Ik ken uhm niet..quote:Op woensdag 22 april 2009 16:09 schreef staticdata het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1 gebruiker viert zijn/haar verjaardag vandaag
Ziekjes(28)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*Tring Tring* Sterf! Met je over 9000 ping!quote:Op maandag 20 april 2009 13:18 schreef rubje het volgende:
*ding ding* leven we nog stelletje zuipschuiten? daar in India en Afghanistan?![]()
quote:
huhquote:Op woensdag 22 april 2009 16:38 schreef ursel het volgende:
[..]
Nondeju IJs, hoeveel klonen heb je hier wel niet op FOK! rondlopen zeg..
oe.. kinky..quote:Op woensdag 22 april 2009 16:40 schreef ursul het volgende:
[..]
huhwie is IJs
![]()
ik ben gewoon ursul![]()
en ik laat dikwijls spinnetjes over mn eikel lopen, dat kriebelt namelijk zo lekker
dan wel ratelslang neem ik aanquote:Op woensdag 22 april 2009 16:44 schreef ursel het volgende:
[..]
oe.. kinky..![]()
Weet je wat ook wel kinky is.. De staart van een slang in je poeperd. Kriebelt zo lekker van binnen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veronica
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
let op de naamquote:Op woensdag 22 april 2009 16:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Kan iemand Ursel even zijn pilletjes geven, hij is wat ziekjes
Ja ik zie het nu ookquote:
Dat lost Jack wel op, toch?quote:Op woensdag 22 april 2009 18:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Straks zijn de klonen nog in de meerderheid
Boef!quote:Op woensdag 22 april 2009 19:43 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
deze kloon wil ik wel kopen, wat een geile naam![]()
@ major balls
Jackquote:
Ook alleen maar omdat ie bedreigd wordt door Jackquote:Op woensdag 22 april 2009 20:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
MacGyver lost altijd alles binnen een half uur op en met alleen maar een zakmes![]()
![]()
McGuyver maakt met een schroevendraaier een PKM van een zakje pinda's en een bosje varens.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat ie bedreigd wordt door Jack
wat biedt je?quote:Op woensdag 22 april 2009 19:43 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
deze kloon wil ik wel kopen, wat een geile naam![]()
@ major balls
Jack Bauer lost MacGyver binnen een minuut op. Jack for President!quote:Op woensdag 22 april 2009 20:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Jack![]()
MacGyver lost altijd alles binnen een half uur op en met alleen maar een zakmes![]()
![]()
Chuck Norris can touch MC Hammer.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:53 schreef Major-Balls het volgende:
Chuck Norris
quote:Op woensdag 22 april 2009 20:39 schreef Major-Balls het volgende:
Jack hoort op 1830 uur! Bij de rest van de Pino's
quote:
WTF?quote:Op donderdag 23 april 2009 07:45 schreef Sickert het volgende:
Ik zag dat jij een ava van blackbirds hebt .
Ik heb er best lang geleden bijgezeten toen havelte enzo ernog bij zaten. Hoe is het nu in de clan? En kennen ze itshim666 nog>? (de appache pr0 )
in mn pm
Huilies van de HoReCa Geldermalsen.. Heb er maar even op gereageerdquote:Bloessemtocht zorgt voor grote overlast voor de horeca
Door: PrivePrive | woensdag 22 april 2009 17:54
GELDERMALSEN - De jaarlijkse rodekruis bloessemtocht zorgt voor grote overlast voor de horeca. De horeca voornamelijk cafe's hebben er overlast van.
Horeca kan beter met de bloessemtocht hun cafe sluiten want voor hun deur wordt door anderen eten en drinken verkocht.
De horeca is alleen goed als de wandellaars gebruik kunnen maken van de wc soms.
De bloessemtocht moeten ze anders organiseren.
van ander de routes en laat ze door elke dorpje langs de cafe's gaan. zo krijgt de horeca een oppepper en blijf de cafe's bestaan.
Nu heeft de horeca er zeer veel last van ook wel OVERLAST. Gewone mensen kunnen niet op de route om te fietsen enz. de horeca verdient niets omdat er op rustposten alles wordt verkocht en een bekertje cola kost ¤2,- wel duur.
Laat de horeca instand en in de maand april rond de bloessem moet de horeca het juist verdienen.
De omzet in de horeca is de laatste paar jaar al flink gedaalt. Het is niet vanwegen het rookverbod.
LAAT DE HORECA LEVEN.
De gootste overlast is dat de horeca niks verdient omdat het op rustplaatsen wordt verkochten. Gewone mensen kunnen niet de linge route fietsen of wandelen. Kano's en fietsen en boten kunnen niet worden verhuurt.
De horeca komt in opstand volgendjaar als er niet iets aan gedaan wordt.
hoogachtend,
Alle horeca in de gemeente Geldermalsen
Oeh, en 't Pandje is m'n stamkroeg.. Lijkt mij leuk als ze het lezenquote:HoReCa Geldermalsen die loopt te klagen over het mislopen van omzet door een bloessemtocht. De bloessemtocht waar vele mensen uit Nederland voor naar Geldermalsen en omstreken komen en genieten van de prachtige natuur.
De HoReCa geldermalsen die loopt te klagen over het mislopen van omzet, terwijl op 2de paasdag Echica en 't Pandje niet of pas om 16.00 open gingen.
Vele mooie zondagen was het druk in het dorp, vele fietsers zaten op een bankje te genieten van een meegebrachte boterham en een meegenomen pakje appelsap.. De eigenaars van 't Pandje? Die zaten ook op een bankje.. Thuis. En 't Pandje? Die was dicht.
Rij je op een mooie zondag langs Echica, zie je de fietsers beteuterd kijken want volgens het bord gaan ze pas om 16.00 open..
De Gouden Leeuw? Daar wil je nog niet dood gevonden worden, helemaal niet als "buitenstaander". De hoop voor fietsend Nederland in Geldermalsen is gevestigd op Le Mélangeur, maar ook die is (voorlopig ook nog) op zondag gesloten?
Nee, de HoReCa Geldermalsen is de laatste die mag klagen over het verlies van omzet. Klagen over het feit dat er weinig kroegen in Geldermalsen zijn met echte kroegbazen, dat mag dan weer wel.. Want als je daarna gaat kijken kom je toch uit bij De Gouden Leeuw.. Denk ik zo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |