Dat zou jij niet doen?quote:
Hey, daar was je laatst ook al geweest toch?quote:Op zondag 19 april 2009 00:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gewerkt & naar Jochem Meyer geweest
Nee, niet dat ik weetquote:Op zondag 19 april 2009 00:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hey, daar was je laatst ook al geweest toch?
Gezelligquote:Op zondag 19 april 2009 00:19 schreef Den_Haag het volgende:
misschien weer? zo eens slapen. vandaag lekker uit eten geweest met een aantal vrienden
zeker, zit alleen nu nog volquote:Op zondag 19 april 2009 00:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, niet dat ik weetHaha.
[..]
Gezellig
Ze heeft het er wel over gehad dat ze van jochem meyer houdt.quote:Op zondag 19 april 2009 00:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hey, daar was je laatst ook al geweest toch?
Haha, dan heb je goed gegetenquote:
Ow, dat dacht ikquote:Op zondag 19 april 2009 00:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, niet dat ik weetHaha.
[..]
Gezellig
Nog iets speciaals of bijzonders gegeten?quote:
Nope, misschien iemand anders?quote:
Oja, dat was een (grote) favoriet van je toch?quote:
Ehm, beetje rare vergelijking, niet?quote:Op zondag 19 april 2009 00:23 schreef cerror het volgende:
De lente en single zijn.
'T is als constipatie na een chinees buffet, het past gewoon niet.
quote:Op zondag 19 april 2009 00:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nope, misschien iemand anders?
[..]
Oja, dat was een (grote) favoriet van je toch?
Ach, tomeetoo tomaatoo.quote:
Dat heb ik dan goed onthoudenquote:
Welkom!quote:Op zondag 19 april 2009 00:35 schreef DonJames het volgende:
OK, omdat ik hier eigenlijk nooit kom zal ik het newbie-vragenlijstje even invullen:
Hoe oud ben je? dreißig
Sekse? M.
Woonplaats/ regio? Ik slaap in Ede, maar ben meestal in Amsterdam te vinden (ga ik ook wonen als m'n huis eindelijk af is)
Interesses? Ik hou van hobbiesEhm, klussen dus, veel tijd voor andere dingen heb ik momenteel niet.
Seksuele voorkeur? Voorkeur is wat zacht uitgedrukt, ik ben overtuigd hé.
Lengte en postuur? 1m89, spijkerachtig postuur
Hoe lang single? chronisch.![]()
Maar wat zie ik nou, komt er écht een singles-meet?
Het is de bedoeling dat je zegt: Nee djayzz blijf nog maar even. gezellig.quote:
Weet je ook wie er allemaal komen?quote:
Oeps....quote:Op zondag 19 april 2009 00:36 schreef djayzz het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat je zegt: Nee djayzz blijf nog maar even. gezellig.
Ik wil je wel vergeven voor deze keer.quote:
Fijn!quote:Op zondag 19 april 2009 00:39 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik wil je wel vergeven voor deze keer.![]()
Ben trouwens zojuist overgestapt op baggerlayout. even wennen maar eigenlijk toch ook wel handig.
En die gaat binnenkort ook veranderen.quote:Op zondag 19 april 2009 00:39 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik wil je wel vergeven voor deze keer.![]()
Ben trouwens zojuist overgestapt op baggerlayout. even wennen maar eigenlijk toch ook wel handig.
En de oude layouts gaan dan toch ook weg?quote:Op zondag 19 april 2009 00:42 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
En die gaat binnenkort ook veranderen.Of ja, alles eigenlijk.
Thanks!quote:
Verrassend! Ik kwam af en toe in de vorige singles-reeks, toen werd er vooral veel over gesproken, maar volgens mij is die er nooit gekomen of misschien waren er uiteindelijk een drietal teleurgestelde geile mannen die kwamen kijken of er nog wat te neuken vielquote:En ja, die komt er echt
Je kan niet zien dat zij online is.quote:Op zondag 19 april 2009 00:43 schreef djayzz het volgende:
Waarom staat er bij krentenbol een vrouwtjesicoon naast haar naam met een kruis erdoorheen?
Hehe. Die zullen misschien nu nog wel komenquote:Op zondag 19 april 2009 00:43 schreef DonJames het volgende:
[..]
Verrassend! Ik kwam af en toe in de vorige singles-reeks, toen werd er vooral veel over gesproken, maar volgens mij is die er nooit gekomen of misschien waren er uiteindelijk een drietal teleurgestelde geile mannen die kwamen kijken of er nog wat te neuken viel
Welkom!quote:Op zondag 19 april 2009 00:43 schreef DonJames het volgende:
[..]
Thanks!
[..]
Verrassend! Ik kwam af en toe in de vorige singles-reeks, toen werd er vooral veel over gesproken, maar volgens mij is die er nooit gekomen of misschien waren er uiteindelijk een drietal teleurgestelde geile mannen die kwamen kijken of er nog wat te neuken viel
Dat thema wat jij laatst poste, ingelogd als Danny, wat was dat?quote:Op zondag 19 april 2009 00:42 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
En die gaat binnenkort ook veranderen.Of ja, alles eigenlijk.
owjahquote:Op zondag 19 april 2009 00:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je kan niet zien dat zij online is.
Ga maar eens op mijn vrouwtje staan en dan op die van haar
Haha, dat dacht ik al wel!quote:
quote:
Ja inderdaad! Is die geldig voor heel de week?quote:Op zondag 19 april 2009 00:49 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heb jij je goede daad ook weer verricht.
quote:Op zondag 19 april 2009 00:43 schreef djayzz het volgende:
[..]
En de oude layouts gaan dan toch ook weg?
Die had Danny op zijn twitter openbaar gemaakt, dat is de nieuwe layout die komen gaat. Dus nog maar 1 layout maar wel met verschillende thema's.quote:Op zondag 19 april 2009 00:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat thema wat jij laatst poste, ingelogd als Danny, wat was dat?
Dat zag er tof uit
Omdat mijn onlinestatus uitgeschakeld is.quote:Op zondag 19 april 2009 00:43 schreef djayzz het volgende:
Waarom staat er bij krentenbol een vrouwtjesicoon naast haar naam met een kruis erdoorheen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |