Waarom? Er komen nog genoeg droge races dit seizoen.quote:
idd, áls ze eenmaal rijden is het geweldigquote:Op zondag 19 april 2009 09:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Waarom? Er komen nog genoeg droge races dit seizoen.
quote:Op zondag 19 april 2009 09:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het circuit blijft dan nog wel nat voor een groot deel van de race hoor.quote:Op zondag 19 april 2009 09:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Als hij nog een paar ronden had gewacht was iedereen aan het rijden met grote gaten en was hij ergens halverwege teruggekomen.quote:Op zondag 19 april 2009 09:32 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Wacht maar, totdat de pitstops beginnen
En dan een kwartier voor het eind weer een hoosbuiquote:Op zondag 19 april 2009 09:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Mag van mij wel op gaan drogen nu
hij moest welquote:Op zondag 19 april 2009 09:31 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Slechte keuze geweest van Alonso die pitstop, 19de nu..
En hij is al geweest, hij ligt 30 seconden achter ofzo, prima keus hoorquote:Op zondag 19 april 2009 09:31 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Slechte keuze geweest van Alonso die pitstop, 19de nu..
dat valt ook wel mee, daar maakt ie veel te veel fouten voorquote:
BBC ook..quote:Op zondag 19 april 2009 09:38 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan kijkt naar Sporza. Zonder reclame
met dat commentaar val ik weer in slaapquote:Op zondag 19 april 2009 09:38 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan kijkt naar Sporza. Zonder reclame
Met zo'n nat wegdek heb ik toch het gevoel dat er elk moment iets kan gebeuren.quote:Op zondag 19 april 2009 09:38 schreef FJD het volgende:
Ik vind t best saai eigenlijk
Hamilton en Buemi rijden sterk maar verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |