Je baasquote:Op zondag 19 april 2009 03:10 schreef Janstersons het volgende:
Formuleren en Structureren
Spelling / Stijl / Grammatica
Who gives a fuck!
quote:Op zondag 19 april 2009 03:01 schreef leolinedance het volgende:
trend?
TS = kansloos want hij wordt vaak afgezeikt door z'n hoogleraren vanwege z'n vele grammaticale fouten.quote:Op zondag 19 april 2009 03:16 schreef Gitanov het volgende:
Snap er niks van .
Kan iemand mij het uitleggen ? !
trent >> trend?quote:Op zondag 19 april 2009 03:43 schreef leolinedance het volgende:
Dat zeg ik.
Ik zie geen trend in de zin van ts.quote:Op zondag 19 april 2009 03:49 schreef r_one het volgende:
[..]
trent >> trend?
zeg je?
Ik begrijp niet wat je bedoelt![]()
trent is niet goed, trend ook niet.quote:Op zondag 19 april 2009 04:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik zie geen trend in de zin van ts.
Sommige mensen beheersen de Nederlandse taal gewoon fatsoenlijk.quote:Op zondag 19 april 2009 04:18 schreef Siniti het volgende:
Mensen die alles op alles zetten om geen typefouten op Fok! te maken_!!!!!!!!!!
Als we toch bezig zijnquote:
Da's inderdaad drie keer niks.quote:Op zondag 19 april 2009 08:52 schreef Desunoto het volgende:
Wat een kuttoppik.
Er hoort geen spatie tussen een letter en een leesteken, prutser.quote:Op zondag 19 april 2009 02:59 schreef Armoed het volgende:
En nu ik toch bezig ben, er hoort geen spatie tussen de laatste letter van een zin en een vraagteken/uitroepteken.
Syndroom, niet syndrome.quote:Op zondag 19 april 2009 02:59 schreef Armoed het volgende:
Klacht: Dit soort non-argumenten als je iemand wijst op een taalfout. Ja, we begrijpen allemaal wat je bedoelt, anders had ik wel een topic aangemaakt met een titel in de trent van 'mensen met Down's syndrome' (wat overigens geen slecht idee is nu ik het zo eens zie). Heb je zulke dingen weleens tegen een hoogleraar gezegd als je een essay terugkreeg?
Dat dacht ik ook.
Ga NL leren, imbecielen.
En nu ik toch bezig ben, er hoort geen spatie tussen de laatste letter van een zin en een vraagteken/uitroepteken.
quote:
Duzzzquote:
Wel tussen (but not limited to) een trait d'union en een apostrophe en dat zijn ook leestekens.quote:Op zondag 19 april 2009 10:16 schreef zovty het volgende:
[..]
Er hoort geen spatie tussen een letter en een leesteken, prutser.
Als we hier maar een beetje Brabantse zwakzinnigheden gaan toestaan is het einde zoek natuurlijk hè.quote:Op zondag 19 april 2009 17:43 schreef Armoed het volgende:
'trent' is een geaccepteerde Brabantse verbastering van 'trant'.
quote:Op zondag 19 april 2009 17:43 schreef Armoed het volgende:
'trent' is een geaccepteerde Brabantse verbastering van 'trant'.
quote:Heb je zulke dingen weleens tegen een hoogleraar gezegd als je een essay terugkreeg?
Zowel 'Down' als 'Down's' als 'Trisomy 21' zijn goed.quote:
Faalhaas het is naar ene meneer Down genoemd, dus Down's Syndrome is gewoon goed.quote:
Trisomie, pauper. Als je het toch over fatsoenlijk Nederlands praten hebt kan je in ieder geval zelf het goede voorbeeld gevenquote:Op zondag 19 april 2009 19:27 schreef Armoed het volgende:
[..]
Zowel 'Down' als 'Down's' als 'Trisomy 21' zijn goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |