Wacht maar, totdat de pitstops beginnenquote:Op zondag 19 april 2009 09:31 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Slechte keuze geweest van Alonso die pitstop, 19de nu..
Waarom? Er komen nog genoeg droge races dit seizoen.quote:
idd, áls ze eenmaal rijden is het geweldigquote:Op zondag 19 april 2009 09:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Waarom? Er komen nog genoeg droge races dit seizoen.
quote:Op zondag 19 april 2009 09:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het circuit blijft dan nog wel nat voor een groot deel van de race hoor.quote:Op zondag 19 april 2009 09:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Als hij nog een paar ronden had gewacht was iedereen aan het rijden met grote gaten en was hij ergens halverwege teruggekomen.quote:Op zondag 19 april 2009 09:32 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Wacht maar, totdat de pitstops beginnen
En dan een kwartier voor het eind weer een hoosbuiquote:Op zondag 19 april 2009 09:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Mag van mij wel op gaan drogen nu
hij moest welquote:Op zondag 19 april 2009 09:31 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
En hij is al geweest, hij ligt 30 seconden achter ofzo, prima keus hoorquote:Op zondag 19 april 2009 09:31 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
dat valt ook wel mee, daar maakt ie veel te veel fouten voorquote:
BBC ook..quote:Op zondag 19 april 2009 09:38 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan kijkt naar Sporza. Zonder reclame
met dat commentaar val ik weer in slaapquote:Op zondag 19 april 2009 09:38 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan kijkt naar Sporza. Zonder reclame
Met zo'n nat wegdek heb ik toch het gevoel dat er elk moment iets kan gebeuren.quote:Op zondag 19 april 2009 09:38 schreef FJD het volgende:
Ik vind t best saai eigenlijk
Hamilton en Buemi rijden sterk maar verder
Ja ok , maar die rijdt heel safe. Niks mis mee hoorquote:Op zondag 19 april 2009 09:39 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Massa doet het anders een stuk beter...
quote:Op zondag 19 april 2009 09:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Schumacher deed het ooit eens, op Spa geloof ik bij DC.
Oh ja geweldig was datquote:Op zondag 19 april 2009 09:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
met het verschil dat zowel montoya als schumacher aan de leiding reden toen ze geramd werden, dan doet het toch net effe meer pijnquote:Op zondag 19 april 2009 09:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Schumacher ramde DC.quote:Op zondag 19 april 2009 09:44 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
met het verschil dat zowel montoya als schumacher aan de leiding reden toen ze geramd werden, dan doet het toch net effe meer pijn
dan was het andersom, dan reed david aan de leiding toch?quote:
De Nespresso is hier binnen tien meter te bereikenquote:Op zondag 19 april 2009 09:43 schreef Sinister-D- het volgende:
gaan we weer met de SC, kun je koffie gaan zetten voor bij je eitje Walter
Volgens mij lapte hij DC en was Schumacher zelf de leider.quote:Op zondag 19 april 2009 09:45 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
dan was het andersom, dan reed david aan de leiding toch?
of zit ik er nu helemaal langs, zo herinner ik het me wel iig
DC werd op een ronde gezet, ging langzaam rijden aan de zijkant van het circuit (aan de kant van de racelijn), Schumi klapt er bovenopquote:Op zondag 19 april 2009 09:45 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
oh, ja mijn geheugen heeft hier en daar wat gatenquote:Op zondag 19 april 2009 09:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij lapte hij DC en was Schumacher zelf de leider.
DC werd gelapt, maar kreeg van Ron Dennis te opdracht om Schumacher te elimineren: net zoals Hakkinen dat probeerde in de eerste ronde in de eerste bocht, maar zichzelf elimineerde.quote:Op zondag 19 april 2009 09:45 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Klopt, hij kwam razendsnel dichter bij DC en die ging ineens van het gas, waarna MS er achterop knalde. Die kop van hem daarna in de pits was priceless, jammer dat hij werd tegengehouden bij McLarenquote:Op zondag 19 april 2009 09:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij lapte hij DC en was Schumacher zelf de leider.
whehehe, die kop die herinner ik me nog wel goed jaquote:Op zondag 19 april 2009 09:47 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Klopt, hij kwam razendsnel dichter bij DC en die ging ineens van het gas, waarna MS er achterop knalde. Die kop van hem daarna in de pits was priceless, jammer dat hij werd tegengehouden bij McLaren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |