quote:Op woensdag 22 april 2009 10:54 schreef tweetie het volgende:
Geinig, 17.50 geboden en indien te ver weg 17.50 +p&p.
quote:Op woensdag 22 april 2009 09:40 schreef SerieJunk het volgende:
Hij is best wel oud dus voor 15 euro mag je hem hebben
Bod staat genoteerd .quote:Op woensdag 22 april 2009 10:54 schreef tweetie het volgende:
Geinig, 17.50 geboden en indien te ver weg 17.50 +p&p.
Afbeelding dient als voorbeeld en is afkomstig van Google.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:46 schreef ursel het volgende:
Overigens een vraag he,
waarom neem je het bod van $450 van ebay niet??
450 dollar... maar das idd niet slecht voor een stuk oud speelgoed!quote:Op woensdag 22 april 2009 11:52 schreef SerieJunk het volgende:
[..]
Afbeelding dient als voorbeeld en is afkomstig van Google.![]()
Maar 450 euro? Dan gaat de vraagprijs toch wel iets omhoog lijkt me
Gast had je bek gehoudenquote:Op woensdag 22 april 2009 11:46 schreef ursel het volgende:
Overigens een vraag he,
waarom neem je het bod van $450 van ebay niet??![]()
echt hequote:
Je moet zelf ook even goed kijken: 13 bids....quote:Op woensdag 22 april 2009 11:58 schreef pisnicht het volgende:
Er is nog geen bod op dat item op ebay en die wordt geleverd incl doos. Dat maakt nogal wat verschil lijkt me. Overigens is het nogal naïef om niet eerst zelf even uit te zoeken wat zo'n ding waard is voordat je hem te koop aanbiedt. Als je een kerel bent, verkoop je hem gewoon voor die 15,-
Aan jou zou ik mijn geld in ieder geval niet toe vertrouwenquote:Op woensdag 22 april 2009 11:58 schreef pisnicht het volgende:
Er is nog geen bod op dat item op ebay en die wordt geleverd incl doos. Dat maakt nogal wat verschil lijkt me. Overigens is het nogal naïef om niet eerst zelf even uit te zoeken wat zo'n ding waard is voordat je hem te koop aanbiedt. Als je een kerel bent, verkoop je hem gewoon voor die 15,-
Lijkt me een goed plan..quote:Op woensdag 22 april 2009 11:58 schreef pisnicht het volgende:
Mjah, maar... maar ik ben dyslexies!!!quote:Op woensdag 22 april 2009 12:01 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Je moet zelf ook even goed kijken: 13 bids....
http://offer.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewBids&item=320362050402
Het exemplaar dat op Ebay staat is dus niet hetzelfde exemplaar als de mijne. Ik heb allleen omdat ik zelf nog geen camera in bezit heb een fotootje van Google weggeplukt .quote:Op woensdag 22 april 2009 12:01 schreef ursel het volgende:
[..]
a, ik vertrouw het niet,
b, als er een bod op ebay is ben je verplicht te leveren.
je geld niet toevertrouwen? Wat heeft dat er nu mee te maken?quote:Op woensdag 22 april 2009 12:01 schreef SerieJunk het volgende:
[..]
Aan jou zou ik mijn geld in ieder geval niet toe vertrouwen![]()
Mijn exemplaar heeft ook een (minder vergeelt) doosje en neigt iets meer naar blauw dan groen.
Zal vanavond eens bij mijn neefje wat foto's gaan maken...
quote:Op woensdag 22 april 2009 12:04 schreef SerieJunk het volgende:
[..]
Het exemplaar dat op Ebay staat is dus niet hetzelfde exemplaar als de mijne. Ik heb allleen omdat ik zelf nog geen camera in bezit heb een fotootje van Google weggeplukt .
Foto's voor de wantrouwende medemens volgen vanavond
Als jouw auto 15k waard is koop ik hem voor 500 euro van je goed? Dan ben jij een échte kerel (en ik lach je hard uitquote:Op woensdag 22 april 2009 12:05 schreef pisnicht het volgende:
[..]
je geld niet toevertrouwen? Wat heeft dat er nu mee te maken?
Overigens heb ik van horen zeggen dat de blauwige variant geen reet waard is maar je echt de groene moet hebben.
quote:Op woensdag 22 april 2009 12:11 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Als jouw auto 15k waard is koop ik hem voor 500 euro van je goed? Dan ben jij een échte kerel (en ik lach je hard uit)
Verder praat niet over zaken waar je geen flauw benul van hebt komt nogal dom over namelijk![]()
De Examinco Series , Akustico Series en de Ingenico Series gaan in MIB status ALTIJD weg voor bedragen boven de 1000 euro
Verder staat in de catalogus van Ulrich Schweizer niet of nauwelijks een waardeverschil tussen de blauwe en de groene modellen.
dit weten en dan zo een NSB bod doenquote:Op woensdag 22 april 2009 11:46 schreef Pacmaniac het volgende:
20 euro kom ik hem vanavond halen. Mooi stukje oud speelgoed.
quote:Op woensdag 22 april 2009 11:46 schreef Pacmaniac het volgende:
20 euro kom ik hem vanavond halen. Mooi stukje oud speelgoed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |