quote:Op woensdag 22 april 2009 08:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat het vast goed komt. Niet alles hoeft met tekst en uitleg op internetBinnenkort weer eens Chinees halen?
Goedemorgen
quote:Eindelijk de schoffelaars van NAC kunnen thuis blijven.Ze hadden de scheits behoorlijk mee maar konden geen potten breken ondanks het zwaar fiesice voetbal wat er door hun werdt beoeffent.Veruit de beste heeft gewonnen.
We gaan beschermingsgeld bij de Chinees ophalen en dat kan ik gebruiken voor m'n kkquote:Op woensdag 22 april 2009 08:55 schreef staticdata het volgende:je wilt met mij de chinees gaan beroven...nu snap ik het
WTFquote:
Δ Ik heb een klacht over deze reactiequote:Op woensdag 22 april 2009 09:30 schreef Incolumis het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)finale__.html?p=21,2
Is dat ABN int Oosten des landsquote:
Wat een lutsers daarquote:Op woensdag 22 april 2009 09:30 schreef Incolumis het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)finale__.html?p=21,2
Onder het motto van "roep alleen wat je kunt spellen" zijn ze nog niet voorbij "ole, ole" gekomen?quote:Op woensdag 22 april 2009 10:11 schreef ursel het volgende:
Proberen ze eens wat anders dan dat ole ole, is het weer niet goed..
Ja goed nieuwsbericht he!quote:Op woensdag 22 april 2009 10:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
<==
Heineken ziet biervolumes instorten
Ach ja, zij proberen in ieder geval wel te integreren..quote:Op woensdag 22 april 2009 10:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Onder het motto van "roep alleen wat je kunt spellen" zijn ze nog niet voorbij "ole, ole" gekomen?
Geen dank.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja goed nieuwsbericht he!
Heb ik online gezet
quote:Op woensdag 22 april 2009 10:23 schreef ursel het volgende:
Ach ja, zij proberen in ieder geval wel te integreren..![]()
Lunchquote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 12:10 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
mooie NSB aktie van je in dat V&A topique
Nou, voorruit..quote:Op woensdag 22 april 2009 12:24 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik was dat topic ff aant lezen en kwam jouw actie tegen, nix stalken
Wat moet ie met een voorruitquote:
God let altijd goed opquote:
Black Hawk Down via 6xHDMIquote:Dear Customer,
Greetings from Amazon.co.uk,
We are writing to let you know that the following items have been sent to:
IJsmuts
using TNT.
For more information about delivery estimates and any open orders, please
visit: .....
Your order #xxx-xxxx-xxxxx (received April 20,2009)
-------------------------------------------------------------------------
Qty Item Price Shipped Subtotal
---------------------------------------------------------------------
Amazon.co.uk items (Sold by Amazon EU S.a.r.L.):
1 Black Hawk Down - Special Edition....... £8.26 1 £8.26
1 The True Story Of Black Hawk Down... £13.13 1 £13.13
Shipped via TNT
-------------------------------------------------------------------------
Item Subtotal: £17.97
Shipping and handling: £2.27
VAT: £3.85
Total: £24.09
This completes your order.
nope..quote:
Je moet ook wel goede kabels nemen..quote:Op woensdag 22 april 2009 13:23 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
nope..
ik vind het erg om te zeggen, maar ik zie bijna geen verschil tussen een dvd en een blu ray![]()
of dat upscalen werkt briljant, of ik ben bijziend..
Maar..., ik heb BHD ook op BR gekeken dus zal wel een verslag doen als ik de DVD gechecked heb
iemand trouwens de true story van BHD gezien?? die is ooit op netwerk geweest en zelfs beter dan de film![]()
kabels my friend kabels....quote:Op woensdag 22 april 2009 13:23 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
nope..
ik vind het erg om te zeggen, maar ik zie bijna geen verschil tussen een dvd en een blu ray![]()
of dat upscalen werkt briljant, of ik ben bijziend..
moet idd nog even een tweede kabel aanleggenquote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 13:38 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
moet idd nog even een tweede kabel aanleggen![]()
schijnt vooral bij DP's (elke pik gaat dan door een aparte kabel) geweldig te zijn
daarom heb ik dus ook een tv met 6xHDMIquote:Op woensdag 22 april 2009 13:40 schreef Sickert het volgende:
[..]
Gangbangs on screen zullen nooit meer hetzelfde zijn
Klopt. Onderstaande reviews zijn wel leuk om te lezen:quote:Op woensdag 22 april 2009 13:33 schreef IJsmuts het volgende:
ja, BHD is een kneiter van een film, samen met fightclub toch wel een van mn favo films ever![]()
en ik wilde een SE en die zag ik volgens mij niet staan in bluray....
Frankie heeft nogal een oorale fixatiequote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 13:38 schreef IJsmuts het volgende:
moet idd nog even een tweede kabel aanleggen![]()
schijnt vooral bij DP's (elke pik gaat dan door een aparte kabel) geweldig te zijn
Die vent moeten ze schorsen voor een flinke tijd, maar die gast die op de grond ligt ook. Wat een enorme suarez is dat zeg. Ja er wordt nagetrapt, maar kom op zeg, hij raakt hem amper. En dan aan het einde ook nog naar zijn gezicht grijpenquote:Op woensdag 22 april 2009 14:08 schreef Incolumis het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)ding_bij_Real__.html
lekker
Ik ken uhm niet..quote:Op woensdag 22 april 2009 16:09 schreef staticdata het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1 gebruiker viert zijn/haar verjaardag vandaag