Schaars of De Zeeuwquote:Op zondag 19 april 2009 18:48 schreef jna het volgende:
Welke az speler zal als eerste voor een microfoon roepen "helemaal niks in Amsterdam"? Ik gok Jaliens of Swerts
Dat zal de zeeuw vast wel zijn..quote:Op zondag 19 april 2009 18:48 schreef jna het volgende:
Welke az speler zal als eerste voor een microfoon roepen "helemaal niks in Amsterdam"? Ik gok Jaliens of Swerts
quote:Op zondag 19 april 2009 @ 18:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Volgens geheimen bronnen is Afellay onderweg naar Alkmaar
Ik gok op V Gaal.quote:Op zondag 19 april 2009 18:48 schreef jna het volgende:
Om de schaal terug te brengenquote:Op zondag 19 april 2009 18:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Volgens geheimen bronnen is Afellay onderweg naar Alkmaar
Dat roepen we nu ook al 13 jaar! (Bij wijze van.)quote:
Ja het probleem is dus dat de hele selectie blijkbaar middelmaat is. Laatst ging het goed met die twee, en daarvoor leek het ff goed te gaan met Lindgren en Gabri. Maar blijkbaar faalt er altijd wel iets of iemand.quote:Op zondag 19 april 2009 18:49 schreef El-Salvador het volgende:
Graag wat mentaliteit inkopen en spelers als Anita en Enoh komende tijd niet meer opstellen. Dat is echte pure middelmaat.
Dan hadden ze het rapport Coronel moeten aanhouden, en daar was 1 van de doelstellingen een ervaren, gelauwterde trainer halen...quote:Op zondag 19 april 2009 18:50 schreef finsdefis het volgende:
Ik kijk gewoon nu al uit naar de vakantie, waarin er een geweldige nieuwe aankoop gepresenteerd wordt waar vervolgens te veel van verwacht wordt, de selectie gesaneerd wordt en iedereen serieus roept dat we weer kampioen gaan worden (inclusief allerlei disclaimers ala "als er niemand weggaat/geen blessures zijn/we de kleintjes inmaken.." etc.)
Ik heb het wel gehad met dit patroon
Laatst waren dat nog potentiele toppers.quote:Op zondag 19 april 2009 18:49 schreef El-Salvador het volgende:
Graag wat mentaliteit inkopen en spelers als Anita en Enoh komende tijd niet meer opstellen. Dat is echte pure middelmaat.
Niks inkopen gewoon met dit materiaal doen.quote:Op zondag 19 april 2009 18:50 schreef finsdefis het volgende:
Ik kijk gewoon nu al uit naar de vakantie, waarin er een geweldige nieuwe aankoop gepresenteerd wordt waar vervolgens te veel van verwacht wordt, de selectie gesaneerd wordt en iedereen serieus roept dat we weer kampioen gaan worden (inclusief allerlei disclaimers ala "als er niemand weggaat/geen blessures zijn/we de kleintjes inmaken.." etc.)
Door wie dan? Die man is machtiger dan god bij Ajax.. slimme zetquote:Op zondag 19 april 2009 18:52 schreef Ritmo het volgende:
Denken jullie dat Van Bastens positie nu officieel in gevaar komt?
WIJ ZIJN DE BESTE, DE BESTE VAN AMSTERDAM, VAN ROTTERDAM, VAN EINDHOVEN!!quote:Op zondag 19 april 2009 18:51 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als hij dat doet kan hij volgende week spreekkoren verwachten
Doet hij toch niet, hoewel hij anders wil doen geloven is Van Gaal gewoon nog Ajacied.quote:Op zondag 19 april 2009 @ 18:51 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als hij dat doet kan hij volgende week spreekkoren verwachten
Kunnen ze weer opnieuw beginnen!quote:Op zondag 19 april 2009 18:52 schreef Ritmo het volgende:
Nopequote:Op zondag 19 april 2009 18:52 schreef Ritmo het volgende:
Ajaxquote:Op zondag 19 april 2009 18:50 schreef finsdefis het volgende:
Nee, totaal niet.quote:Op zondag 19 april 2009 18:52 schreef Ritmo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |