Dat lijkt me niet helemaal logisch, want die moeten het meest betalen als iedereen apart betaalt.quote:Op zondag 19 april 2009 14:22 schreef hardromacore het volgende:
[..]
joehoe.. vaak zitten de schransers/zuipers te zeiken
Zoals je dus hieruit kunt halen:quote:Goede klacht. Je zal maar ¤5 teveel betalen, heel je leven naar de knoppen.
quote:Op zondag 19 april 2009 14:20 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
zorg er dan wel voor dat je de correcte term gebruikt....
Ik heb daar wel geld voor, ik nuttig gewoon minderquote:Op zondag 19 april 2009 14:21 schreef TNA het volgende:
[..]
Jij vindt het wel gezellig om toe te kijken tijdens het voor- en nagerecht omdat je daar geen geld voor hebt?
"Jongens, wie haalt het volgende hoofdgerecht?"quote:Op zondag 19 april 2009 14:22 schreef LordNemephis het volgende:
Wij doen altijd om de beurt een rondje voor iedereen halen, werkt perfect. Soms te perfect want ik heb een kater :S
Neem dan gewoon soep en een kop koffiequote:Op zondag 19 april 2009 14:23 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Ik heb daar wel geld voor, ik nuttig gewoon minder
Ik begrijp dat jij kunt proeven hoe duur een wijn is?quote:Op zondag 19 april 2009 14:22 schreef diomedes het volgende:
Ik zelf lust niet eens iets van boven de 4 euro per glas
die zeuren dan ook wanneer een matig iemand voorsteld ieder voor zich te betalenquote:Op zondag 19 april 2009 14:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet helemaal logisch, want die moeten het meest betalen als iedereen apart betaalt.
Een fles wijn van 5 euro?quote:Op zondag 19 april 2009 14:22 schreef diomedes het volgende:
[..]
Zoals je dus hieruit kunt halen:
Compleet situatie afhankelijk.
Afspreken is onzin, wordt je alleen maar scheef aangekeken. Je moet kijken met wie je gaat.
Ik heb vrienden waarbij een fles wijn van 100 euro te min is bij het eten. En ik heb vrienden waarbij een fles wijn van 5 euro prima is. Ik zelf lust niet eens iets van boven de 4 euro per glas, dan is er een groot verschil wanneer je voor jezelf betaald, of ook voor een nader,
Ah, zo.quote:Op zondag 19 april 2009 14:24 schreef hardromacore het volgende:
[..]
die zeuren dan ook wanneer een matig iemand voorsteld ieder voor zich te betalen
Ja, het is ook echt lastig om met die vrienden even te bespreken dat jij een fles van ¤100 niet anders vindt smaken dan een fles van ¤5. Lastig hè, communiceren.quote:Op zondag 19 april 2009 14:22 schreef diomedes het volgende:
[..]
Zoals je dus hieruit kunt halen:
Compleet situatie afhankelijk.
Afspreken is onzin, wordt je alleen maar scheef aangekeken. Je moet kijken met wie je gaat.
Ik heb vrienden waarbij een fles wijn van 100 euro te min is bij het eten. En ik heb vrienden waarbij een fles wijn van 5 euro prima is. Ik zelf lust niet eens iets van boven de 4 euro per glas, dan is er een groot verschil wanneer je voor jezelf betaald, of ook voor een nader,
Precies.quote:Op zondag 19 april 2009 14:12 schreef TC03 het volgende:
Goede klacht. Je zal maar ¤5 teveel betalen, heel je leven naar de knoppen.
* MarMar wel een beetje.quote:Op zondag 19 april 2009 14:24 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij kunt proeven hoe duur een wijn is?
laat mijn neus erbuiten jaquote:Op zondag 19 april 2009 14:20 schreef hardromacore het volgende:
[..]
He daar hebben we Pezu met zijn vooroordelen en zijn lange neus
Natuurlijk kun je kwaliteit (en dus tot op zekere hoogte prijs) proeven, maar een uitspraak als "Ik lust geen wijn van meer dan vier euro per glas" slaat als een lul op een drumstel.quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 14:26 schreef Sargon het volgende:
Een echte heer legt zelf geld bij als je weet dat je veel duurder hebt gegeten en gedronken.
Is dat zo? Bron?quote:Op zondag 19 april 2009 14:33 schreef EdAtTheBar het volgende:
Typische boeren Nederlandse, vrekkige, pauperige achterlijkheid. In de ontwikkelde landen in Europa, waar men het woord stijl wel kent, kennen ze dit probleem niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |