Wat is een liedeke?quote:Op zondag 19 april 2009 16:57 schreef DirkZz het volgende:
PSV is liedjes aan het jatten van Twente... eerst Reker waar is je beker, en nu ons Cheerio liedeke.
Als we het over liedjes gappen hebben, dan kan ik er ook wel wat opnoemen..quote:Op zondag 19 april 2009 16:57 schreef DirkZz het volgende:
PSV is liedjes aan het jatten van Twente... eerst Reker waar is je beker, en nu ons Cheerio liedeke.
Haha, ik was al aan het wachten, frustie? Ook vanwege gister zeker?quote:Op zondag 19 april 2009 16:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat ben jij een trieste fokker. Zo, dat wilde ik zomaar even kwijt.
quote:Op zondag 19 april 2009 16:54 schreef Joeriii het volgende:
Al die Ajacieden die dachten dat ze wel ff nog kampioen zouden worden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, Liverpool heeft YNWA zelf verzonnen.quote:Op zondag 19 april 2009 16:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Als we het over liedjes gappen hebben, dan kan ik er ook wel wat opnoemen..
Liverpool ? Twente?
quote:Op zondag 19 april 2009 16:58 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Haha, ik was al aan het wachten, frustie? Ook vanwege gister zeker?![]()
Lees de reacties dan eens terug lutser, zie je wie triest is, met "KK" opmerkingen, of Vermeer verrot schelden, en dan is hij opeens de held.![]()
Ajax![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Storing.quote:Op zondag 19 april 2009 16:58 schreef Espabilado het volgende:
Waarom zit iedereen aan de radio, allemaal te pauper voor EL?
Waar maak je je druk omquote:Op zondag 19 april 2009 16:58 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Lees de reacties dan eens terug lutser, zie je wie triest is, met "KK" opmerkingen, of Vermeer verrot schelden, en dan is hij opeens de held.![]()
Ajax![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja.quote:Op zondag 19 april 2009 16:58 schreef Espabilado het volgende:
Ik maak die opmerkingen niet hoor? Niet gefrustreerd hoor, maar je kunt ook een keer niet zo 'antiAjaxfans' reageren, dus...quote:Op zondag 19 april 2009 16:58 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Ajax![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
YNWA werd als eerste door Celtic gezongen.quote:Op zondag 19 april 2009 16:58 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Ja, Liverpool heeft YNWA zelf verzonnen.
quote:Op zondag 19 april 2009 16:58 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Ja, Liverpool heeft YNWA zelf verzonnen.
Jullie spelen Jupiler leaguequote:Op zondag 19 april 2009 16:58 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Het is ineens een stuk rustiger vanuit 020.:P
quote:Op zondag 19 april 2009 16:55 schreef Neleos het volgende:
Lekker. Twente wordt gewoon tweede.
UPC hier, werkt voor geen meter.quote:Op zondag 19 april 2009 16:59 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ziggo ofzo dan? Werkt hier prima (UPC)
Volgend seizoen niet meer.quote:
Ach jochie, blijf maar roepen. Je bent een boerige psver en daar kun je nooit meer iets aan doen.quote:Op zondag 19 april 2009 16:58 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Ajax![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oja joh?quote:Op zondag 19 april 2009 17:00 schreef FritsFlits het volgende:
Pffff... van de week had AZ een grote bek.. 'we worden wel even kampioen', toen verloren we. Daarna Ajax 'wij worden nu kampioen' en staan nu achter. De wedstrijd is alleen nog lang niet af en ze kunnen nog steeds winnen.
Dat nummer is al zoooo oud,minstens 15 jaar..quote:Op zondag 19 april 2009 16:57 schreef DirkZz het volgende:
Echt waar joh?quote:Op zondag 19 april 2009 17:00 schreef FritsFlits het volgende:
De wedstrijd is alleen nog lang niet af en ze kunnen nog steeds winnen.
Net zo oud als DirkZz dus.quote:Op zondag 19 april 2009 17:01 schreef Superheld het volgende:
[..]
Dat nummer is al zoooo oud,minstens 15 jaar..
Streamsquote:Op zondag 19 april 2009 16:58 schreef Espabilado het volgende:
Mwa, ik reageer gewoon op mensen die keihard roepen dat ze kampioen worden, mensen die roepen dat ze het klusje wel ff doen klaren, mensen die al automatisch uitgaan van het winnen van elke wedstrijd en zich meer druk maken om de score bij de tegenpartij, want als die heeft verloren dan is het grote ajax er al voorbij zonder te spelen, want die 3 punten dat is een formaliteit, althans zo denken veel ajax supporters.quote:Op zondag 19 april 2009 16:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik maak die opmerkingen niet hoor? Niet gefrustreerd hoor, maar je kunt ook een keer niet zo 'antiAjaxfans' reageren, dus...
Nog gefeliciteerd met Grunn!quote:Op zondag 19 april 2009 17:01 schreef Grulez het volgende:
Hup
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |