ik vinde de goals van FC Groningen mooier - de doelpalen doen veel steviger aan - dit vindt ik zelf zo'n beetje van die palen van Jan-lik-me-vestje eigenlijk dus best wel!quote:
Whehequote:Op zondag 19 april 2009 16:55 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Zo heb ik er meer gezien dit weekend
quote:Op zondag 19 april 2009 16:55 schreef FL_Freak het volgende:
BOERUHHH [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wat ben jij een trieste fokker. Zo, dat wilde ik zomaar even kwijt.quote:Op zondag 19 april 2009 16:56 schreef VatosLoco het volgende:
GOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL![]()
Ga nu maar huilen Ajakkes nerds![]()
Eerst schelden op Vermeer, stop hij de strafschop is het weer een held
Mensen die denken dat Ajacieden denken dat ze nog kampioen kunnen worden...quote:Op zondag 19 april 2009 16:54 schreef Joeriii het volgende:
Al die Ajacieden die dachten dat ze wel ff nog kampioen zouden worden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zelfde, iemand die een goede stream heeft die gelijk loopt. Graag via pm, dank.quote:Op zondag 19 april 2009 16:55 schreef sjeppert het volgende:
stream loop achter
lees alles hier al wat er gaat gebeuren
Ach ja.quote:Op zondag 19 april 2009 16:57 schreef DirkZz het volgende:
PSV is liedjes aan het jatten van Twente... eerst Reker waar is je beker, en nu ons Cheerio liedeke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |