Wowquote:Op zaterdag 18 april 2009 14:19 schreef Guuzewuus het volgende:
Pasfoto. (gewoon voor de leuk, dus zonder aan de eisen te vodloen
)
Foto van pasfoto, dus minder scherp en ook wat vertekend omdat ik hem scheef hield![]()
[ afbeelding ]
ik heb al een rozequote:Op zondag 19 april 2009 15:25 schreef Rewimo het volgende:
Ja net echt hè? Het is een echte gitaar maar dan op kinderformaat. Hij krijgt er al heel aardig geluid uit moet ik zeggen
Die heb ik ook gespot maar dat was meer ukelele-formaatquote:
ik heb een helemaal roze kindergitaartje hoor! niet ukeleleformaatquote:Op zondag 19 april 2009 16:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die heb ik ook gespot maar dat was meer ukelele-formaat
ik moest even kijkenquote:Op zondag 19 april 2009 17:53 schreef Estrys het volgende:
Luuke en GeerWat een mooie ogen (Luuke dan)
Christan![]()
Wij zijn een eindje gaan wandelen en naar een verjaardag geweest, Veel bekijks van oud ooms en tantes natuurlijk. Seb vond er niet zoveel aan geloof ik![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 april 2009 17:53 schreef Estrys het volgende:
Luuke en GeerWat een mooie ogen (Luuke dan)
Christan![]()
Wij zijn een eindje gaan wandelen en naar een verjaardag geweest, Veel bekijks van oud ooms en tantes natuurlijk. Seb vond er niet zoveel aan geloof ik![]()
[ afbeelding ]
Ik kan er niet mee overweg, probeerde vandaag een greep maar de hals is te smal. Of mijn vingers te dik, dat kan ookquote:Op zondag 19 april 2009 18:26 schreef Dakota het volgende:
ik heb een helemaal roze kindergitaartje hoor! niet ukeleleformaat!
(voor mijzelf..kindermaatklauwen )
quote:Op zondag 19 april 2009 21:18 schreef renzell het volgende:
Christan trouwens ook! Wát een mooie ogen heeft ie toch Rewimo!
Ah, liefquote:Op zondag 19 april 2009 21:19 schreef DJMO het volgende:
eindelijk heb ik dan toch een scherpe foto van JJ die aan het lachen is:
[ afbeelding ]
het heeft me een half uur gekost, maar het resultaat mag er zijn
gelukkig is mijn schoondochter gek op dierenquote:Op zondag 19 april 2009 23:09 schreef maffemuts het volgende:
Zo, en dan is het nu tijd voor de fotospam van Rachel ( en nee ze is niet meer beschikbaar, ze gaat al trouwen met JJ van DJMO)
[ afbeelding ]
Poseren voor Fok!
[ afbeelding ]
Moet dat nou mama? ik ben druk aan het stappen.. nou ja vooruit dan maar![]()
[ afbeelding ]
Geen beschrijving nodig denk ik zelf
Het meeste gewoon op hun eigen kamers!quote:Op maandag 20 april 2009 10:46 schreef Lishe het volgende:
Wat een prachtige jarige job!! Gefeliciteerd mooie Junah!
(En Tan, opperervaringsdeskundige... Waar laat je al dat speelgoed?!?)
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 20 april 2009 10:43 schreef Tan het volgende:
Ik ben helemaal verliefd op Mila
Janena, wat een bijzondere namen hebben jouw kinderenEn wat een knapperds! (mag ik vragen waarom je jongste in het ZH ligt?)
Junah was gisteren jarig
[ afbeelding ]
Klik hier voor meer feestelijke foto's
Daar ben ik ook wel erg benieuwd naarquote:Op maandag 20 april 2009 10:43 schreef Tan het volgende:
Janena, wat een bijzondere namen hebben jouw kinderenEn wat een knapperds! (mag ik vragen waarom je jongste in het ZH ligt?)
Gefeliciteerd!!quote:Junah was gisteren jarig
Gelukkig! Want zo'n ziek kleintje is dubbel zo zielig (groten zijn ook zielig als ze ziek zijn... maar hoe hulpelozer ze zijn hoe zieliger vind ik.)quote:Op maandag 20 april 2009 18:10 schreef Janena het volgende:
Hij piept nog enorm (zijn ademhaling bedoel ik)maar dat kan nog wel even duren, hij krijgt alleen nog pufjes, verder is hij overal vanaf gelukkig.
èn een slim en creatief meisje!quote:Op maandag 20 april 2009 11:44 schreef Ireth het volgende:
Men neme een step, een windmolen en een springtouw...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:51 schreef DJMO het volgende:
ik vind die met die beer sweet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
alles zelf doen is leuker dan gevoerd worden blijkt wel, hij had wel de grootste lol, en ik niet minder om dat lachebekje van hem
jij gaat schoonmaken he?? dat is de taak van de moeder van het meisjequote:Op dinsdag 21 april 2009 19:17 schreef maffemuts het volgende:
[..]x²
Wat n mooie zwijnestal gaan die 2 saampjes maken
Ik lever mn schoonmoeder wel meequote:Op dinsdag 21 april 2009 19:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
jij gaat schoonmaken he?? dat is de taak van de moeder van het meisje
Goed gegeten X! Ik zei toch dat spaghetti lekker was!quote:
die pyama heeft Elin in t rozequote:Op dinsdag 21 april 2009 23:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ff naar de camera kijken
[ afbeelding ]
En dat jurkje haal ik net met lichtroze vlekken uit de wasmachine.quote:
ik dacht even dat ik een foto van jr. zag, hij heeft precies hetzelfde pakjequote:Op dinsdag 21 april 2009 23:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ff naar de camera kijken
[ afbeelding ]
12 wekenquote:Op woensdag 22 april 2009 09:01 schreef Fruppel het volgende:
WAUW wat een mooie foto's weer![]()
![]()
![]()
Wat foto's van vanmorgen 07:30, 11 weken oud.
Het was nog vroeg he hahaquote:Op woensdag 22 april 2009 18:23 schreef Jore het volgende:
[..]
12 weken![]()
Wat lijkt ze op jou! Echt een heel fijn gezichtje, lief.
Dat dacht ik dus ook Freecell! Weet ook niet precies wat het is, maar ik moest dus ook aan leander denken!quote:Op donderdag 23 april 2009 07:57 schreef freecell het volgende:
Webkim wat sneu!
En Tyler is een tof mannetjeHeeft wel ergens wat van de onze
(misschien dat hij net zoveel haar heeft of zo, ik weet het niet
)
Uhu. Als je naar de afzonderlijke dingen kijkt (ogen, neus, mond) is er eigenlijk geen gelijkenis, maar alles bij elkaar weer wel ofzoquote:Op donderdag 23 april 2009 08:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook Freecell! Weet ook niet precies wat het is, maar ik moest dus ook aan leander denken!
Wil je Stan even lenen, hij vond dat je een goed figuur had..quote:Op donderdag 23 april 2009 13:09 schreef Moonah het volgende:
Ooooeeeh, Dean, jij hartenbreker...![]()
Ik wil ook een kind met veul haar.![]()
Zo ongeveerquote:Op donderdag 23 april 2009 13:33 schreef lily het volgende:
Ik heb wel een kleuter met veel haar
[ afbeelding ]
Oh wow! Die ogen ook! Mooie Deanquote:Op donderdag 23 april 2009 13:03 schreef Vivi het volgende:
Wat zielig Webkim! Zijn het geen kiezen die doorkomen? Ik roep maar wat hoor.
Floortje heeft zo'n aparte oogkleur, mooi.
Mijn kind is weer eens naar de kapper geweest en nu lijkt hij wel een kleuter!
Als je het kwijl op zijn vestje even wegdenkt...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, één van die meisjes 'kent' ze, want dat is haar voorleesmeisje. Af en toe komen de kinderen uit groep 8 voorlezen (1 voorleeskind per kleuter) en dit meisje leest dan Maria voor.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:01 schreef snoopy het volgende:
oooh die laatste van Mariaen ze keek zo blij
Wat lief van die meisje!
Ze staat echt zo lief op de fotoquote:Op donderdag 23 april 2009 22:06 schreef Sugar het volgende:
Toen wel, we hebben haar gewoon zo vlug mogelijk geholpen en een beetje water gegeven.![]()
![]()
Maar kijkend naar de foto's breekt ook mijn hart, hoor.![]()
quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:59 schreef Chell het volgende:
En Raïssa, dat gaan mooie foto's worden, ik weet het zeker!!!
Ja, volgende week zondagquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:45 schreef Sugar het volgende:
Ga jij ze maken, Chell, de foto's van Raissa? Leuk!!!
Ik meerquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:13 schreef Chell het volgende:
[..]
Ja, volgende week zondagHeb er erg veel zin in
Als ze het maar laatquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:52 schreef LovelyLady het volgende:
Elin, jij gaat harten breken als je later groot bent.
Graaft ie zich daar niet uit joh?quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:35 schreef Ireth het volgende:
Kind en knien.
[ afbeelding ]
Kind is op schoolreis geweest vandaag en ligt knock out in haar bed, knien heeft zich vermaakt in de tuin en ligt gestrekt in zijn kooi
Wat een lief hoofdje heeft ze!quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:31 schreef Fruppel het volgende:
En eentje van vandaag omdat ik het niet laten kan...
[ afbeelding ]
en speen!quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:31 schreef Fruppel het volgende:
Elin
[ afbeelding ]
Zelfde romper en doekje
[ afbeelding ]
En eentje van vandaag omdat ik het niet laten kan...
[ afbeelding ]
Verder teveel gezien om allemaal apart op te reageren maar allemaal super foto's!!
Huh?quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:13 schreef lady-wrb het volgende:
waarom maak jij foto's van dode vogels, rewimo?
dat is zielig
quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:50 schreef Fuente het volgende:
Merel oefent met omrollen
[ afbeelding ]
Zusjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met dit ding loopt Sara de laatste dagen constant rond
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind 'r ook prachtig.quote:Op zondag 26 april 2009 12:38 schreef Vivi het volgende:
Wat is Jolie toch een plaatje van een kind.
Welnee...quote:Op zondag 26 april 2009 19:51 schreef Luchtbel het volgende:
Oh die zoon van jullie. Dat is een boef of niet?
quote:
Ja, lief hèquote:Op maandag 27 april 2009 13:27 schreef Sugar het volgende:
Hihi, Tan, blijft gek he, die krullen bij Storm, als broertje van Marie? Ze is gelukkig niet jaloers, hoewel ze weleens hardop 'droomt' dat ze krullen gaat maken.
het kan nog hoor, ik kreeg op mijn 12de ineens een bos krullen. (kan het niet bewijzen, ik heb eigenhandig alle foto's uit die tijd verscheurd, zo erg vond ik het)quote:Op maandag 27 april 2009 13:27 schreef Sugar het volgende:
Hihi, Tan, blijft gek he, die krullen bij Storm, als broertje van Marie? Ze is gelukkig niet jaloers, hoewel ze weleens hardop 'droomt' dat ze krullen gaat maken.
Bij sommige babietjes kan je niet goed zien of het nou een jongetje of een meisje is maar bij Julian zie je dat heel duidelijk! Wat een schatje!quote:Op maandag 27 april 2009 15:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
[ afbeelding ]
Julian gisterochtend. Heel goed wakker.
[ afbeelding ]
Z'n vingertjes vindt ie erg lekker.
[ afbeelding ]
Hij kan heel ernstig kijken
Die lopers bedoel je? Van de Ikea.quote:Op maandag 27 april 2009 16:12 schreef huuphuup het volgende:
Wat een mooierd is Julianen ik heb ook van die dingesen op tafel!
ja die!quote:Op maandag 27 april 2009 17:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Die lopers bedoel je? Van de Ikea.
dat weet ik niet, ik mag het nog niet openmaken en hij wil het niet vertellen. Maar ik denk dat het iets met voetjes en verf te maken heeftquote:
wat kan ie goed geheimen bewarenquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:58 schreef Estrys het volgende:
[..]
dat weet ik niet, ik mag het nog niet openmaken en hij wil het niet vertellen. Maar ik denk dat het iets met voetjes en verf te maken heeft
En dan gaan bowlen!quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:01 schreef Dakota het volgende:
[..]
wat kan ie goed geheimen bewaren
net zoiets als.. zwemspullen meenemen maar ik vertel niet wat we gaan doen
ja he.. terwijl ik een half uur met een lammetje heb gezeten..quote:Op woensdag 29 april 2009 08:38 schreef Sorbootje het volgende:
Haha dat lammetje kijkt echt zo van: "Eej, wat denk jij in mijn mond te gaan stoppen?"
Ze lijkt inderdaad een stuk ouder! Ik denk dat dat ook wel met haar mooie haartjes te maken heeftquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:41 schreef Dakota het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik vind r plotseling ouder lijken
kloptquote:Op woensdag 29 april 2009 18:15 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vind het zo grappig dat Elin zo onverstoorbaar dezelfde gezichtsuitdrukking (licht verbaasd) blijft houden. Echt zo van: "Ja ik weet ook niet wie die mafkezen zijn, ze lagen ineens in beeld"
wil je d'r een dagje lenen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:21 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Bijna Jarige Jet! wat een leuk idee Beaker!
En I just LOVE Amber van Vicky!
Leuke meiden ook van LadyS trouwens, met die bril hihi
Nice familieportret Dakota
quote:
watquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:06 schreef nixxx het volgende:
[..]ik vind dat Elin altijd van dat leuke eigenwijze Chucky-haar heeft
![]()
Uithuwelijken?? moet je wel meer dan 6 geitjes bieden, anders gaat terrorbeppie met Thomas aan de haal
als Reinhilde of Maneek dit leest ga ik zo'n pak slaag krijgen joh![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |