Gelukkig! Want zo'n ziek kleintje is dubbel zo zielig (groten zijn ook zielig als ze ziek zijn... maar hoe hulpelozer ze zijn hoe zieliger vind ik.)quote:Op maandag 20 april 2009 18:10 schreef Janena het volgende:
Hij piept nog enorm (zijn ademhaling bedoel ik)maar dat kan nog wel even duren, hij krijgt alleen nog pufjes, verder is hij overal vanaf gelukkig.
èn een slim en creatief meisje!quote:Op maandag 20 april 2009 11:44 schreef Ireth het volgende:
Men neme een step, een windmolen en een springtouw...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:51 schreef DJMO het volgende:
ik vind die met die beer sweet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
alles zelf doen is leuker dan gevoerd worden blijkt wel, hij had wel de grootste lol, en ik niet minder om dat lachebekje van hem
jij gaat schoonmaken he?? dat is de taak van de moeder van het meisjequote:Op dinsdag 21 april 2009 19:17 schreef maffemuts het volgende:
[..]x²
Wat n mooie zwijnestal gaan die 2 saampjes maken
Ik lever mn schoonmoeder wel meequote:Op dinsdag 21 april 2009 19:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
jij gaat schoonmaken he?? dat is de taak van de moeder van het meisje
Goed gegeten X! Ik zei toch dat spaghetti lekker was!quote:
die pyama heeft Elin in t rozequote:Op dinsdag 21 april 2009 23:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ff naar de camera kijken
[ afbeelding ]
En dat jurkje haal ik net met lichtroze vlekken uit de wasmachine.quote:
ik dacht even dat ik een foto van jr. zag, hij heeft precies hetzelfde pakjequote:Op dinsdag 21 april 2009 23:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ff naar de camera kijken
[ afbeelding ]
12 wekenquote:Op woensdag 22 april 2009 09:01 schreef Fruppel het volgende:
WAUW wat een mooie foto's weer![]()
![]()
![]()
Wat foto's van vanmorgen 07:30, 11 weken oud.
Het was nog vroeg he hahaquote:Op woensdag 22 april 2009 18:23 schreef Jore het volgende:
[..]
12 weken![]()
Wat lijkt ze op jou! Echt een heel fijn gezichtje, lief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |