Deze post is een grapje neem ik aan?quote:Op maandag 20 april 2009 00:48 schreef Prosac het volgende:
Veel Ajacieden op dit forum en veel mensen tegen Ajax. Ik ga niemand hier de schuld in de schoenen schuiven, want het verschilt per keer. De ene keer is het een te zware tegenreactie van een lichtontvlambare Ajacied op een niet-Ajacied die een trollrekening vereffend. De andere keer gaan beide partijen te ver, soms een niet-Ajacied die niet grappig meer loopt te trollen en vaak pure wedstrijdfrustraties die geuit worden, terwijl men beter even tot 10 kan tellen of gewoon even de pc uitzetten.
want?quote:Op maandag 20 april 2009 09:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Deze post is een grapje neem ik aan?
Om vervolgens hier weer genegeerd te worden.quote:
Ik zeg dat je alle nadelige beslissingen van Sevilla onterecht vindt en jij gaat het ineens over Ajax hebben?quote:Op maandag 20 april 2009 09:39 schreef sezten het volgende:
[..]
Om vervolgens hier weer genegeerd te worden.
Hoi![]()
Prosac waar sloeg die opmerking op dat ik sjimz aanval? Of had je jouzelf al verbeterd?
quote:De ene keer is het een te zware tegenreactie van een lichtontvlambare Ajacied op een niet-Ajacied die een trollrekening vereffend.
Waar hebben we het in godsnaam overquote:terwijl men beter even tot 10 kan tellen of gewoon even de pc uitzetten.
Normaal wat over wedstrijden?quote:Op maandag 20 april 2009 09:42 schreef Prosac het volgende:
Ik krijg bij jou het gevoel dat je constant Sjimz op de huid zit. Hij zegt normaal wat over de wedstrijden en vervolgens hopla, direct de aanval inzetten.
Erg inhoudelijke post is het niet?quote:Op maandag 20 april 2009 09:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
In jouw ogen zijn alle beslissingen tegen Sevilla onterecht.
Ik geloof niet dat jij de situaties gezien hebt dus jij hebt sowieso geen recht van spreken.quote:Op maandag 20 april 2009 09:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zeg dat je alle nadelige beslissingen van Sevilla onterecht vindt en jij gaat het ineens over Ajax hebben?
In het Primera Division topic?
Jezus, mag ik ook een foutje maken door in het verkeerde topic te posten?quote:Op maandag 20 april 2009 09:56 schreef sjimz het volgende:
natrappen?
En ik zeg op een gegeven moment dat het genoeg is met het offtopic en dan ga je vervolgens een youtubevideo van de goal van Ari tegen Ajax in het Primera Division topic plaatsen
quote:Op maandag 20 april 2009 09:57 schreef sezten het volgende:
[..]
Jezus, mag ik ook een foutje maken door in het verkeerde topic te posten?
Mijn nederig excuus![]()
En nu?quote:Op maandag 20 april 2009 09:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Behoorlijk belachelijkVooral zinnen als:
[..]
[..]
Waar hebben we het in godsnaam over
Je moet je gewoon niet zo aanstellen. Het is maar een forum. Met je lichtonvlambare ajacieden die een trollrekening te vereffenen hebbenquote:
oké.quote:Op maandag 20 april 2009 10:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je moet je gewoon niet zo aanstellen. Het is maar een forum. Met je lichtonvlambare ajacieden die een trollrekening te vereffenen hebbenComediant.
Nee, jij bent de geloofwaardigheid zelvequote:Op maandag 20 april 2009 09:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je maakt jezelf nu wel heel erg ongeloofwaardig
Gewoon even tot 10 tellen of je pc uitzettenquote:Op maandag 20 april 2009 10:32 schreef Prosac het volgende:
Wil je graag dat ik hem verwijder? Jij hebt je zegje gedaan, Sjimz heeft zijn zegje gedaan en nu weer doorlopen want ik moet nog even uithuilen vanwege Robbie's kritiek op mijn post.
Zal de baas fijn vinden.quote:Op maandag 20 april 2009 10:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gewoon even tot 10 tellen of je pc uitzetten
quote:Op maandag 20 april 2009 10:32 schreef Prosac het volgende:
Wil je graag dat ik hem verwijder? Jij hebt je zegje gedaan, Sjimz heeft zijn zegje gedaan en nu weer doorlopen want ik moet nog even uithuilen vanwege Robbie's kritiek op mijn post.
Voor de 1000x de goal posten was in het verkeerde topic.quote:Op maandag 20 april 2009 10:42 schreef Prosac het volgende:
Hij zegt dat in jouw ogen alles tegen Sevilla onterecht is, in het Primera Division topic dat is toch nog on topic of niet? Dat ging over de wedstrijd, vervolgens denk jij te moeten reageren met het mislopen van de titel voor Ajax en vervolgens plaats je de goal van Ari tegen Ajax.
Ik geloof dat jij dan nog het meest off topic ging.
Er klopt hier iets niet.quote:Op maandag 20 april 2009 10:42 schreef Prosac het volgende:
in jouw ogen alles tegen Sevilla onterecht is
Dat ging over de wedstrijd.
quote:Op maandag 20 april 2009 10:51 schreef sezten het volgende:
[..]
Voor de 1000x de goal posten was in het verkeerde topic.
[..]
Er klopt hier iets niet.
Maar ik zal het wel weer laten. Macht is alles
Je wordt gewoon niet serieus genomen en dat is ook gewoon terecht. Je post voornamelijk onzin en durft dan nog wel te miepen in FB. Ook al heb je een keer gelijk, dan denkt een mod toch snel: daar heb je hem weer...quote:Op maandag 20 april 2009 10:27 schreef sezten het volgende:
[..]
Nee, jij bent de geloofwaardigheid zelve
Wat op zich wel weer kwalijk is natuurlijk.quote:Op maandag 20 april 2009 11:57 schreef Grulez het volgende:
[..]
Je wordt gewoon niet serieus genomen en dat is ook gewoon terecht. Je post voornamelijk onzin en durft dan nog wel te miepen in FB. Ook al heb je een keer gelijk, dan denkt een mod toch snel: daar heb je hem weer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |