KSC'ers?quote:
Haha oké, hier is dat alweer eventjes voorbijquote:Op zondag 19 april 2009 06:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Neuh, het is alweer bijna lunchtijd..
Die heb ik niet.quote:Op zondag 19 april 2009 08:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
DM kun jij niet even een foto van onweer plaatsen?
.quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 18-04-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 024 marcb1974
02. 015 DaMart
03. 014 KapiteinGasthof
04. 013 indahnesia.com
05. 010 Adolecens
06. 010 Pien85
07. 009 Papierversnipperaar
08. 009 Dr_Flash
09. 007 DR34M3R
10. 007 cablegunmaster
11. 007 Lenny_Leonard
12. 005 Nijns
13. 004 Californium
14. 004 Sjowhan
15. 003 Klonk
16. 002 OA
17. 001 es70
18. 001 Pheno
Reeks-statistieken!
Gelukkig sta ik er weer niet inquote:Op zondag 19 april 2009 08:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die heb ik niet.
Ik heb echter wel een lijst met de KSC-posters van gisteren:
[..]
.
Mogguh chefquote:
niet echt veel gepost gisteren hierquote:Op zondag 19 april 2009 08:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die heb ik niet.
Ik heb echter wel een lijst met de KSC-posters van gisteren:
[..]
.
Weekend he, dan heb ik nuttigere dingen te doenquote:Op zondag 19 april 2009 08:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
niet echt veel gepost gisteren hier
Kommie doen dan?quote:Op zondag 19 april 2009 08:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
OA.
Ik kom straks nog jouw richting op.
Dat is dan weer uitermate jammer. Schiedamquote:Op zondag 19 april 2009 08:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga een dagje op pad met familie uit Schiedam. Daar rijd ik zometeen naartoe dus.
Ik wacht op mijn nuttigere ding, ze komt dinsdag weer.quote:Op zondag 19 april 2009 08:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weekend he, dan heb ik nuttigere dingen te doen.
Waar?quote:
Nog niet, ga volgende week weer zoeken. Wil wat gehuurd hebben voordat ik 20 mei naar Nederland vlieg. Met een beetje geluk ben ik ook voor die tijd al verhuisd, al is dat misschien wat te optimistisch.quote:Op zondag 19 april 2009 08:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Heb je al een huis gevonden Indah?
Oke, ben benieuwdquote:Op zondag 19 april 2009 08:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nog niet, ga volgende week weer zoeken. Wil wat gehuurd hebben voordat ik 20 mei naar Nederland vlieg. Met een beetje geluk ben ik ook voor die tijd al verhuisd, al is dat misschien wat te optimistisch.
dra-ma-tisch!quote:Op zondag 19 april 2009 08:25 schreef OA het volgende:
Oeh, dit is de 5e post van de dag. Alweer 3 meer dan gisteren
20 mei? Dan moeten we de meet een week verschuiven!quote:Op zondag 19 april 2009 08:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nog niet, ga volgende week weer zoeken. Wil wat gehuurd hebben voordat ik 20 mei naar Nederland vlieg. Met een beetje geluk ben ik ook voor die tijd al verhuisd, al is dat misschien wat te optimistisch.
Ik ben bang dat ik dat niet ga redden. Ik zou 10 uur in Schiedam zijn, want ze hebben wat besproken ergens. Maar die kop thee houd ik wel tegoed danquote:Op zondag 19 april 2009 08:24 schreef OA het volgende:
[..]
Dat is dan weer uitermate jammer. Schiedam
Kom eerst even langs de buurgemeente, dan staat er een kop thee voor je klaar!
Alleen, er is geen tijd om een visum te regelen (3 maanden nodig) anders had ik het wel gedaan. Uitstel van de vakantie was ook geen optie, anders was dat een goede extra reden. Maar die 10 dagen in het buitenland komen ook wel goed...quote:Op zondag 19 april 2009 08:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Oke, ben benieuwd
Gaat je vriendin mee naar NL? Of ga je alleen?
Bek houwequote:Op zondag 19 april 2009 08:29 schreef OA het volgende:
Oh, wacht, een KSC-meet. Die gaat toch niet door...
quote:Op zondag 19 april 2009 08:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik dat niet ga redden. Ik zou 10 uur in Schiedam zijn, want ze hebben wat besproken ergens. Maar die kop thee houd ik wel tegoed dan.
You are right OA.quote:Op zondag 19 april 2009 08:29 schreef OA het volgende:
Oh, wacht, een KSC-meet. Die gaat toch niet door...
Dat zei ik vorige week al, maar vond geen gehoor.quote:Op zondag 19 april 2009 08:28 schreef OA het volgende:
[..]
20 mei? Dan moeten we de meet een week verschuiven!
quote:
Lees: de DaMart ninja RSS feed ging niet af....quote:Op zondag 19 april 2009 08:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weekend he, dan heb ik nuttigere dingen te doen.
Die TirolerKaffeetasse wilt niet meeten?quote:Op zondag 19 april 2009 08:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat zei ik vorige week al, maar vond geen gehoor.
Veel plezier in Schiedam!quote:Op zondag 19 april 2009 08:38 schreef DaMart het volgende:
Maar goed, ik ga er vandoor. Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag en tot vanavond of zo.
voor een minimeet ga ik niet half Nederland rondreizen he.. wie denk je wel dat ik benquote:Op zondag 19 april 2009 08:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Er is eindelijk een datum dat er KSC'ers komen...![]()
We doen wel een mini meet in de week erna
De deal was dat jij er op de fiets kon komen tochquote:Op zondag 19 april 2009 08:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
voor een minimeet ga ik niet half Nederland rondreizen he.. wie denk je wel dat ik ben
dat is waar, en dat gebied is niet groter dan een cirkel van 3.7 km rondom mijn ouderlijk huis, aangezien ik daarmee net op de Markt in Eindhoven kan komen.quote:Op zondag 19 april 2009 08:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
De deal was dat jij er op de fiets kon komen toch
Mogguhquote:
Veel plezierquote:Op zondag 19 april 2009 09:17 schreef Pheno het volgende:
Ik ga naar de dierentuin, de familie pinguin gedag zeggen. Te mooi weer om te fokken
quote:Op zondag 19 april 2009 09:17 schreef Pheno het volgende:
Ik ga naar de dierentuin, de familie pinguin gedag zeggen. Te mooi weer om te fokken
Mogguhquote:Op zondag 19 april 2009 09:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Gezellig naar de dierentuin.
Goedemorgen.
Succesquote:Op zondag 19 april 2009 09:32 schreef DR34M3R het volgende:
Mogguh.
Muziek hard hier, en poetsen! Dan nog even naar een braderie als het mee zit, en naar een feestje bij mijn oom en tanteTussendoor moet ik nog even bij iemand langs ,dus het zou zomaar kunnen dat de braderie er bij in schiet
*aan de gang gaat
ik wil altijd alles.. En als de kids er niet zijn kan dat. Dat is overigens allemaal voor 17:00 uur, om half zes zijn ze weer terug.quote:Op zondag 19 april 2009 09:35 schreef indahnesia.com het volgende:
hey droom
Druk dagje voor een zondag zeg
ooh, da's tijd genoeg toch?quote:Op zondag 19 april 2009 09:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik wil altijd alles.. En als de kids er niet zijn kan dat. Dat is overigens allemaal voor 17:00 uur, om half zes zijn ze weer terug.
Dat is de manier. Lekkere muziek aan en je gaat als een trein.quote:Op zondag 19 april 2009 09:32 schreef DR34M3R het volgende:
Mogguh.
Muziek hard hier, en poetsen! Dan nog even naar een braderie als het mee zit, en naar een feestje bij mijn oom en tanteTussendoor moet ik nog even bij iemand langs ,dus het zou zomaar kunnen dat de braderie er bij in schiet
*aan de gang gaat
Hey.quote:Op zondag 19 april 2009 09:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mogguh
[..]
SuccesIk ga wassen en admi doen
je hebt van die bedrijven die zoiets kunnen uitvergroten danwel printen op doekquote:Op zondag 19 april 2009 10:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Deze wil ik op mijn kamer! :
[ afbeelding ]
Toevallig ervaring met zo'n bedrijf? Linkje?quote:Op zondag 19 april 2009 10:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
je hebt van die bedrijven die zoiets kunnen uitvergroten danwel printen op doek
Zoek maar eens op "foto op canvas", dan krijg je een hele reeksquote:Op zondag 19 april 2009 10:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Toevallig ervaring met zo'n bedrijf? Linkje?
quote:Op zondag 19 april 2009 10:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Toevallig ervaring met zo'n bedrijf? Linkje?
http://www.printopdoek.nl/ bv. Komt wel vaak terug, maar zelf geen ervaring mee..quote:Op zondag 19 april 2009 10:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zoek maar eens op "foto op canvas", dan krijg je een hele reeks
Als de F1 is afgelopen kan ik wel wat proberen. Heb je niet een hogere kwaliteit of nog wat groter?quote:Op zondag 19 april 2009 10:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
De foto is te klein..Iemand hier die dat kan veranderen?
En mogguh Marc
Dat zou echt tof zijn. Helaas geen andere kwaliteit, komt van een site maar die verkoopt em niet als schilderij maar alleen als opdruk op tasjesquote:Op zondag 19 april 2009 10:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Als de F1 is afgelopen kan ik wel wat proberen. Heb je niet een hogere kwaliteit of nog wat groter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
quote:Op zondag 19 april 2009 10:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat zou echt tof zijn. Helaas geen andere kwaliteit, komt van een site maar die verkoopt em niet als schilderij maar alleen als opdruk op tasjes
Een tasje is bij jou toch wel een standaard onderdeel van je imago?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op zondag 19 april 2009 10:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat zou echt tof zijn. Helaas geen andere kwaliteit, komt van een site maar die verkoopt em niet als schilderij maar alleen als opdruk op tasjes
*KLENG!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn beeld van KG helemaal aan diggelen..
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
quote:Op zondag 19 april 2009 10:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een tasje is bij jou toch wel een standaard onderdeel van je imago?
Ik ben een beroemd non-stijlicoonquote:Op zondag 19 april 2009 10:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een tasje is bij jou toch wel een standaard onderdeel van je imago?
quote:Op zondag 19 april 2009 10:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*KLENG!
Mijn beeld van KG helemaal aan diggelen..
quote:Op zondag 19 april 2009 11:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik ben een beroemd non-stijlicoonNiet dus
[..]
Had je een beeld van mij??
een tasje is beter dan je zakken vol proppenquote:
Dat krijg ik mezelf dus maar niet afgeleerd hè?quote:Op zondag 19 april 2009 11:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
een tasje is beter dan je zakken vol proppen
daarom dus een tasquote:Op zondag 19 april 2009 11:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat krijg ik mezelf dus maar niet afgeleerd hè?
Als ik eens een broek aan heb zonder zakken, of een rok, dan voel ik me compleet onthand
Heb ik. Meerdere zelfs. Van normaal formaat tot formaat hutkoffer, zoals mijn neef het noemt. Maar zelfs met tas prop ik van alles in mijn zakken. Telefoon, sleutels, portemonnaie..quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 11:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Heb ik. Meerdere zelfs. Van normaal formaat tot formaat hutkoffer, zoals mijn neef het noemt. Maar zelfs met tas prop ik van alles in mijn zakken. Telefoon, sleutels, portemonnaie..
zolang je zak maar niet leeg is.quote:Op zondag 19 april 2009 12:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom![]()
zelfs ik als man stop niks meer in mijn zakken, dat zit zoveel lekkerder
Ik vind het makkelijk. Alles bij de hand. Maar ik doe mijn best om het mezelf af te leren hoor. En soms lukt het me best een tijdje, tot ik weer van iemand de opmerking krijg dat die beurs in mijn kontzak echt niet vrouwelijk staatquote:Op zondag 19 april 2009 12:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom![]()
zelfs ik als man stop niks meer in mijn zakken, dat zit zoveel lekkerder
Hoe krijg je het allemaal gedaanquote:Op zondag 19 april 2009 12:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik vind het makkelijk. Alles bij de hand. Maar ik doe mijn best om het mezelf af te leren hoor. En soms lukt het me best een tijdje, tot ik weer van iemand de opmerking krijg dat die beurs in mijn kontzak echt niet vrouwelijk staat![]()
Je wilt mijn jaszakken niet zien. Eens in de zoveel tijd haal ik die zakken ook helemaal leeg, om daarna het meeste weer gewoon terug te stoppen.
Maar ik heb nu een zomerjas met kleine zakken, en die zitten op zo'n manier dicht dat ze niet eens handig zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |