Uhm, je hebt nog altijd zelf in de hand; winnen van twentequote:Op zondag 19 april 2009 17:22 schreef DeTolk het volgende:
ik was deel 5 al aan het zoeken.
AAARGGG
Weer geen CL volgend jaar.

tja - dan kun je eindelijk naar leuk voetballende ploegen gaan kijken he?quote:Op zondag 19 april 2009 17:22 schreef DeTolk het volgende:
ik was deel 5 al aan het zoeken.
AAARGGG
Weer geen CL volgend jaar.

Laat ze daar nog maar even mee wachten tot na de wedstrijdquote:Op zondag 19 april 2009 17:22 schreef bloodysunday het volgende:
Nu krijgen alle geluk supporters van AZ praatjes

Geweldige gif blijft hetquote:Op zondag 19 april 2009 17:23 schreef VatosLoco het volgende:
[ afbeelding ]
En de klappers kunnen weer uit de kast

op een goeie trap na is Vertonghen toch wat overschat helaasquote:Op zondag 19 april 2009 17:22 schreef venomsnake het volgende:
Echt... Vertonghen.
Ongelooflijk, wat een bal.

Jullie hadden voor die 2,5 miljoen 8 hypotheken moeten afsluitenquote:

Het meest bizarre aan die bal is dat hij hem geeft op een plek waar Vermeer helemaal niet staat.quote:Op zondag 19 april 2009 17:22 schreef venomsnake het volgende:
Echt... Vertonghen.
Ongelooflijk, wat een bal.

Mag ik je herinneren aan alle Ajacieden in ons topic gisteren?quote:Op zondag 19 april 2009 17:22 schreef bloodysunday het volgende:
Nu krijgen alle geluk supporters van AZ praatjes

quote:Op zondag 19 april 2009 17:21 schreef Rots het volgende:
Faal TS.
Ajax gaat nog terugkomen heb ik zo het gevoel. Bassie gaat donderen in de kleedkamer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()

Het is dan ook niet een mod van VBL die de TT had aangepastquote:Op zondag 19 april 2009 17:23 schreef HL_Dog43 het volgende:
De mods zijn dom? Het is PSV- AJAX NONDEJU! Geen Ajax - PSV! Sjeuzes..nu al bezopen

quote:Waar ben je nou? Sun 19 April 2009 17:15u door famex
Twentenaren van de 2e plek schoppen la bla bla, told you so dat je niet eens van PSV zou winnen.
Gewoon weer helemaal niets in Amsterdam, MUWHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |