Welnee...quote:Op zondag 26 april 2009 19:51 schreef Luchtbel het volgende:
Oh die zoon van jullie. Dat is een boef of niet?
quote:
Ja, lief hèquote:Op maandag 27 april 2009 13:27 schreef Sugar het volgende:
Hihi, Tan, blijft gek he, die krullen bij Storm, als broertje van Marie? Ze is gelukkig niet jaloers, hoewel ze weleens hardop 'droomt' dat ze krullen gaat maken.
het kan nog hoor, ik kreeg op mijn 12de ineens een bos krullen. (kan het niet bewijzen, ik heb eigenhandig alle foto's uit die tijd verscheurd, zo erg vond ik het)quote:Op maandag 27 april 2009 13:27 schreef Sugar het volgende:
Hihi, Tan, blijft gek he, die krullen bij Storm, als broertje van Marie? Ze is gelukkig niet jaloers, hoewel ze weleens hardop 'droomt' dat ze krullen gaat maken.
Bij sommige babietjes kan je niet goed zien of het nou een jongetje of een meisje is maar bij Julian zie je dat heel duidelijk! Wat een schatje!quote:Op maandag 27 april 2009 15:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
[ afbeelding ]
Julian gisterochtend. Heel goed wakker.
[ afbeelding ]
Z'n vingertjes vindt ie erg lekker.
[ afbeelding ]
Hij kan heel ernstig kijken
Die lopers bedoel je? Van de Ikea.quote:Op maandag 27 april 2009 16:12 schreef huuphuup het volgende:
Wat een mooierd is Julianen ik heb ook van die dingesen op tafel!
ja die!quote:Op maandag 27 april 2009 17:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Die lopers bedoel je? Van de Ikea.
dat weet ik niet, ik mag het nog niet openmaken en hij wil het niet vertellen. Maar ik denk dat het iets met voetjes en verf te maken heeftquote:
wat kan ie goed geheimen bewarenquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:58 schreef Estrys het volgende:
[..]
dat weet ik niet, ik mag het nog niet openmaken en hij wil het niet vertellen. Maar ik denk dat het iets met voetjes en verf te maken heeft
En dan gaan bowlen!quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:01 schreef Dakota het volgende:
[..]
wat kan ie goed geheimen bewaren
net zoiets als.. zwemspullen meenemen maar ik vertel niet wat we gaan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |