd..
Vermaelen kan bij tijd en wijlen heel goed zijn mannetje staan, maar regelmatig is het ook domheid wat de klok slaat. De wijze waarop hij veel moeite had met zo'n papzak als Amrabat, die dit seizoen bijna geen pepernoot fatsoenlijk raakt, was schrijnend om te zien.quote:
Nou, stel eens wat voor, met al je historische kennis.quote:Op zondag 19 april 2009 20:02 schreef golfer het volgende:
TT is oké.
Maar er moet echt wel wat gebeuren om volgend seizoen ook maar enigszins een kans op een prijs te hebben.
Dat roepen jullie wel.quote:Op zondag 19 april 2009 20:02 schreef denthemen het volgende:
[..]
Bij Ajax roepen we het ook niet, we hebben wel de verwachtingen. Maar zei je net niet zelf ook dat wij het wel moeten worden met de grootste begroting e.d?
Wehehehe, leer sarcasme te spottenquote:Op zondag 19 april 2009 20:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Bij Feyenoord roepen we niet elk jaar dat we kampioen worden en dat we de besten zijn.
Waarom is zijn kritiek op Van Basten irrelevant? Waarom is zijn kritiek op de opleiding en op structuur en visie irrelvant?quote:Op zondag 19 april 2009 20:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Kritisch? Een hoop geblaat na de wedstrijd over voornamelijk dingen die nergens op slaan, totaal irrelevant zijn, meer uit subjectiviteit komen en voornamelijk persoonlijke aversie tegen bepaalde personen bij Ajax, en ook nog eens dingen die feitelijk niet eens waar zijn.
Als je dat keer op keer doet, zonder enige onderbouwing en alleen maar komt wanneer er iets te zeiken valt, dan is het niet raar dat ie niet helemaal serieus wordt genomen, laat staan enigzins normaal op wordt gereageerd.
Ik vind het allemaal best hoor, maar "jullie" komen niet verder dan"quote:Op zondag 19 april 2009 20:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Kritisch? Een hoop geblaat na de wedstrijd over voornamelijk dingen die nergens op slaan, totaal irrelevant zijn, meer uit subjectiviteit komen en voornamelijk persoonlijke aversie tegen bepaalde personen bij Ajax, en ook nog eens dingen die feitelijk niet eens waar zijn.
Als je dat keer op keer doet, zonder enige onderbouwing en alleen maar komt wanneer er iets te zeiken valt, dan is het niet raar dat ie niet helemaal serieus wordt genomen, laat staan enigzins normaal op wordt gereageerd.
Zoals de afgelopen 4-5 seizoenen?quote:Op zondag 19 april 2009 20:04 schreef Enchanter het volgende:
Gaan snel die topics zo.
Snel vergeten dit seizoen
Ik blijf het zeggen: het middenveld MOET versterkt worden. Fysiek en lengte is heeft nu prioriteit en het liefst gasten die al wat ervaring met druk hebben, dus van een jaar of 28. Geef er desnoods 20 miljoen aan uit, zolang hij maar de meerwaarde levert die wij nu zo hard nodig hebben.quote:Op zondag 19 april 2009 20:02 schreef golfer het volgende:
TT is oké.
Maar er moet echt wel wat gebeuren om volgend seizoen ook maar enigszins een kans op een prijs te hebben.
Op de as van het veld heb je te weinig creativiteit en inzichtquote:Op zondag 19 april 2009 20:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nou, stel eens wat voor, met al je historische kennis.
Dat is juist iets wat niet meer moet gebeuren...quote:Op zondag 19 april 2009 20:06 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik blijf het zeggen: het middenveld MOET versterkt worden. Fysiek en lengte is heeft nu prioriteit en het liefst gasten die al wat ervaring met druk hebben, dus van een jaar of 28. Geef er desnoods 20 miljoen aan uit, zolang hij maar de meerwaarde levert die wij nu zo hard nodig hebben.
Het verschil tussen irrelevant en irritant is niet duidelijk!quote:Op zondag 19 april 2009 20:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom is zijn kritiek op Van Basten irrelevant? Waarom is zijn kritiek op de opleiding en op structuur en visie irrelvant?
Nee, dat is gewoon een feit. Ajax is de nummer 1 club qua prijzen.quote:Op zondag 19 april 2009 20:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Die gouden 1 op de stropdas was dus ook sarcasme?
Dat roepen wij niet.quote:Op zondag 19 april 2009 20:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat roepen jullie wel.
Ja jullie hebben de grootste begroting. En als je dan geen kampioen wordt in de afgelopen 5 jaar dan ben je zeker geen club waar iedereen in Nederland tegenop kijkt.
Nog geen 5 dagen geleden was het drie wekenlangquote:Op zondag 19 april 2009 20:06 schreef Chadi het volgende:
[..]
Op de as van het veld heb je te weinig creativiteit en inzicht
Appeltje/Eitje.quote:Op zondag 19 april 2009 20:06 schreef NoizEkick het volgende:
Wij zijn de beste, en zullen dat ook altijd blijven! Volgend jaar worden we lachend kampioen!
Vroeger?quote:Op zondag 19 april 2009 20:07 schreef Gitanov het volgende:
Ik had vroeger een Ajax trainingbroek. Ik ging naar de Feyenoord spelers toe in het hotel vlakbij handtekeningen vragen.
Ik krijg een afkeer tegen Ajax door de supporters die er heden ten dag zijn. Grote mond, arrogantie en door het verleden denken dat ze NU de besten zijn.
Groetjes
Mwah, Ajax moet zelf opleiden.. Aankopen hebben ons ook weinig goeds gebracht (dan heb ik het niet over goed gescoute aankopen). De echte toppers waar jij het over hebt komen hier toch niet heen. Wat Ajax nu heeft ingezet, het langer vasthouden van jeugd, vind ik een goede ontwikkeling. Getuigt in ieder geval van een lange-termijn visie.quote:Op zondag 19 april 2009 20:06 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik blijf het zeggen: het middenveld MOET versterkt worden. Fysiek en lengte is heeft nu prioriteit en het liefst gasten die al wat ervaring met druk hebben, dus van een jaar of 28. Geef er desnoods 20 miljoen aan uit, zolang hij maar de meerwaarde levert die wij nu zo hard nodig hebben.
We waren het seizoen er voor toch kampioen?quote:Op zondag 19 april 2009 20:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Miskopen, dat moet inderdaad niet meer gebeuren. Sulejmani speelde hoe lang goed bij Heerenveen? Precies. Daarnaast lag daar in het begin van het seizoen al niet de prioriteit.quote:Op zondag 19 april 2009 20:07 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dat is juist iets wat niet meer moet gebeuren...
As van het veld.quote:Op zondag 19 april 2009 20:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nog geen 5 dagen geleden was het drie wekenlangAissati
+ Enoh
+ Anita
.
.
Dat is lange-termijn beleid. Volgend seizoen heb je een x-aantal spelers nodig die er onmiddellijk staan.quote:Op zondag 19 april 2009 20:08 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Mwah, Ajax moet zelf opleiden.. Aankopen hebben ons ook weinig goeds gebracht (dan heb ik het niet over goed gescoute aankopen). De echte toppers waar jij het over hebt komen hier toch niet heen. Wat Ajax nu heeft ingezet, het langer vasthouden van jeugd, vind ik een goede ontwikkeling. Getuigt in ieder geval van een lange-termijn visie.
Dat is Sezten, de uber retardquote:
Dat was belachelijk, maar dat doen de supporters niet?quote:Op zondag 19 april 2009 20:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker de hooligan uithangen van een club waar je nog nooit bent geweest uit een stad waar je nog nooit bent geweest van 4000 kilometer verderop?quote:Op zondag 19 april 2009 20:07 schreef Gitanov het volgende:
Ik had vroeger een Ajax trainingbroek. Ik ging naar de Feyenoord spelers toe in het hotel vlakbij handtekeningen vragen.
Ik krijg een afkeer tegen Ajax door de supporters die er heden ten dag zijn. Grote mond, arrogantie en door het verleden denken dat ze NU de besten zijn.
Groetjes
Dat waren er toch maar 2? Bosvelt en Kuyt, die spraken toch altijd af op een hotelkamerquote:Op zondag 19 april 2009 20:07 schreef Gitanov het volgende:
Groetjes
Door het feit dat heel Nederland er over viel, heeft het wel z'n effect gehadquote:Op zondag 19 april 2009 20:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik het over de supporters heb?quote:Op zondag 19 april 2009 20:09 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat was belachelijk, maar dat doen de supporters niet?
Tegen het kaliber Willem II misschien. De combinatie van die drie spelers is tegen een tegenstander van formaat niet voldoende.quote:Op zondag 19 april 2009 20:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nog geen 5 dagen geleden was het drie wekenlangAissati
+ Enoh
+ Anita
.
.
Ja ja in Heerenveen is alles beterquote:Op zondag 19 april 2009 20:09 schreef SCH het volgende:
Ik zou wel eens willen dat de supporters bij ons zo blijig en naief zijn als de ajaxsupporters hier. Wij hebben alleen maar Heatwavejes terwijl we al jaren de gestelde doelen bereiken.
Ja die Jupiler Leaguequote:Op zondag 19 april 2009 20:10 schreef Fortitudo het volgende:
zal ajax bij topic #2000 weer een prijs hebben gepakt?
Ja dat laatste wordt dus elk seizoen gezegd. Als we dat nou eens niet doen aankomend seizoen en gewoon geduldig een team opbouwen met eigen jeugd, wat goed gescoute aankopen en ervaring met mensen als Suárez, Gabri en Vermaelen.quote:Op zondag 19 april 2009 20:09 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Dat is lange-termijn beleid. Volgend seizoen heb je een x-aantal spelers nodig die er onmiddellijk staan.
In je reactie op Mike, min of meer.quote:Op zondag 19 april 2009 20:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik het over de supporters heb?
Een goed team opbouwen wil niet echt werken als je de trainer alweer wilt wegsturen.quote:Op zondag 19 april 2009 20:11 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Ja dat laatste wordt dus elk seizoen gezegd. Als we dat nou eens niet doen aankomend seizoen en gewoon geduldig een team opbouwen met eigen jeugd, wat goed gescoute aankopen en ervaring met mensen als Suárez, Gabri en Vermaelen.
Vond ik ook niet zo sterk.quote:Op zondag 19 april 2009 20:11 schreef Cyberia18 het volgende:
Louis zong trouwens ook lekker vrolijk mee ''Helemaal niets in Amsterdam''.
Ik hoef hem nooit meer een functie zien bekleden bij Ajax. Klerelijer.
Dit viel mij ook opquote:Op zondag 19 april 2009 20:11 schreef Cyberia18 het volgende:
Louis is al jaren geen echte Ajacied meerquote:Op zondag 19 april 2009 20:11 schreef Cyberia18 het volgende:
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 19 april 2009 20:11 schreef Cyberia18 het volgende:
quote:Op zondag 19 april 2009 20:12 schreef need2009 het volgende:
[ afbeelding ]
Jongens waar is die 3de ster nou?
Hij zit nu bij een echte topclubquote:Op zondag 19 april 2009 20:13 schreef denthemen het volgende:
[..]
Louis is al jaren geen echte Ajacied meer
Voor mij had hij al volledig afgedaan. Dit verbaast mij al niet eens meer.quote:Op zondag 19 april 2009 20:11 schreef Cyberia18 het volgende:
Om te beginnen:quote:Op zondag 19 april 2009 20:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nou, stel eens wat voor, met al je historische kennis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |