quote:Op zondag 19 april 2009 18:22 schreef RayMania het volgende:
Respect voor AZ. Goed seizoen gedraaid. Niet altijd met even mooi voetbal, af en toe het geluk mee, maar is gewoon het meest constante en ingespeeld team geweest.
"ik kan de veiligheid niet garanderen vanwege de kabel"quote:Op zondag 19 april 2009 18:28 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ned 1 nu beelden.
Dat vind ik altijd zo triest.quote:
helemaal mee eensquote:Op zondag 19 april 2009 18:36 schreef mcwops het volgende:
ik feliciteer Louis!![]()
maar zeker niet Dirk Schurkinga![]()
![]()
Toevallige een paar vervelende leningen afgesloten bij Leenquote:Op zondag 19 april 2009 18:36 schreef mcwops het volgende:
![]()
Kampioen van de armoede wel.quote:
Heb in Groningen leadershippanel van m bijgewoond, ken weinig sympathiekere zakenlui.quote:Op zondag 19 april 2009 18:36 schreef mcwops het volgende:
![]()
Inderdaad, het was al volstrekt duidelijk dat AZ vandaag alsnog kampioen zou worden.quote:Op zondag 19 april 2009 18:36 schreef Ronaldsen het volgende:
Gefeliciteerd
Wel dom dat die huldiging niet gewoon vandaag is
Maar nog altijd zonder schaal aangezien ze die nog altijd zelf moeten ophalen volgende week.quote:Op zondag 19 april 2009 18:44 schreef Saekerhett het volgende:
Volgens mij kunnen die 20 supporters wel samen met de selectie een mooi rondje rijden in de spelersbus door Alkmaar
Nadat ze dus met 5-0 zijn weggespeeld door ons.quote:Op zondag 19 april 2009 18:46 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Maar nog altijd zonder schaal aangezien ze die nog altijd zelf moeten ophalen volgende week.
Het feest zal niet minder zijn voor ze. al is het wel raar omdat die uitfans heel hoog zitten in de Arena.quote:Op zondag 19 april 2009 18:47 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nadat ze dus met 5-0 zijn weggespeeld door ons.
quote:Op zondag 19 april 2009 18:51 schreef Gitanov het volgende:
Gefeliciteerd terechte kampioen.
Forza aanvallend counter voetbal
Forza Louis
De kwaliteit van de Nederlandse competitie is al verrot sinds het Bosman arrest, dat PSV en in mindere mate Ajax en Feyenoord het zolang voor elkaar hebben gekregen om de titel onderling te verdelen, was meer een kwestie van geluk.quote:
Ik was niet serieus, ik vind de kwaliteit van de Nederlandse competitie in de breedte helemaal niet verrot. Als je zoveel wedstrijden op rij ongeslagen blijft tegen PSV, Ajax, Twente, Heerenveen en voor de winterstop Groningen dan doe je het gewoon goed.quote:Op zondag 19 april 2009 19:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De kwaliteit van de nederlandse competitie is al verrot sinds het bosman arrest, dat PSV en in mindere mate Ajax en Feyenoord het zolang voor elkaar hebben gekregen om de titel onderling te verdelen, was meer een kwestie van geluk.
quote:Op zondag 19 april 2009 19:24 schreef Plato1980 het volgende:
Gefeliciteerd aan alle echte AZ-supporters die er ook al zaten in de tijd dat AZ in de eerste divisie speelde.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |