Die had nog wel 40m over het asfalt kunnen glijden zonder een schrammetje op d'r wang. Damn wat een laag make-upquote:Op maandag 20 april 2009 08:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zag het ja, gelukkig maarAnders hadden we dit moois moeten missen:
[ afbeelding ]Vannacht weer 24!
![]()
quote:Op maandag 20 april 2009 08:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Die had nog wel 40m over het asfalt kunnen glijden zonder een schrammetje op d'r wang. Damn wat een laag make-up
Owja en natuurlijk een echte Telegraaf kopZe had wss d'r knieen gebroken maar de kans dat ze echt dood zou gaan was niet heel groot natuurlijk.
quote:Op maandag 20 april 2009 09:24 schreef FJD het volgende:
Dichtgeplamuurde vrouwen
Koffiegeen Senseo Urs!
Jij als je er 's ochtends naast wakker wordt zonder al die lagenquote:Op maandag 20 april 2009 09:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Boehoehoe!Who Fucking Cares!
Morgen kijken bedoel je, word komende nacht pas uitgezonden.
Ook zonder make-up heb ik geen problemen met haar hoorquote:Op maandag 20 april 2009 09:38 schreef staticdata het volgende:
[..]
Jij als je er 's ochtends naast wakker wordt zonder al die lagen
Ow god, is dit die I-Spy mislukking weer?quote:Op maandag 20 april 2009 13:18 schreef rubje het volgende:
*ding ding* leven we nog stelletje zuipschuiten? daar in India en Afghanistan?![]()
quote:Op maandag 20 april 2009 13:20 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ow god, is dit die I-Spy mislukking weer?
Echt nietquote:Op maandag 20 april 2009 14:11 schreef ursel het volgende:
Tis IJs, die heeft van iedereen wel een kloon..
Frankie had m in de taart verstopt en de taart toen zelf opgegetenquote:Op maandag 20 april 2009 22:49 schreef Sickert het volgende:
danke
ik was opzoek naar de sleutel maar volgens mij heeft Frankie m weer eens niet terug onder de mat gelegd
Ja, JP dacht, hij moet er nog van groeien..quote:Op maandag 20 april 2009 23:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Frankie had m in de taart verstopt en de taart toen zelf opgegeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |