voor een minimeet ga ik niet half Nederland rondreizen he.. wie denk je wel dat ik benquote:Op zondag 19 april 2009 08:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Er is eindelijk een datum dat er KSC'ers komen...![]()
We doen wel een mini meet in de week erna
De deal was dat jij er op de fiets kon komen tochquote:Op zondag 19 april 2009 08:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
voor een minimeet ga ik niet half Nederland rondreizen he.. wie denk je wel dat ik ben
dat is waar, en dat gebied is niet groter dan een cirkel van 3.7 km rondom mijn ouderlijk huis, aangezien ik daarmee net op de Markt in Eindhoven kan komen.quote:Op zondag 19 april 2009 08:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
De deal was dat jij er op de fiets kon komen toch
Mogguhquote:
Veel plezierquote:Op zondag 19 april 2009 09:17 schreef Pheno het volgende:
Ik ga naar de dierentuin, de familie pinguin gedag zeggen. Te mooi weer om te fokken
quote:Op zondag 19 april 2009 09:17 schreef Pheno het volgende:
Ik ga naar de dierentuin, de familie pinguin gedag zeggen. Te mooi weer om te fokken
Mogguhquote:Op zondag 19 april 2009 09:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Gezellig naar de dierentuin.
Goedemorgen.
Succesquote:Op zondag 19 april 2009 09:32 schreef DR34M3R het volgende:
Mogguh.
Muziek hard hier, en poetsen! Dan nog even naar een braderie als het mee zit, en naar een feestje bij mijn oom en tanteTussendoor moet ik nog even bij iemand langs ,dus het zou zomaar kunnen dat de braderie er bij in schiet
*aan de gang gaat
ik wil altijd alles.. En als de kids er niet zijn kan dat. Dat is overigens allemaal voor 17:00 uur, om half zes zijn ze weer terug.quote:Op zondag 19 april 2009 09:35 schreef indahnesia.com het volgende:
hey droom
Druk dagje voor een zondag zeg
ooh, da's tijd genoeg toch?quote:Op zondag 19 april 2009 09:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik wil altijd alles.. En als de kids er niet zijn kan dat. Dat is overigens allemaal voor 17:00 uur, om half zes zijn ze weer terug.
Dat is de manier. Lekkere muziek aan en je gaat als een trein.quote:Op zondag 19 april 2009 09:32 schreef DR34M3R het volgende:
Mogguh.
Muziek hard hier, en poetsen! Dan nog even naar een braderie als het mee zit, en naar een feestje bij mijn oom en tanteTussendoor moet ik nog even bij iemand langs ,dus het zou zomaar kunnen dat de braderie er bij in schiet
*aan de gang gaat
Hey.quote:Op zondag 19 april 2009 09:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mogguh
[..]
SuccesIk ga wassen en admi doen
je hebt van die bedrijven die zoiets kunnen uitvergroten danwel printen op doekquote:Op zondag 19 april 2009 10:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Deze wil ik op mijn kamer! :
[ afbeelding ]
Toevallig ervaring met zo'n bedrijf? Linkje?quote:Op zondag 19 april 2009 10:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
je hebt van die bedrijven die zoiets kunnen uitvergroten danwel printen op doek
Zoek maar eens op "foto op canvas", dan krijg je een hele reeksquote:Op zondag 19 april 2009 10:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Toevallig ervaring met zo'n bedrijf? Linkje?
quote:Op zondag 19 april 2009 10:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Toevallig ervaring met zo'n bedrijf? Linkje?
http://www.printopdoek.nl/ bv. Komt wel vaak terug, maar zelf geen ervaring mee..quote:Op zondag 19 april 2009 10:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zoek maar eens op "foto op canvas", dan krijg je een hele reeks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |