quote:Op zondag 19 april 2009 18:46 schreef finsdefis het volgende:
Volgend jaar sowieso kampioen met deze selectie.
Zonder Suarez zeker? En onze logoklopper wil ook alweer weg naar het buitenlandquote:Op zondag 19 april 2009 18:46 schreef finsdefis het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 april 2009 18:46 schreef finsdefis het volgende:
Met deze selectie kan het, maar er moet iemand komen (hoeft niet persee een coach te zijn) die ze kan motiveren.quote:Op zondag 19 april 2009 @ 18:46 schreef finsdefis het volgende:
De Zeeuw.quote:Op zondag 19 april 2009 18:48 schreef jna het volgende:
Welke az speler zal als eerste voor een microfoon roepen "helemaal niks in Amsterdam"? Ik gok Jaliens of Swerts
Nee, sowieso die dikke de Zeeuw.quote:Op zondag 19 april 2009 @ 18:48 schreef jna het volgende:
Welke az speler zal als eerste voor een microfoon roepen "helemaal niks in Amsterdam"? Ik gok Jaliens of Swerts
Schaarsquote:Op zondag 19 april 2009 18:48 schreef jna het volgende:
Zoals we elk jaar volgend jaar kampioen worden met de selectie van het wederom kansloze seizoen. Om er vervolgens achter te komen dat er weer een paar toppers verkocht worden (meestal nog met begrip van de fans, onder het mom van " nu krijgen we er nog geld voor") en/of dat de selectie toch niet de groei laat zien die we logischerwijs verwacht hadden.quote:Op zondag 19 april 2009 18:46 schreef finsdefis het volgende:
Van Gaalquote:Op zondag 19 april 2009 18:48 schreef jna het volgende:
Volgens geheimen bronnen is Afellay onderweg naar Alkmaarquote:Op zondag 19 april 2009 18:48 schreef jna het volgende:
Schaars of De Zeeuwquote:Op zondag 19 april 2009 18:48 schreef jna het volgende:
Dat zal de zeeuw vast wel zijn..quote:Op zondag 19 april 2009 18:48 schreef jna het volgende:
quote:Op zondag 19 april 2009 @ 18:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Volgens geheimen bronnen is Afellay onderweg naar Alkmaar
Ik gok op V Gaal.quote:Op zondag 19 april 2009 18:48 schreef jna het volgende:
Om de schaal terug te brengenquote:Op zondag 19 april 2009 18:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Volgens geheimen bronnen is Afellay onderweg naar Alkmaar
Dat roepen we nu ook al 13 jaar! (Bij wijze van.)quote:
Ja het probleem is dus dat de hele selectie blijkbaar middelmaat is. Laatst ging het goed met die twee, en daarvoor leek het ff goed te gaan met Lindgren en Gabri. Maar blijkbaar faalt er altijd wel iets of iemand.quote:Op zondag 19 april 2009 18:49 schreef El-Salvador het volgende:
Graag wat mentaliteit inkopen en spelers als Anita en Enoh komende tijd niet meer opstellen. Dat is echte pure middelmaat.
Dan hadden ze het rapport Coronel moeten aanhouden, en daar was 1 van de doelstellingen een ervaren, gelauwterde trainer halen...quote:Op zondag 19 april 2009 18:50 schreef finsdefis het volgende:
Ik kijk gewoon nu al uit naar de vakantie, waarin er een geweldige nieuwe aankoop gepresenteerd wordt waar vervolgens te veel van verwacht wordt, de selectie gesaneerd wordt en iedereen serieus roept dat we weer kampioen gaan worden (inclusief allerlei disclaimers ala "als er niemand weggaat/geen blessures zijn/we de kleintjes inmaken.." etc.)
Ik heb het wel gehad met dit patroon
Laatst waren dat nog potentiele toppers.quote:Op zondag 19 april 2009 18:49 schreef El-Salvador het volgende:
Graag wat mentaliteit inkopen en spelers als Anita en Enoh komende tijd niet meer opstellen. Dat is echte pure middelmaat.
Niks inkopen gewoon met dit materiaal doen.quote:Op zondag 19 april 2009 18:50 schreef finsdefis het volgende:
Ik kijk gewoon nu al uit naar de vakantie, waarin er een geweldige nieuwe aankoop gepresenteerd wordt waar vervolgens te veel van verwacht wordt, de selectie gesaneerd wordt en iedereen serieus roept dat we weer kampioen gaan worden (inclusief allerlei disclaimers ala "als er niemand weggaat/geen blessures zijn/we de kleintjes inmaken.." etc.)
Door wie dan? Die man is machtiger dan god bij Ajax.. slimme zetquote:Op zondag 19 april 2009 18:52 schreef Ritmo het volgende:
Denken jullie dat Van Bastens positie nu officieel in gevaar komt?
WIJ ZIJN DE BESTE, DE BESTE VAN AMSTERDAM, VAN ROTTERDAM, VAN EINDHOVEN!!quote:Op zondag 19 april 2009 18:51 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als hij dat doet kan hij volgende week spreekkoren verwachten
Doet hij toch niet, hoewel hij anders wil doen geloven is Van Gaal gewoon nog Ajacied.quote:Op zondag 19 april 2009 @ 18:51 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als hij dat doet kan hij volgende week spreekkoren verwachten
Kunnen ze weer opnieuw beginnen!quote:Op zondag 19 april 2009 18:52 schreef Ritmo het volgende:
Nopequote:Op zondag 19 april 2009 18:52 schreef Ritmo het volgende:
Ajaxquote:Op zondag 19 april 2009 18:50 schreef finsdefis het volgende:
Nee, totaal niet.quote:Op zondag 19 april 2009 18:52 schreef Ritmo het volgende:
Ik zou eerder Oleguer eruit mieteren.quote:Op zondag 19 april 2009 18:52 schreef Frankz0rz het volgende:
Wat iemand in het vorige topic zei over die schoonmaak moet gebeuren vind ik.
Gentenaar, Silva, Schilder, Wielaert, Lindgren, De Jong, Sno, Anita, Kennedy, Leonardo, Martina weg doen en gewoon doorgaan met eigen jeugd.
--------------------Vermeer
V/d Wiel-Alderweireld-Oleguer-Vermaelen
------Enoh--------Aissati------Vertonghen
---Suarez----Cvitanich/Bodul---Sulejmani
Oja, en een nieuwe coach natuurlijk
Dan moet er weer een rapport worden geschreven. Daar ben ik eerlijk gezegd wel klaar mee.quote:Op zondag 19 april 2009 @ 18:52 schreef Ritmo het volgende:
Was echt te wijten aan inzet. De eerste 15 minuten zat je gewoon op koers om te winnen.. daarna geef je de 2-0 weg en de 3-0 .. tsjah.. dan gaat het lastig worden.quote:Op zondag 19 april 2009 18:52 schreef Prosac het volgende:
[..]
Laatst waren dat nog potentiele toppers.![]()
Waar het bij Ajax vandaag aan ontbroken heeft is inzet. Na 15 minuten was het gewoon klaar, helemaal na de 1-0. Leek wel of ze er totaal geen zin meer in hadden.
Natuurlijk niet, dat zou het domste zijn wat Ajax kan doen.quote:Op zondag 19 april 2009 18:52 schreef Ritmo het volgende:
Geen idee, maar van Basten ontslaan levert ook weinig op, beetje continuïteit is belangrijker. Een oude rot als assistent aanstellen zou wat mij betreft wel een goede optie zijn.quote:Op zondag 19 april 2009 18:52 schreef Ritmo het volgende:
quote:Op zondag 19 april 2009 18:53 schreef Averroes het volgende:
Als Babel nou terugkomt naar Ajax is volgend seizoen het kampioenschap zeker voor Ajax.
Ik vraag me af of er "oude rotten" zijn die naast van Basten willen gaan zitten.quote:Op zondag 19 april 2009 @ 18:55 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Geen idee, maar van Basten ontslaan levert ook weinig op, beetje continuïteit is belangrijker. Een oude rot als assistent aanstellen zou wat mij betreft wel een goede optie zijn.
Wat mij betreft mag Blind de hele begroting aan Hiddink besteden. Naast Van Basten uiteraard.quote:Op zondag 19 april 2009 18:55 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Geen idee, maar van Basten ontslaan levert ook weinig op, beetje continuïteit is belangrijker. Een oude rot als assistent aanstellen zou wat mij betreft wel een goede optie zijn.
Ja helaas willen die niet komen lijkt mij. En zelfs als dat wel zouden willen kan Ajax ze niet betalen.quote:
Ja, ge-wel-dig, wat een wereldseizoen, 0 prijzenquote:Op zondag 19 april 2009 18:56 schreef Palmboom313 het volgende:
Opzich heeft ajax helemaal niet zo'n slecht seizoen als jullie 2e worden. Oke geen landskampioen maar AZ was gewoon te goed, wel ver gekomen in de Uefa cup.
Het gaat om de manier waarop je soms wedstrijden weg geeft. Ajax speelt vorige week goed. De week ervoor ook en dan krijg je dit weer er achterquote:Op zondag 19 april 2009 18:56 schreef Palmboom313 het volgende:
Opzich heeft ajax helemaal niet zo'n slecht seizoen als jullie 2e worden. Oke geen landskampioen maar AZ was gewoon te goed, wel ver gekomen in de Uefa cup.
Tenzij van Gaal zich spontaan aanbiedt blijf ik achter van Basten staan.quote:Op zondag 19 april 2009 @ 18:57 schreef Ritmo het volgende:
Wel goed dat iedereen hier achter de trainer blijft staan.
Precies selectie bijeenhouden en spelers als Kennedy, Rommedahl, Leonardo, Schilder wegquote:Op zondag 19 april 2009 18:56 schreef finsdefis het volgende:
Gewoon een keer geen grote investeringen doen, het team bij elkaar houden en de rotte appels wegdoen, maakt niet uit hoeveel ze gekost hebben. Een team maken dat iets voor elkaar over heeft en niet vol met individuen zit. Dan kan je kijken waar je echt staat en hopelijk constant (goed) presteren.
Lovenswaardig, opzich. Ik niet, ik heb vanaf moment 1 gezegd dat ik het echt een inzichtloze dwaas vind, en daar blijf ik bijquote:Op zondag 19 april 2009 18:57 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Tenzij van Gaal zich spontaan aanbiedt blijf ik achter van Basten staan.
Sorry hoor maar dit is gewoon een slecht seizoen van Ajax. De supporters zullen zich vast moeten houden aan het perspectief voor komend seizoen en hopen dat Suarez blijft.quote:Op zondag 19 april 2009 18:56 schreef Palmboom313 het volgende:
Inderdaad. Ben ik trots op. Is weleens anders geweest met personen als Barca en Heatwave. Doet me goed om te zien dat zij eindelijk voorstander zijn van Van Bastenquote:Op zondag 19 april 2009 18:57 schreef Ritmo het volgende:
Mourinho zou ik ook geen slechte vinden.quote:Op zondag 19 april 2009 18:57 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Tenzij van Gaal zich spontaan aanbiedt blijf ik achter van Basten staan.
Hij gaf die 2-0 weg denk ikquote:Op zondag 19 april 2009 18:57 schreef bloodysunday het volgende:
Waarom loopt iedereen op Oleguer te zeiken, volgens mij al was hij er niet geweest was het helemaal niks met die verdediging
Moet Verthongen dan ook niet wegquote:Op zondag 19 april 2009 18:59 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij gaf die 2-0 weg denk iken de goal van Culina.. al was Sulejmani daar grote debet aan
Tsjah wat moet je dan? Rijkaard?quote:Op zondag 19 april 2009 18:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lovenswaardig, opzich. Ik niet, ik heb vanaf moment 1 gezegd dat ik het echt een inzichtloze dwaas vind, en daar blijf ik bij.
Ik heb niet gezegd dat ie weg moet. Ik zei alleen dat het de reactie is omdat hij de tweede goal weg gaf.quote:Op zondag 19 april 2009 18:59 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Moet Verthongen dan ook niet weg?
Tja, wat moet je anders.quote:Op zondag 19 april 2009 18:57 schreef Ritmo het volgende:
Ja vind ik ook achterlijkquote:Op zondag 19 april 2009 19:00 schreef ericajax het volgende:
Wel grappig, één off-day en elke speler wordt weer totaal afgeschreven.
quote:Op zondag 19 april 2009 18:48 schreef jna het volgende:
Nee hoor. Alleen Anita. De rest die in dit team hebben hebben de potentie en kwaliteit. Kun je dat zelf niet zien?quote:Op zondag 19 april 2009 19:00 schreef ericajax het volgende:
Echt goed vind ik hem ook niet maar zolang niemand beters zich aanbiedt moet het maar.quote:Op zondag 19 april 2009 @ 18:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lovenswaardig, opzich. Ik niet, ik heb vanaf moment 1 gezegd dat ik het echt een inzichtloze dwaas vind, en daar blijf ik bij.
iemand die verstand heeft van voetbal. iemand die een ploeg kan motiveren, iemand waar spelers tegenop kijken. En iemand die wel met zijn spelers praat en ze niet schoffeert. Iemand die niet mensen als Davids en perez wegpest en Sno en oleguer ervoor terug haalt.quote:
Nee hoor. Ik heb die amateur-coach nooit zien zitten en vandaag bewees hij mijn gelijk maar weer eens.quote:Op zondag 19 april 2009 18:57 schreef Ritmo het volgende:
K, ik vind het gezeik op spelers ook niet terecht. Als een speler het 1 dag niet goed tdoet moeten ze meteen weg slaat totaal nergens opquote:Op zondag 19 april 2009 19:01 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat ie weg moet. Ik zei alleen dat het de reactie is omdat hij de tweede goal weg gaf.
Vertonghen moet gewoon een verdedigende taak krijgen en niet proberen in te passen etc etc.
Ik was ook tegen zijn aanstelling maar hij is er .. dus ja daar moet je het mee doen.quote:Op zondag 19 april 2009 19:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
iemand die verstand heeft van voetbal. iemand die een ploeg kan motiveren, iemand waar spelers tegenop kijken. En iemand die wel met zijn spelers praat en ze niet schoffeert. Iemand die niet mensen als Davids en perez wegpest en Sno en oleguer ervoor terug haalt.
Zo iemand, en dat is toch ecth Mvb niet.
1 dag, idd ,de rest van het seizoen ging het briljantquote:Op zondag 19 april 2009 19:02 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
K, ik vind het gezeik op spelers ook niet terecht. Als een speler het 1 dag niet goed tdoet moeten ze meteen weg slaat totaal nergens op
quote:Op zondag 19 april 2009 18:48 schreef Suikerbrood het volgende:
Echt waar, dankjewel.
Nu speelt Heerenveen geen europees voetbal dus worden we volgend jaar kampioen![]()
![]()
Dat zeg ik niet, maar dan moeten we maar een hele nieuwe selectie nemen?quote:Op zondag 19 april 2009 19:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
1 dag, idd ,de rest van het seizoen ging het briljant.
Yup, royal sadnessquote:Op zondag 19 april 2009 19:00 schreef ericajax het volgende:
Ja, Osama is er ook, mag ik daar dan ook geen hekel aan hebben?quote:Op zondag 19 april 2009 19:03 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik was ook tegen zijn aanstelling maar hij is er .. dus ja daar moet je het mee doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |