Dat zou jij niet doen?quote:
Hey, daar was je laatst ook al geweest toch?quote:Op zondag 19 april 2009 00:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gewerkt & naar Jochem Meyer geweest
Nee, niet dat ik weetquote:Op zondag 19 april 2009 00:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hey, daar was je laatst ook al geweest toch?
Gezelligquote:Op zondag 19 april 2009 00:19 schreef Den_Haag het volgende:
misschien weer? zo eens slapen. vandaag lekker uit eten geweest met een aantal vrienden
zeker, zit alleen nu nog volquote:Op zondag 19 april 2009 00:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, niet dat ik weetHaha.
[..]
Gezellig
Ze heeft het er wel over gehad dat ze van jochem meyer houdt.quote:Op zondag 19 april 2009 00:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hey, daar was je laatst ook al geweest toch?
Haha, dan heb je goed gegetenquote:
Ow, dat dacht ikquote:Op zondag 19 april 2009 00:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, niet dat ik weetHaha.
[..]
Gezellig
Nog iets speciaals of bijzonders gegeten?quote:
Nope, misschien iemand anders?quote:
Oja, dat was een (grote) favoriet van je toch?quote:
Ehm, beetje rare vergelijking, niet?quote:Op zondag 19 april 2009 00:23 schreef cerror het volgende:
De lente en single zijn.
'T is als constipatie na een chinees buffet, het past gewoon niet.
quote:Op zondag 19 april 2009 00:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nope, misschien iemand anders?
[..]
Oja, dat was een (grote) favoriet van je toch?
Ach, tomeetoo tomaatoo.quote:
Dat heb ik dan goed onthoudenquote:
Welkom!quote:Op zondag 19 april 2009 00:35 schreef DonJames het volgende:
OK, omdat ik hier eigenlijk nooit kom zal ik het newbie-vragenlijstje even invullen:
Hoe oud ben je? dreißig
Sekse? M.
Woonplaats/ regio? Ik slaap in Ede, maar ben meestal in Amsterdam te vinden (ga ik ook wonen als m'n huis eindelijk af is)
Interesses? Ik hou van hobbiesEhm, klussen dus, veel tijd voor andere dingen heb ik momenteel niet.
Seksuele voorkeur? Voorkeur is wat zacht uitgedrukt, ik ben overtuigd hé.
Lengte en postuur? 1m89, spijkerachtig postuur
Hoe lang single? chronisch.![]()
Maar wat zie ik nou, komt er écht een singles-meet?
Het is de bedoeling dat je zegt: Nee djayzz blijf nog maar even. gezellig.quote:
Weet je ook wie er allemaal komen?quote:
Oeps....quote:Op zondag 19 april 2009 00:36 schreef djayzz het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat je zegt: Nee djayzz blijf nog maar even. gezellig.
Ik wil je wel vergeven voor deze keer.quote:
Fijn!quote:Op zondag 19 april 2009 00:39 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik wil je wel vergeven voor deze keer.![]()
Ben trouwens zojuist overgestapt op baggerlayout. even wennen maar eigenlijk toch ook wel handig.
En die gaat binnenkort ook veranderen.quote:Op zondag 19 april 2009 00:39 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik wil je wel vergeven voor deze keer.![]()
Ben trouwens zojuist overgestapt op baggerlayout. even wennen maar eigenlijk toch ook wel handig.
En de oude layouts gaan dan toch ook weg?quote:Op zondag 19 april 2009 00:42 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
En die gaat binnenkort ook veranderen.Of ja, alles eigenlijk.
Thanks!quote:
Verrassend! Ik kwam af en toe in de vorige singles-reeks, toen werd er vooral veel over gesproken, maar volgens mij is die er nooit gekomen of misschien waren er uiteindelijk een drietal teleurgestelde geile mannen die kwamen kijken of er nog wat te neuken vielquote:En ja, die komt er echt
Je kan niet zien dat zij online is.quote:Op zondag 19 april 2009 00:43 schreef djayzz het volgende:
Waarom staat er bij krentenbol een vrouwtjesicoon naast haar naam met een kruis erdoorheen?
Hehe. Die zullen misschien nu nog wel komenquote:Op zondag 19 april 2009 00:43 schreef DonJames het volgende:
[..]
Verrassend! Ik kwam af en toe in de vorige singles-reeks, toen werd er vooral veel over gesproken, maar volgens mij is die er nooit gekomen of misschien waren er uiteindelijk een drietal teleurgestelde geile mannen die kwamen kijken of er nog wat te neuken viel
Welkom!quote:Op zondag 19 april 2009 00:43 schreef DonJames het volgende:
[..]
Thanks!
[..]
Verrassend! Ik kwam af en toe in de vorige singles-reeks, toen werd er vooral veel over gesproken, maar volgens mij is die er nooit gekomen of misschien waren er uiteindelijk een drietal teleurgestelde geile mannen die kwamen kijken of er nog wat te neuken viel
Dat thema wat jij laatst poste, ingelogd als Danny, wat was dat?quote:Op zondag 19 april 2009 00:42 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
En die gaat binnenkort ook veranderen.Of ja, alles eigenlijk.
owjahquote:Op zondag 19 april 2009 00:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je kan niet zien dat zij online is.
Ga maar eens op mijn vrouwtje staan en dan op die van haar
Haha, dat dacht ik al wel!quote:
quote:
Ja inderdaad! Is die geldig voor heel de week?quote:Op zondag 19 april 2009 00:49 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heb jij je goede daad ook weer verricht.
quote:Op zondag 19 april 2009 00:43 schreef djayzz het volgende:
[..]
En de oude layouts gaan dan toch ook weg?
Die had Danny op zijn twitter openbaar gemaakt, dat is de nieuwe layout die komen gaat. Dus nog maar 1 layout maar wel met verschillende thema's.quote:Op zondag 19 april 2009 00:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat thema wat jij laatst poste, ingelogd als Danny, wat was dat?
Dat zag er tof uit
Omdat mijn onlinestatus uitgeschakeld is.quote:Op zondag 19 april 2009 00:43 schreef djayzz het volgende:
Waarom staat er bij krentenbol een vrouwtjesicoon naast haar naam met een kruis erdoorheen?
Ik vond hem tofquote:Op zondag 19 april 2009 00:50 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
Die had Danny op zijn twitter openbaar gemaakt, dat is de nieuwe layout die komen gaat. Dus nog maar 1 layout maar wel met verschillende thema's.
[..]
Omdat mijn onlinestatus uitgeschakeld is.
Ah, ben jij de drijvende kracht achter de meet?quote:Op zondag 19 april 2009 00:45 schreef djayzz het volgende:
[..]
Welkom!
Maarja, toen der tijd had ik de meet niet bedacht natuurlijk.
Nee nee, jij wilt er gemakkelijk van af komen. De rest van de week ook gewoon goed je best doen meisjequote:Op zondag 19 april 2009 00:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Is die geldig voor heel de week?
Ja, dat zou je kunnen zeggen.quote:Op zondag 19 april 2009 00:53 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ah, ben jij de drijvende kracht achter de meet?![]()
Merciquote:
Je hebt er daarna weinig mee gedaanquote:
I'll try!quote:Op zondag 19 april 2009 00:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee nee, jij wilt er gemakkelijk van af komen. De rest van de week ook gewoon goed je best doen meisje
Tja, ik zat in Rio:Pquote:Op zondag 19 april 2009 00:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je hebt er daarna weinig mee gedaan
[..]
Goed zoquote:
Je hebt zeker altijd gelijk, behalve als je geen gelijk hebt maar daar heb je het dan niet overquote:
Vervelend!quote:Op zondag 19 april 2009 01:02 schreef djayzz het volgende:
De klok van Fok loopt trouwens 2 minuten voor op mijn klok
Er stond steeds: reactie geplaatst om 01:01 terwijl heb bij mij nog 00:59 wasquote:
Lastig hoor!quote:Op zondag 19 april 2009 01:05 schreef djayzz het volgende:
[..]
Er stond steeds: reactie geplaatst om 01:01 terwijl heb bij mij nog 00:59 wasverwarrend.
Ja, ik kon er bijna niet van slapen.quote:
Truste!quote:Op zondag 19 april 2009 01:07 schreef automatic_ het volgende:
Haha. Ik ga de laptop uitzetten en tv kijken! Fijne dag!
Kun je instellen bij 'opties'.quote:Op zondag 19 april 2009 01:02 schreef djayzz het volgende:
En ik wilde mijn reactie previewen maar ik drukte op invoeren, omdat er geen preview meer is bij de quick reply![]()
Jij gaat naar bed of kom je ook net binnen wandelen? In het eerste geval: sweet dreams, in het tweede: hoi.quote:
Hmz. Bij mij loopt ie 1 minuut achter. De waarheid zal wel ergens in het midden liggenquote:Op zondag 19 april 2009 01:02 schreef djayzz het volgende:
En ik wilde mijn reactie previewen maar ik drukte op invoeren, omdat er geen preview meer is bij de quick reply![]()
www.dejuistetijd.nlquote:Op zondag 19 april 2009 01:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hmz. Bij mij loopt ie 1 minuut achter. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen
slaap lekkerquote:
Net terug, iedereen is als goed is veilig thuisquote:
Pfff, ga slapen joh! Ik krijg het koud en de vogeltjes fluiten.. Dát, én dat ik er om 11 uur weer uit moet, is voor mij een reden mijn bed in te duiken.. Ciao!quote:
Beide dus.quote:Op zondag 19 april 2009 01:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jij gaat naar bed of kom je ook net binnen wandelen? In het eerste geval: sweet dreams, in het tweede: hoi.
Mooie dagen.quote:Op zondag 19 april 2009 09:17 schreef Sandra1983 het volgende:
Zo, weer lekker fris en fruitig iedereen? Wordt volgens mij weer een mooie dag
whehehe... en waar heb jij dan rondgekropen dat je zo stoffig komt?quote:Op zondag 19 april 2009 09:18 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Mooie dagen.
Ik moet nog douchen.. dus ik ben nog muf en stoffig.
Nee wakkerworden gaat echt slecht vandaagquote:Op zondag 19 april 2009 09:50 schreef Carooltje79 het volgende:
Goedemorgen allemaal
al beetje wakker??
Wat is een kaneuw???quote:Op zondag 19 april 2009 09:48 schreef Rauw. het volgende:
Bakkie pluh met een kaneuw!![]()
Gisteren aan het stappen geweest met m'n buikgriepje![]()
Ben verdacht fris weer vandaag
Same here!! probeer al uurtje wakker te worden....quote:Op zondag 19 april 2009 09:53 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee wakkerworden gaat echt slecht vandaagHoest daar ?
Ik lig nog gewoon in bed hoor.quote:Op zondag 19 april 2009 09:50 schreef DR34M3R het volgende:
Wat doen jullie allemaal zo vroeg op?
Goedemorgen iig
Maar je hebt haar aangesproken, dus het is toch gelukt blijkbaar. Hoe ging het?quote:Op zondag 19 april 2009 09:57 schreef Q. het volgende:
Ik heb mn ex nog aangesproken gisteren, ik kan namelijk niet tegen dat elkaar doodzwijgen. Wist alleen niet echt wat ik nou tegen haar wilde zeggen..
quote:Op zondag 19 april 2009 09:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Wat is een kaneuw???
morguhhh trouwens
Het was apart. Nou ja, blij dat ik het heb gedaan, hoe ongemakkelijk het ook voelde. Ook omdat ik haar nog wel vaker zal zien, dan is dat doodzwijgen niet praktisch.quote:Op zondag 19 april 2009 09:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Maar je hebt haar aangesproken, dus het is toch gelukt blijkbaar. Hoe ging het?
haha ohw een kano..... ja hallooo tis nog vroeg hequote:
Ik was ook niet boos hoorquote:Op zondag 19 april 2009 10:03 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha ohw een kano..... ja hallooo tis nog vroeg he
Via MSN of IRLquote:Op zondag 19 april 2009 10:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Het was apart. Nou ja, blij dat ik het heb gedaan, hoe ongemakkelijk het ook voelde. Ook omdat ik haar nog wel vaker zal zien, dan is dat doodzwijgen niet praktisch.
Goed dat je het gedaan hebt iig. Is het doodzwijgen hiermee nu ook over? Waarom zwegen jullie elkaar eigenlijk dood? Meer vanuit de ongemakkelijke situatie, of zijn jullie met heftige ruzie uit elkaar gegaan?quote:Op zondag 19 april 2009 10:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Het was apart. Nou ja, blij dat ik het heb gedaan, hoe ongemakkelijk het ook voelde. Ook omdat ik haar nog wel vaker zal zien, dan is dat doodzwijgen niet praktisch.
Nou ja, dit was nog maar de 2e keer dat ik haar zag nadat ik het uit had gemaakt, de vorige keer negeerde ze mij gewoon. Niet zo raar eigenlijk.quote:Op zondag 19 april 2009 10:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Goed dat je het gedaan hebt iig. Is het doodzwijgen hiermee nu ook over? Waarom zwegen jullie elkaar eigenlijk dood? Meer vanuit de ongemakkelijke situatie, of zijn jullie met heftige ruzie uit elkaar gegaan?
Hehe, okquote:Op zondag 19 april 2009 10:25 schreef Q. het volgende:
[..]
IRL natuurlijk. Ik verschuil me niet achter een scherm.
Heeft ze haar drankje nu in je gezicht gesmeten of nietquote:Op zondag 19 april 2009 10:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou ja, dit was nog maar de 2e keer dat ik haar zag nadat ik het uit had gemaakt, de vorige keer negeerde ze mij gewoon. Niet zo raar eigenlijk.
Ik wachtte tot ze haar drankje op had.quote:Op zondag 19 april 2009 10:32 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heeft ze haar drankje nu in je gezicht gesmeten of niet
Verstandigquote:
Jij bent niet brak?quote:Op zondag 19 april 2009 11:23 schreef tijnbrein het volgende:
Goedemorgen
Het zonnentje lacht de lucht is blauw singles kom maar gauw.
Dit vind ik eng. Waarom citeer jij het begin van de teletubbies?quote:Op zondag 19 april 2009 11:23 schreef tijnbrein het volgende:
Goedemorgen
Het zonnentje lacht de lucht is blauw singles kom maar gauw.
Hehequote:Op zondag 19 april 2009 11:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dit vind ik eng. Waarom citeer jij het begin van de teletubbies?
Ehmm. hij denkt dat we iets soortgelijks zijn als teletubbies. Wat is daar niet brak aan?quote:
Neequote:
Waarom niet?quote:Op zondag 19 april 2009 11:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dit vind ik eng. Waarom citeer jij het begin van de teletubbies?
Hij is vrolijk.quote:Op zondag 19 april 2009 11:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ehmm. hij denkt dat we iets soortgelijks zijn als teletubbies. Wat is daar niet brak aan?
Nog een keer.quote:Op zondag 19 april 2009 11:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ehmm. hij denkt dat we iets soortgelijks zijn als teletubbies. Wat is daar niet brak aan?
Nah dat is niet Brak dat is meer iets chronischquote:Op zondag 19 april 2009 11:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Beter goed gejat dan slecht bedacht.quote:Op zondag 19 april 2009 11:28 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hij is vrolijk.Hij neemt een liedje van de teletubbies en maakt daar iets voor Singles van.
Chronisch wat?quote:Op zondag 19 april 2009 11:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nah dat is niet Brak dat is meer iets chronisch
Ja, dan zit ik erbij als een zombie.quote:Op zondag 19 april 2009 11:31 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik ben zooo blij dat jij niet naast me zit op de bank. Als je brak bent, ben je dan rustiger?
Goedemorgen!quote:Op zondag 19 april 2009 11:33 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen! Jeetje zeg, wat een leuke avond weer... En nu richting de sauna!Ciao!
Gelukkig.quote:Op zondag 19 april 2009 11:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, dan zit ik erbij als een zombie.Wees blij dat ik geen ADHD heb.
Ow dat is ook zo matig he, als je zelf nog niet wakker bent mensenquote:Op zondag 19 april 2009 11:31 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik ben zooo blij dat jij niet naast me zit op de bank. Als je brak bent, ben je dan rustiger?
Oke ik zal wat rustiger aan gaan doen.quote:Op zondag 19 april 2009 11:34 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Gelukkig.
Oh, je hebt geen ADHD? Gedraag je dan ook niet zo.![]()
Dankjewel!quote:Op zondag 19 april 2009 11:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke ik zal wat rustiger aan gaan doen.
Hey ho let's go.quote:
Daar moest ik ook aan denkenquote:
Kusjesquote:
Laten we het erop houden dat ik me goed vermaakt hebquote:
En dan durft ie zich nog af te vragen waar zijn fok!-imago vandaan komtquote:Op zondag 19 april 2009 11:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat ik me goed vermaakt heb![]()
Was 't lekker?quote:Op zondag 19 april 2009 11:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ramonesquote:
quote:
Mja, ik zeg alleen dat ik me goed vermaakt heb, verder niks!quote:Op zondag 19 april 2009 11:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En dan durft ie zich nog af te vragen waar zijn fok!-imago vandaan komt
quote:
Echt nietquote:
Misschien biedt hij wel een cursus aan?quote:Op zondag 19 april 2009 11:52 schreef mrbox het volgende:
[..]
Echt niethet gaat hem al genoeg voor de wind !
Jij hebt toch ook niks te klagen.quote:Op zondag 19 april 2009 11:52 schreef mrbox het volgende:
[..]
Echt niethet gaat hem al genoeg voor de wind !
Dan geef ik mijzelf ook op voor die cursus.quote:Op zondag 19 april 2009 11:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Misschien biedt hij wel een cursus aan?
Wanneer heb je de uitslag van de test op autisme?quote:Op zondag 19 april 2009 11:32 schreef tijnbrein het volgende:
Ja, dan zit ik erbij als een zombie.Wees blij dat ik geen ADHD heb.
13 mei. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat er uit die onderzoeken naar voren komt aan de ene kant. Aan de andere kant weet ik al lang dat ik anders ben dan andere.quote:Op zondag 19 april 2009 11:58 schreef Howl het volgende:
[..]
Wanneer heb je de uitslag van de test op autisme?
quote:Op zondag 19 april 2009 11:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook niks te klagen.Ik daarin tegen wel.
Ja verschrikkelijk.quote:
Ja oke, maar ze kunnen je ook als PDD-NOS diagnosticerenquote:Op zondag 19 april 2009 12:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
13 mei. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat er uit die onderzoeken naar voren komt aan de ene kant. Aan de andere kant weet ik al lang dat ik anders ben dan andere.
quote:
Aan die diagnose zat ik zelf ook al te denken.quote:Op zondag 19 april 2009 12:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja oke, maar ze kunnen je ook als PDD-NOS diagnosticeren
Niet dat dat heeeeel veel anders is, maar toch.
Oké dan.quote:Op zondag 19 april 2009 12:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Aan die diagnose zat ik zelf ook al te denken.
Dan zul je wel horen op welke manier je anders bent. Veel succes ermee!quote:Op zondag 19 april 2009 12:01 schreef tijnbrein het volgende:
13 mei. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat er uit die onderzoeken naar voren komt aan de ene kant. Aan de andere kant weet ik al lang dat ik anders ben dan andere.
Maar wat heb je er nu werkelijk aan ? wat voor extra's gaat het in je leven geven ?quote:Op zondag 19 april 2009 12:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dankje.quote:Op zondag 19 april 2009 12:15 schreef Howl het volgende:
[..]
Dan zul je wel horen op welke manier je anders bent. Veel succes ermee!
Doelgericht hulp voor de dingen waarin ik tegen aan loop in mijn leven. Zo dat ik nu keer iets kan maken van mijn leven en gelukkig worden.quote:Op zondag 19 april 2009 12:16 schreef mrbox het volgende:
[..]
Maar wat heb je er nu werkelijk aan ? wat voor extra's gaat het in je leven geven ?
Gelukkig zijn is iets wat uit jezelf moet komen. Ben je niet gelukkig als je alleen thuis bent, en je jezelf kunt richten op je eigen interesses?quote:Op zondag 19 april 2009 12:18 schreef tijnbrein het volgende:
Doelgericht hulp voor de dingen waarin ik tegen aan loop in mijn leven. Zo dat ik nu keer iets kan maken van mijn leven en gelukkig worden.
Wat heb jij te klagen dan?quote:Op zondag 19 april 2009 11:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook niks te klagen.Ik daarin tegen wel.
Inderdaad geluk moet jezelf verwezenlijken. Op zich vind ik het fijn om alleen dingen te doen. Maar er zijn ook dingen die niet lukken en dat is erg frusterend.quote:Op zondag 19 april 2009 12:23 schreef Howl het volgende:
[..]
Gelukkig zijn is iets wat uit jezelf moet komen. Ben je niet gelukkig als je alleen thuis bent, en je jezelf kunt richten op je eigen interesses?
Leuke binnenkomer.quote:Op zondag 19 april 2009 12:31 schreef dawg het volgende:
[..]
Chronisch vrijgezel/eeuwige maagd, zoals meerderen volgens mij hier.
quote:
Wat hij zegt onder andere. Verder gaat het op de arbeidsmarkt niet zoals ik zou willen.quote:Op zondag 19 april 2009 12:31 schreef dawg het volgende:
[..]
Chronisch vrijgezel/eeuwige maagd, zoals meerderen volgens mij hier.
Het blijft FOK!. Dan kan je zulke dingen verwachten.quote:
Kus en knuffel voor tijn!quote:Op zondag 19 april 2009 12:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Wat hij zegt onder andere. Verder gaat het op de arbeidsmarkt niet zoals ik zou willen.
Knuffel terug.quote:
Spring is in the air.quote:
Je hebt groot gelijk Tijn!quote:Op zondag 19 april 2009 12:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad geluk moet jezelf verwezenlijken. Op zich vind ik het fijn om alleen dingen te doen. Maar er zijn ook dingen die niet lukken en dat is erg frusterend.
Hetquote:Op zondag 19 april 2009 12:45 schreef KudFokker het volgende:
Damn, ik ben net pas wakker
Ik ben gisteren met de modelletje geweest!
je hebt dus weer een nachtje Fok! doorgehaaldquote:Op zondag 19 april 2009 11:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ach, goedemorgen heldquote:Op zondag 19 april 2009 12:47 schreef rival het volgende:
[..]
je hebt dus weer een nachtje Fok! doorgehaald
Vooral die laatste 2.quote:Op zondag 19 april 2009 12:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lammetjes....... bloemetje, bijtjes.
En rival, wat heb jij dan gedaan?quote:Op zondag 19 april 2009 12:47 schreef rival het volgende:
[..]
je hebt dus weer een nachtje Fok! doorgehaald
Goedemiddagquote:
Hommels!quote:Op zondag 19 april 2009 12:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je houdt wel van de geur van bloemen en je te laten prikken?
En d'r nog beter leren "kennen" ?quote:Op zondag 19 april 2009 12:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Goedemiddag
Ik wilde typen 'dat modelletje'
Mooiquote:
Dankjequote:Op zondag 19 april 2009 12:45 schreef MNR het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk Tijn!
Het is prettig als je nu eenmaal weet wat de uitslag is. Kun je eindelijk handvatten aangereikt krijgen. En die kunnen je leven een stuk veraangenamen. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.
En idd, geluk komt vanuit jezelf, maar in jouw geval mag je best een duwtje in de juiste richting krijgen en een stuk hulp geboden krijgen. Dat is toch tof!
En je bent anders, maar dat maakt je juist bijzonder!
Wat?! Wat belachelijk!quote:Op zondag 19 april 2009 12:54 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Mooi
Nee ik niet, tenminste voor een deel wel. Maar een of ander idioot mens heeft mijn motor aan bonken gereden die ergens geparkeerd stond
Gelukkig!quote:Op zondag 19 april 2009 12:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dankje
Je hebt inderdaad gelijk.
Maar ik er vertrouwen in dat het allemaal goed komt met mij.Alhoewel ik er nog niet ben. Ben ik wel op de goede weg.
Dat is minder.quote:Op zondag 19 april 2009 12:54 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Mooi
Nee ik niet, tenminste voor een deel wel. Maar een of ander idioot mens heeft mijn motor aan bonken gereden die ergens geparkeerd stond
O dat is flink balen.quote:Op zondag 19 april 2009 12:54 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Mooi
Ik was op de verjaardag van een hele goede vriendin, bij haar thuis met wat vrienden en vriendinnen.quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 12:54 schreef JonKeL het volgende:
Maar een of ander idioot mens heeft mijn motor aan bonken gereden die ergens geparkeerd stond
quote:
Graag gedaan.quote:Op zondag 19 april 2009 12:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dankje
Je hebt inderdaad gelijk.
Maar ik er vertrouwen in dat het allemaal goed komt met mij.Alhoewel ik er nog niet ben. Ben ik wel op de goede weg.
Mooi zo.quote:Op zondag 19 april 2009 13:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]ietsjes beter heb me eens onder de douche gehesen en voel me iig niet meer zo smerig
verder leef ik prima op pijnstillers!
Nou geweldig.quote:Op zondag 19 april 2009 13:03 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben trouwens gewoon geïnfiltreerd in het wereldje van de 16 / 19 jarige meisjes dankzij het zussie van die vriend
Hehe, nee. Held als in: "je neemt geen blad voor de mond".quote:
Nou helemaal jou ding toch?quote:Op zondag 19 april 2009 13:03 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben trouwens gewoon geïnfiltreerd in het wereldje van de 16 / 19 jarige meisjes dankzij het zussie van die vriend
Ben je ook grieperig?quote:Op zondag 19 april 2009 13:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]ietsjes beter heb me eens onder de douche gehesen en voel me iig niet meer zo smerig
verder leef ik prima op pijnstillers!
Eensch, Rival is een heldquote:Op zondag 19 april 2009 13:04 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe, nee. Held als in: "je neemt geen blad voor de mond".
Balen! Veel schade...?quote:Op zondag 19 april 2009 12:54 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Mooi
's avonds gezellig met vrienden film gekeken (Madagascar 2), daarna naar de kroeg en om 7 uur weer vrolijk naar huis gefietst.quote:Op zondag 19 april 2009 12:59 schreef rival het volgende:
[..]
Ik was op de verjaardag van een hele goede vriendin, bij haar thuis met wat vrienden en vriendinnen.
het was gezellig
en jij dan?
Fijn toch, eindelijk mensen om je heen van hetzelfde niveau!quote:Op zondag 19 april 2009 13:03 schreef KudFokker het volgende:
jij weer helemaal beter??quote:Op zondag 19 april 2009 13:03 schreef dawg het volgende:
[..]
Mooi zo.
Pijnstillers zijn de basis voor een gezonde voeding.
geen idee wat ik heb maar het is alles behalve tofquote:
Ik baal er flink van. Vanmorgen half 6 me bed uit om hem in orde te maken. Er waren wat onderdelen die vervangen moesten worden door slijtage. Ik was klaar rond de middag. Motor bij maatje geparkeerd op parkeerplaats. Daarna met hem in auto naar strand gereden. Lig er 10 minuten word ik gebeld over motor :Squote:
Ze heeft mij zelfs opgebeld. Dat is dan wel weer netjes.quote:Op zondag 19 april 2009 12:59 schreef Bengeltje het volgende:
Jonkel, liefie. Sandra.![]()
[..]
O dat is flink balen.En geen briefje erbij zeker.
Behoorlijk wat. Vooral optische schade, maar kuipwerk gescheurd, een subframe krom, spiegel en hendels kapot.quote:
Hij leeft nog, maar is eigenlijk niet mee te rijden hoe die nu is. Om hem weer rijdbaar te maken is niet veel moeite. Maar om hem weer mooi te maken gaat het flink in de papieren lopen ben ik bang. Elke kuip aan de linkerkant is kapot. De meeste alleen wat val/schuifschade. Maar de grootste heeft een scheur van 30 cm.quote:
Hehehequote:Op zondag 19 april 2009 13:04 schreef liefie_ het volgende:
Ik moet weer aan mn verslag
gewoon werken op zondag![]()
Er zat een beetje sarcasme aan, dat is af te lezen aan dequote:
Dat is inderdaad erg netjes!quote:Op zondag 19 april 2009 13:05 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ze heeft mij zelfs opgebeld. Dat is dan wel weer netjes.
ow hahaquote:Op zondag 19 april 2009 13:04 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe, nee. Held als in: "je neemt geen blad voor de mond".
Ik ga het misschien op tv kijkenquote:Op zondag 19 april 2009 13:06 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Er zat een beetje sarcasme aan, dat is af te lezen aan desmiley...
Waar gaan de singles vandaag Ajax kijken?
Als we vandaag winnen van PSV kunnen we nog kampioen worden, en wordt de druk bij AZ steeds groter
Ik ga het in een kroeg hier kijken, daar is ook aan Amsterdamse middag/avond
Hmm, dat is meestal wel dure schade geloof ikquote:Op zondag 19 april 2009 13:05 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik baal er flink van. Vanmorgen half 6 me bed uit om hem in orde te maken. Er waren wat onderdelen die vervangen moesten worden door slijtage. Ik was klaar rond de middag. Motor bij maatje geparkeerd op parkeerplaats. Daarna met hem in auto naar strand gereden. Lig er 10 minuten word ik gebeld over motor :S
[..]
[..]
Behoorlijk wat. Vooral optische schade, maar kuipwerk gescheurd, een subframe krom, spiegel en hendels kapot.
[..]
Hij leeft nog, maar is eigenlijk niet mee te rijden hoe die nu is. Om hem weer rijdbaar te maken is niet veel moeite. Maar om hem weer mooi te maken gaat het flink in de papieren lopen ben ik bang. Elke kuip aan de linkerkant is kapot. De meeste alleen wat val/schuifschade. Maar de grootste heeft een scheur van 30 cm.
WTF, jij wilde toch in Alkmaar gaan stappen? Wat ben jij nou weer voor supporter?quote:Op zondag 19 april 2009 13:06 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Er zat een beetje sarcasme aan, dat is af te lezen aan desmiley...
Als we vandaag winnen van PSV kunnen we nog kampioen worden, en wordt de druk bij AZ steeds groter
quote:Op zondag 19 april 2009 13:05 schreef Ofresca het volgende:
[..]
's avonds gezellig met vrienden film gekeken (Madagascar 2), daarna naar de kroeg en om 7 uur weer vrolijk naar huis gefietst.
En erachter gekomen dat de barman al 6 jaar een vriendin heeft. Verdomme!
Hulde! Ik hoop van nietquote:Op zondag 19 april 2009 13:06 schreef KudFokker het volgende:
Het heeft wel lang geduurd dat ik dat zelf ook in zag.quote:
Stop gewoon met hopen, dit jaar weer niks!quote:Op zondag 19 april 2009 13:06 schreef KudFokker het volgende:
ik ga morgen ook maar werken zal wel moeten maar zie het nog niet echt als 'fijn'quote:Op zondag 19 april 2009 13:09 schreef dawg het volgende:
[..]
Vrijwel. Morgen in elk geval weer fijn werken.
quote:Op zondag 19 april 2009 13:05 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik baal er flink van. Vanmorgen half 6 me bed uit om hem in orde te maken. Er waren wat onderdelen die vervangen moesten worden door slijtage. Ik was klaar rond de middag. Motor bij maatje geparkeerd op parkeerplaats. Daarna met hem in auto naar strand gereden. Lig er 10 minuten word ik gebeld over motor :S
[..]
[..]
Behoorlijk wat. Vooral optische schade, maar kuipwerk gescheurd, een subframe krom, spiegel en hendels kapot.
[..]
Hij leeft nog, maar is eigenlijk niet mee te rijden hoe die nu is. Om hem weer rijdbaar te maken is niet veel moeite. Maar om hem weer mooi te maken gaat het flink in de papieren lopen ben ik bang. Elke kuip aan de linkerkant is kapot. De meeste alleen wat val/schuifschade. Maar de grootste heeft een scheur van 30 cm.
Ik ben Ajaxciedquote:Op zondag 19 april 2009 13:07 schreef Ofresca het volgende:
[..]
WTF, jij wilde toch in Alkmaar gaan stappen? Wat ben jij nou weer voor supporter?
Hoe ben je verzekerd?quote:Op zondag 19 april 2009 13:05 schreef JonKeL het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
dus ben je geen ajaxied! je bent toevallig in amsterdam geborenquote:Op zondag 19 april 2009 13:10 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ben Ajaxciedben in Amsterdam geboren
Maar ik wilde gisteren naar Alkmaar voor het feest zelf
Is een pluim ook goedquote:
Nep supporter!quote:Op zondag 19 april 2009 13:10 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ben Ajaxciedben in Amsterdam geboren
Maar ik wilde gisteren naar Alkmaar voor het feest zelf
wees blij dat je alleen wat optische schade hebt...quote:Op zondag 19 april 2009 13:05 schreef JonKeL het volgende:
Ja dat is waar. Nu heb ik ook weer rust. En die rest dat komt vanzelf wel.quote:Op zondag 19 april 2009 13:03 schreef MNR het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Je bent zeker op de goede weg. En de baan heb je in ieder geval al binnengetikt. Nu komt de rest!
Ik ben mijn hele leven al voor Ajaxquote:Op zondag 19 april 2009 13:11 schreef rival het volgende:
[..]
dus ben je geen ajaxied! je bent toevallig in amsterdam geboren
GMTA dus.quote:Op zondag 19 april 2009 13:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ga morgen ook maar werken zal wel moeten maar zie het nog niet echt als 'fijn'
ik zie je al staan met dat blik pek "quote:Op zondag 19 april 2009 13:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Eerst wat pek in je achterste? Blijft het goed plakken.
Niet overal iets achter(werk) zoeken hehquote:Op zondag 19 april 2009 13:15 schreef rival het volgende:
[..]
ik zie je al staan met dat blik pek "eindelijk een goede reden om even aan zijn kont te zitten
"
quote:Op zondag 19 april 2009 13:15 schreef rival het volgende:
[..]
ik zie je al staan met dat blik pek "eindelijk een goede reden om even aan zijn kont te zitten
"
quote:Op zondag 19 april 2009 13:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Ik ook, maar geen blik, neem wel een flinke spuit.
Geen F-side dus.quote:Op zondag 19 april 2009 13:13 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ben mijn hele leven al voor Ajax
Ben ook in de Meer en het Olympisch stadion geweest (H)
Mijn vader nam me vroeger altijd mee
Maar Alkmaar is sowieso leuker om uit te gaan dan Hoorn, en als iedereen daar blij is omdat hun clubje kampioen is geworden is nog leuker
En daar hoor je bij?quote:
Nee hoor, ik zit in het gezinsvak met pa als ik gaquote:
Zo noemde ik je net toch? Ja dus.quote:Op zondag 19 april 2009 13:20 schreef rival het volgende:
[..]
zit het hier nog steeds vol met (e)players toch
Oke duidelijk.quote:Op zondag 19 april 2009 13:23 schreef rival het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zit in het gezinsvak met pa als ik ga
410 is echt de sfeermaker nu in het stadion. F-side zijn meer de "relnichten"
Oh, ik schrok al.quote:Op zondag 19 april 2009 13:23 schreef rival het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zit in het gezinsvak met pa als ik ga
410 is echt de sfeermaker nu in het stadion. F-side zijn meer de "relnichten"
quote:Op zondag 19 april 2009 13:25 schreef tijnbrein het volgende:
Durf je dat ook recht in hun gezicht tegen zeggen dat de F-side relnichten zijn?
Groningen? ohja die hebben pas ludieke acties, wc papierquote:Op zondag 19 april 2009 13:27 schreef Ofresca het volgende:
* Ofresca begint iets te mompelen over op Ajax tribunes voor Groningen juichen.
Nee, gelukkig nietquote:
Tuurlijk, ik ren toch sneller dan die anderequote:Op zondag 19 april 2009 13:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke duidelijk.
Durf je dat ook recht in hun gezicht tegen zeggen dat de F-side relnichten zijn?
Ik had gisteren een beetje mot met een lekkere politie agentequote:Op zondag 19 april 2009 13:31 schreef rival het volgende:
maar genoeg over voetbal!
heeft er iemand nog wat leuks meegemaakt dit weekend?
ikke niet, heb alles afgewezen
Gewone mensen met hele korte loontjes.quote:Op zondag 19 april 2009 13:28 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
Dat zijn ook gewoon mensen hoor.
je moet het dus alleen niet zeggen als ze met zijn allen zijn![]()
Heb vaak genoeg zo een gast proberen duidelijk te maken dat het een idioot is die de boel juist verziekt.
Ik zou zeggen probeer het een keer uit.quote:Op zondag 19 april 2009 13:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik ren toch sneller dan die andere
quote:Op zondag 19 april 2009 13:29 schreef rival het volgende:
[..]
Groningen? ohja die hebben pas ludieke acties, wc papier
SPOILER: VoetbalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |